امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

امیر حسین کوچولو نفس ما

پاییز.....

1393/8/12 0:08
نویسنده : مامان
1,867 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ،صبح پاییزیتون بخیررررررررر.

.سلام دردونه ی مادر.خوبی عشق خردسالِ من ؟...

.منم خوبم،هنوز عاشقم! 

عاشق فصل های آسمون ابری! .....

...عاشق فصل های با هوای دو نفره!.....

...پاییزو زمستونو خیلی زیاد دوست دارم،البته زمستونو بیشتر....

چقدر لذت داره دیدن  هوای ابری و بارون نم نم و گاهی هم رگباری.....

.سیر نمی شم  از دیدن برخورد قطره های بارون، توی چاله های پر آبِ کوچیک وسط خیابون ،....

.سیر نمیشم از دیدن تو، توی لباسهای زمستونیت،شالو،  کلاهو،دست کش و......

.سیر نمیشم از دیدنِ، عابرای کوچولویِ مماغ قرمزِ یخ زده....

.سیر نمیشم از دیدن ِ، شیشه های بارون زده....

.69رتبنبب

69ای*بذی*ذ

... فدات بشم که کارهامونو کپی برداری میکنی و یه وقتهایی پییس میکنی که انتظارشو نداریمو باعث خرسندی و ذوق بی اندازمون میشی.مثل این عکس!....من هروقت دستهام یخ میزنه.این شکلی دستهامو پشت کمرم حلقه میکنم و پشت به شومینه می ایستم..شما هم این کارو چند روز بعد از اولین باری که منو توی این پوزیشن دیدی انجام دادی........

.یه بسته گیره لباس رنگی خریدیم جهت پرورش خلاقیت! ...اولین بار اینو برات درست کردمو. گفتم گاوِ..گاو چی میگه،گفتی ما....اما یکمی برات عجیب بود این کجا و عکس گاوی که دیده بودی کجا.... دیگه مدام گیره ها دستت بودن و سعی میکردی همه چیز رو  باهاشون برداری و کلا خیلی دوستشون داری.ویه کار جالبی که انجام دادی این بود که بوسیله گیره ها بیسکویت ها رو میبردی سمت دهنتو هاااااااااام......

.69583219

.65تدمت68896تذنت*

.بازی مورد علاقت قبل از خواب!  .....شبها قبل از خواب با سایه دستهام برات نمایش اجرا میکنم و گاهی اوقات از شما هم کمک میگیرم،خیلی این بازی رو دوست داری و قاه قاه میخندی.قربون خنده هات.《سایه دستِ سمت چپ مال منه،راستی مال شما》.....

.69*تاتد699589866ا659تت*ذد659اتوا99ذ

.بازی، یا بهتر بگم خاله بازی با عروسکهای مامان.خخخخخ.فقط چهارتا از اینها به نیت شما خریداری شده بقیه ش مال دوران سرخوشی خودمه!

با این عروسکها بازی میکنیم.هم شکل حیواناتو یاد میگیری،هم روش مراقبت..هم بهشون میان وعده میدیم بلکه تشویق بشی به خوردن.اما بی فایده ست.

آقا میمونه میره سرکار، دستهاشو تکون میدم و بای بای میکنه وبعد تا دم در راه میبرمشو میذارمش پشت در، میگم رفته سر کار، وسط بازی  اگه بهونه بگیری یا به چیزی زیاد حساس بشی و مدام یه حرفو تکرار کنی،برای عوض کردن جو حاکم، با دستم ضربه میزنم به یه جسم سفت و  میگم آقا میمونه در میزنه، از سر کار اومده برو درو باز کن و بیارش پیشمون،خیلی خوب جواب میده این کار،《همیشه وقتی روی تکرار یک موضوع اصرار داری،وقتی یه مسئولیت کوچیک بهت بدمو بعد تشویقت کنم،خدا رو شکر بی خیال ادامه ماجرا میشی و فراموش میکنی.به همین راحتی بی دردسر.》

 خار پشت و خرس کوچولو و خرسای خوابالو و خرگوش هم همش خوابن.نمیذاری بیدارشون کنم تا تکونشون میدم میگم بیدارشین و پتو رو از روشون میکشم،فوری میگی《 نه،یایا ،(نه،لالا)》و زود پتو رو میکشی روشون.سعی میکنم تا جایی که بشه یه عروسک گردان خوب باشم تا زنده بودن عروسکا واقعی به نظر بیاد《عاشق عکس آخری هستم.قربون اون خنده ی شیرینت》.....

.6اا5اذ*ذ586ا*9اتد*986596326اتذ

.عاشق اینی که به من بگی 《بوف》و من خودمو پرت کنم اینورو اونور! یا اینکه بپرم، مثلا ترسیدم ازت!کلی میخندی، یه خنده های جانانه..اگه بگم خسته شدم،بس. فوری ناراحت میشی و بهم میفهمونی ادامه بدم.....

. تمام زمین خوردنهای عالم برای من،فدای لحظه ای خنده ات..

.جان مادر تو بخند...

پسندها (10)

نظرات (83)

زهرا مامان ایلیا جون
15 آبان 93 19:50
سلام دوست جونی چقدر خوبه که احساساتت انقدر زیباست و تو این هوای سرد یخ نمیزنه منم پاییز و دوست دارم ..اما زمسنون و زیاد نه !!زود خسته میشم از هوایی که باعث میشه کم بتونم برم بیرون ای جان چقدر خوشگل داره دستاشو گرم میکنه ماشالله موهاش چقدر بلند شده .. خلاقیتت و قربون بشم من بازی با سایه ها عالیه ..ما هم شبها چند باری این کار و کردیم ..اما عکس انداختن هم ایده خوبی بود اما متاسفانه سایه های ما زودی با هم دعواشون میشه اخه همیشه سایه دست ایلیا اژدهاست چه عروسکهای نازی داره گل پسر ما
مامان
پاسخ
سلام زهرا جونم.یخ که نمیزنه هیچ گل میکنه خخخخخخ. تو عاشق ددری.من خونه شاید واسه همینه. قربون محبتت عزیز دلم.خیلی بازی خوبیه.حتما عکس بگیر. ایلیا جونو ببوس
بابا و مامان
16 آبان 93 9:57
عزیزم فدای اون خنده های شیرینت فدای مامانی مهربون
مامان
پاسخ
خیلی لطف داری عزیزم.قربون محبتت خانمی
بابا و مامان
16 آبان 93 9:58
عزیزم متن خیلی قشنگی نوشتید وقتی می خوندمش یه حس زیبای بهم دست میداد نوشته هاتون پر بود از عشق و مهر پاک مادرانه خدا نگهدار مامان مهربون و گل باشه
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم نظر لطقته گلم.مرسی خانمی
مامان گل پسر
17 آبان 93 8:27
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزيزم . خوبي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
سلام به روی ماههههههههههههههههههههت نگار جونم.خوبیم ممنوووووون
مامان گل پسر
17 آبان 93 8:28
منم اصلا پاييز و زمستون رو دوس ندارم . دلم ميگيره . چه تفاهميييييييييييييييييييييييي؟
مامان
پاسخ
چراا اخه؟؟دلت میاد؟ فصل به این ماهیییییی.خیلی تفاهم داریم هااااا
مامان گل پسر
17 آبان 93 8:29
ايول به كپي ، پيست كردنت امير حسين جووووووونم
مامان
پاسخ
مامان گل پسر
17 آبان 93 8:30
بيسگوييت خوري با گيره تون تو حللللللللللللللقم . اما بايد مواظب باشه تا گيره لبش رو گاز نگيره خداي نكرده
مامان
پاسخ
گیره تو حلقت گیر می کنه نگاری،از ما گفتن بود فدات نگار جونم
مامان گل پسر
17 آبان 93 8:31
حالا اين شكل هايي كه ساختين سگ و گرگ هست ؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
نمیدونم والا هرجونوی که پیش امد خوش آمد
مامان گل پسر
17 آبان 93 8:32
ميگم راحيل جونم تو چه مامان خوب و با حوصله اي هستي ايول نگار ياد بگير بااااااااااااااااااااااااا .
مامان
پاسخ
بعضی اوقات هم بی حوصله ام شدیددددددددددددد.
مامان گل پسر
17 آبان 93 8:33
عروسكهاي دوران سرخوشي به به .
مامان
پاسخ
چه دورانی داشتیم هاااااا.یادش بخیررررررر
مامان گل پسر
17 آبان 93 8:36
عكس آخر محشره محشر
مامان
پاسخ
فدات نگارییییییییی جونم
فریده
17 آبان 93 9:20
منم همیشه عاشق پاییز و زمستان بودم ، ولی از وقتی پرهام دنیا آمده و توی این دو فصل مرتب سرما می خوره دوست دارم زودتر بهار و تابستان بشه . چقدر بازی های جالبی با امیر حسین می کنی ، خیلی خوشم آمد ، خوش به حال امیر حسین که مامانش اینقدر با حوصله است . خدا سایه شما و بابایی رو روی سر امیر حسین نگه داره.
مامان
پاسخ
دو فصل بی نظیری هستن.آخی،ان شاالله دیگه امسال مریض نشه.شما هم امتحان کن فریده جونم زیاد وقتتو نمیگیره. ممنونم عزیزم بابت دعای خوبت
مامان متين
17 آبان 93 9:28
سلام....ياد حس هاي قشنگ حال ادمو خوب ميكنهعالي بود
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.موافقم
مامان ایلیا
17 آبان 93 14:13
ای جانم عزیزدلم راحیل مراقب باش نزدیک شومینه نره من که خیلی میترسم ببوسش ایلیا هم از سایه بازی خوشش میاد
مامان
پاسخ
فدات ارزو جونم.ایلیا جیگری رو ببوس
مامان
17 آبان 93 14:55
سلام راحیل جونم خوبی خانم امیرحسین جون خوبه؟
مامان
پاسخ
سلام به روی ماهت.خوبیم ممنووووووووووون
مامان
17 آبان 93 14:56
به به به این مادر پر حوصله خوش به حال امیر حسین جون .الان یک سوال برام پیش اومد میمونه تو عکس نبود عایا هنوز سر کاره
مامان
پاسخ
فدات خاله جونی.اما گاهی اوقات مامانم اصلا حوصله ندارههههههه. میمونه هستش سمت چپ عکس،یه میمون سفید،از سرکار برگشته طفلک
مامان
17 آبان 93 14:57
منم تا محیا نبود با امیر رضا خیلی بازی های خوبی میکردم اما حالا این وظیفه مهم رو به محیا سپردم خخخخخخ
مامان
پاسخ
ای جان خدا حفظشون کنه خیلی خوبه که با هم همبازی هستن
مامان
17 آبان 93 14:59
فدایی داری امیر حسین جون با اون خنده قشنگت لای عروسکا .
مامان
پاسخ
قربون شما خاله عزیز و مهربون.عاشق اون خنده شم
شکوفه،مامان مانی و پانی
17 آبان 93 16:17
لایک راحیل جون.خیلی زیبا نوشتی. منم از عکس آخریه خیییلی خوشم اومد. قربونت بشم پسر خوشگل خاله.
مامان
پاسخ
ممنونم شکوفه عزیزززززم فدات مهربونمفرشته ها رو ببوس
فرزانه مامان آرین مهر
17 آبان 93 16:17
سلام خدا رو شکر که اینهمه پر انرژی هستید منم عاشق فصل پاییزمماشالله امیر حسین بزرگ شده چه بازیهای خوبی من تا حالا با آرین مهر سایه بازی نکردم تجربه خوبیه امتحان میکنیماین ماشین امیر حسین که دوتا ادماش کله ندارند مثل ماشین آرین مهر اونم دقیقا دوتا کله بدبختا رو جدا کرده
مامان
پاسخ
سلام فرزانه جونم.ممنونم.فصل زیبا و دوست داشتنیِ پاییز.حتما امتحان کن خیلی خوب و سرگرم کننده ست .فقط دست ادم سر میشه تو هوا میمونه .هیچ اسباب بازی سالمی نداره همه رو داغون میکنه.باباش براش سه تا ماشین خرید بهش داد، امیرحسینم فوری اومد ازم خودکار گرفت مثل اهرم زد کف ماشینها و کف هر سه شونو درآورد و تقدیم باباش کرد.نذاشت یه ساعت بگذره
الهه مامان مبین
17 آبان 93 17:51
سلام راحیل عزیزم . پاییزتون رنگارنگ
مامان
پاسخ
سلام الهه مهربوووؤووووووونم.ممنوووووووووووون
الهه مامان مبین
17 آبان 93 17:51
وای منم زمستون رو از پاییز بیشتر دوست دارم . پاییز یه کم دلگیره . ولی زمستون با برفش برامون شادی میاره
مامان
پاسخ
چه تفاهمی الهه جونم باهات موافقم
الهه مامان مبین
17 آبان 93 17:52
هنوزم مثل بچگی هام عاشق برف بازی هستم . امیدورام امسال برف خوبی بیاد . ما که پارسال برف زیادی تو قزوین ندیدیم
مامان
پاسخ
ان شاالله برف خوبی بیاد
الهه مامان مبین
17 آبان 93 17:54
چه بازی خوبی . بازی با سایه انگشتا رو میگم . خیلی برای هوش بچه ها خوبه .. آفرین به راحیل عزیزم . راستی اون گاوی که درست کردی خیلی باحال بود . بچم از تعجب همینطوری مونده . خخخخخخخ
مامان
پاسخ
بله الهه جونم خیلی بازی خوبیه.ممنون.بچم خشکش زده بودخخخخ
الهه مامان مبین
17 آبان 93 17:55
قربون اون گرم کردن دستات . واقعا بچه ها ضبط کن های خوبی هستند . خیلی باید مواظب رفتارمون باشیم . خصوصا توی این سن مبین و امیر حسینم ...
مامان
پاسخ
فدات الهه جونم.دقیقاااا. خیلی باهات موافقم
الهه مامان مبین
17 آبان 93 17:59
راحیل عزیزم همه عکسایی که از عسلم گذاشتی عالییییییییییییییییییییییییی بودند . قربونتون برم من . خیلی دوستون دارم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی . خط آخری پستت هم اشک منو درآورد . الهی فدات بشم من
مامان
پاسخ
یکدنیا ممنوووووووووووونم عزیز دلم.الهه جونم منم خیلی دوستوووووووووووووووووووووون داررررررررررررررررررررم. قربونت بشم الهه جونم.فکر کنم همه مادرها این چنین هستنمیبوسمتون
نرجس
17 آبان 93 21:40
سلام ،به به به این پسر خوش تیپ چه بانمک دستهاتو گرم میکنی خاله جون. راستی ایده ی گیره رنگی و پرورش خلاقیت خیلی جالب بودن ،من تا حالا بهش فکر نکرده بودم.
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.ممنوووونخیلی خوبه حتما امتحان کن.این چیزهای ساده خیلی بیشتر جذبشون میکنه تا اسباب بازی های شسته رفته که فقط میشه باهاشون بازی کرد ،《هرچند اسباب بازی های فکریه زیادی هست و از اونجایی که من بچه مو میشناسم و میدونم با هر چیزی سرگرم میشه الا اسباب بازی ترجیح میدم با این چیزهای هدف مند سرگرم بشه》.اما کارایی این اجسام خیلی بیشتره و یاد میگیره استفاده از اجسام محدود به کاری که براشون تعریف شده نیستن. و اینکه راه حل های زیادی برای حل یه مسئله وجود داره و همیشه ۲+۲ نیست که میشه ۴. ۱+۱+۱+۱ هم میشه چهار و کلا احتمالات.وای که چقدر دلم میخواد گل پسری بزرگ بشه و توی چالش حل این مبحث های جالب و شیرین کلی کلنجار بریم
نرجس
17 آبان 93 21:41
یادش به خیر،وقتی مهدی کوچیک بود منم گاهی باهاش سایه بازی میکردم ،ولی واسه زهرا جان کلا از این بازی یادم رفته بود،ممنون یادم آوردی با این پست قشنگت.
مامان
پاسخ
سایه بازی واقعا جذابه حتی گاهی برای ما بزرگترها.پس خوب شد یاد آوری شد.فرشته ها رو ببوس
نرجس
17 آبان 93 21:44
الهی قربون خنده ی ملوست خاله جونم، ای شیطون مامان رو میترسونی؟؟!!!
مامان
پاسخ
فدای شما خاله جونییییی. بلهههههه اونم روزی هزار بااااار.
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 آبان 93 1:04
سلام دوست خوبم خوبید؟
مامان
پاسخ
سلام عزیزم خوبیم ممنون.شرمنده ویرایش شدید کردم کامنت تون رو
ستارگان آسمان من
18 آبان 93 1:16
مامان
پاسخ
مامانی فاطمه
19 آبان 93 8:13
سلام بر مامانی مهربون وگل پسر ماهش .ایشااله تو این فصلهای سرد سال که عاشقشونی دلهاتون همیشه گرم باشه عزیزم .ببوس روی ماه مایرحسین خلاقمو
مامان
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم.ممنونم بابت دعای خوبت عزیزمفدای تو مهربونم
الهه مامان مبین
19 آبان 93 17:28
عزیزمی راحیل ماهم
مامان
پاسخ
فدای شما الهه جوووووونمممممممهمیشه منو شرمنده میکنی با مهربونی زیادت عزیزم.خیلی لطف داری
مامان کارن( رزیتا )
20 آبان 93 8:31
خنده هاتو قربون امیر جوونم وااای عروسکاروببین چقد خوشگلن
مامان
پاسخ
فدات رزیتا جونممممممممم ممنون عزیز دلم
مامان کارن( رزیتا )
20 آبان 93 8:33
آی گفتی پاییز منم عاشق پاییز و بارونم
مامان
پاسخ
.هوای ابری رو هم اضافه کن.به به چه شود
مامان عالمه
20 آبان 93 17:00
منتظرتم
مامان
پاسخ
چشم عزیزم حتما میام
مامان عالمه
20 آبان 93 17:01
چرا موهای پسریو کوتاه نمیکنی؟؟؟؟؟راستی از پوشک گرفتیش؟؟
مامان
پاسخ
دلیل خاصی نداره عزیزم.فقط از موی بلند خوشم میاد.نه هنوز فعلا هم قصدشو ندارم.یه همچین مامان تنبلی هستم من
مامان گل پسر
22 آبان 93 9:41
سرت چرا شلوغه عايا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ نكنه امير حسين جون رو داماد كردي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
بابت خیلی چیزااااا. اوااااه نه هنوز زوده.قصد دارم زود دامادش کنم اما نه دیگه انقدر زود
مامان نازنین جون
24 آبان 93 23:38
سلام عزیزززم.. ولی بابت اینکه دستشو پشت کمرش حلقه میکنه تا مثلا گرم بشه خیلی مواظب باش چون دور از جونش خواهر زاده ی من هم همینجوری کرده بود لباسش آتیش گرفت وخدا بهش رحم کرد که باباش زودی فهمید و خاموشش کرد
مامان
پاسخ
سلام گلــــــــــــــــــم. وای چه اتفاق وحشتناکی،خدا رو شکر که اتفاق بدی برای خواهر زاده تون نیافتاد .مرسی بابت کامنتت عزیزم
مامان گل پسر
25 آبان 93 9:16
سرت خلوت شد راحيل جونم يا همون شلوغي پابرجاست ؟؟؟؟
مامان
پاسخ
خلوت شده نگاری دارم مگس میپرونم.خخخخخ
مامان گل پسر
25 آبان 93 9:17
امير حسين جووون خوبه گلم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامان
پاسخ
دست بوسه عزیزم.خوبهههه خدا رو شکرررر
مامان
26 آبان 93 7:34
سلام راحیل جونی خوبی سلامتی امیر حسین جون خوبه کجایی نیستی خدای نکرده مریض که نیستی دیدم کم پیدایی گفتم یک حال و احوالی از شما و پسر گلمون بپرسم .یک عالمه بوس واسه امیر حسین جون
مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنون خوبیم.شما چطورید؟فدات بشم که جویای احوالمون هستی. میخوام سی دی بلاگ سفارش بدم سرگرم مرتب کردن وب بودم عزیزم.و فعلا هم نمیتونم مطلب بذارمیکدنیاااااا ممنونم بابت لطفت عزیز دلم.فرشته ها رو ببوس
مامان آیسو وآیسا
27 آبان 93 11:39
عالی بود عکس شیشه بارووووووووووون خورده دوستم فصل شاعرانه پایییییییییز عکسهای گلپسری هم عالی بودن مثل همیشه
مامان
پاسخ
ممنونم گلممممممممم مرسی عزیزم
بابا و مامان
29 آبان 93 8:10
عزیزم کامنتا نمیاد یا هنوز تایید نکردید
مامان
پاسخ
شرمنده گلم هنوز تایید نکردم
بابا و مامان
30 آبان 93 18:16
سلام عزیزم خبری از خرابکاری نیست اما ببین پارسا من و شکل چی می بینه
مامان
پاسخ
سلام گلم.عیب نداره .پارسای شیطونو ببوس
مامان گل پسر
2 آذر 93 9:13
ممنون عزيزم خوبم . ميان ترم هام شروع شده . اين هفته حسابداري داريم . سخته .
مامان
پاسخ
خدا رو شکر که خوبی نگار جونم.حسابداری کلا سخته.سخت نگیر تو چون شاغلی ۱۰ هم بگیری عالیه والاااااخخخخخ
مامان گل پسر
2 آذر 93 9:21
راحيل جون واقعا سرت شلوغه ها . خخخخخخخخخخخ
مامان
پاسخ
خیلیییییییی خخخخخخخخخخدیگه شلوغ نیست.منتظرم فقط.نمیتونم فعلا پست بذارم بخاطر سی دی بلاگ
مامان گل پسر
2 آذر 93 9:21
امير حسين چيكار ميكنه ؟؟؟
مامان
پاسخ
شیطنتتتتتت
مامان گل پسر
2 آذر 93 9:23
تو سرت شلوغه ، اين بچه گناهش چيه ؟؟؟ براش پست بنويس .
مامان
پاسخ
گناه دارم خووووو سی دی بلاگ رو سفارش دادم .کاراش که انجام بشه پست جدید مینویسم
مامان رویا
2 آذر 93 11:11
چه جالب كيارادم بازي با سايه ها را خيلي دوست داره...ماهم قبلا قبل از خواب بازي ميكرديم و لذت ميبرديم و حالا وقتي شبها ميريم بيرون با سايه من و بابا كورش روي ديوار يا زمين خيلي لذت ميبره....
مامان
پاسخ
ای جان کیاراد عزیزم.خدا حفظش کنه.بازی با سایه ها واقعا جالب و جذابه.ببوس عسل پسری رو
رومینا
3 آذر 93 13:33
عاشق رنگهای پاییزم په هارمونی خاصی داره. عزیزم چه ایئه های قشنگی برای بازی دادی . . ممنونم دوست مهربونم . قربونش بشم که اینقدر خواستنیه
مامان
پاسخ
دقیقااا.عالیه.خواهش میکنم گلم.فدای مهربونیت عزیزم
نرجس
3 آذر 93 18:02
آفرین به این همه احساس زیبا،آفرین به این مامان مهربون، و نمونه،خوش به حالت نی نی ناز و زیبا ،قدر مامان گلت رو بدون
مامان
پاسخ
ممنونم نرجس جونم.خجالتم میدی کار خاصی نمیکنم
مامان مهنوش
4 آذر 93 11:08
دوستم چه روحیات مشابهی داریم..من هم عاشخ پاییز و بارون و هوای ابریم..البته فقط به مدت دو روز متوالی میتونم تحمل کنم..بعدش دلم برای خورشید تنگ میشه...عروسک بازی هم که میکنی..من هم یه زمانی کلکسیون عروسک داشتم..نود درصدش هم تدی بود.خخخ...حالا دیگه بزرگ شدم ترک کردم...اون عکس آخری امیر حسین نفسی هم خیلی دوست داشتنی بود..ببوس این گل پسر موفلفلی رو
مامان
پاسخ
چه عالی مهنوش جونممنم همین احساسو دارم. مهنوش جون شما هم ای جان تدی. یکدنیا ممنون عزیزم.ببوس فرشته ها رو
مامانی ماهان جون
5 آذر 93 9:56
سلاااااااااااااااااااام راحیل عزیزم و امیر حسین گلم،صبحتون قشنگ،خوبین خوشین؟؟نمیگین بریم یه سر بزنیم ببینیم یه خاله آیسان پیر داشتیم مرده،زندست چیکار میکنهیادش بخیر خدا رحمتش کنه خاله جونیم همیشه اینجوری میگفت
مامان
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیز دلم.خوبیم.خدا رحمتش کنه عزیزم. چرا آیسان جونم خیلی بهت سر زدم اما این پیام خوش آمد گویی وبت از قسمت نظرات بیرونم میکنه.باید هی رفرش کنم اما بازم همونه.فعلا موفق نشدم کامنت بذارم برات دوباره میام پیشت گللللللم
مامانی ماهان جون
5 آذر 93 9:57
آخی عزیزم،عاشقانه هایت پایدار راحیل عزیزم،آدم به عشقه که زندست و زندگیش زیباتره
مامان
پاسخ
ممنون آیسان عزیزم.باهات موافقم گلم
مامانی ماهان جون
5 آذر 93 9:58
گاو گیره ایتون چنددد؟؟؟راستی شیرم میده دیگه نه؟؟؟
مامان
پاسخ
دو زار.نه نر میباشد خخخخ
مامانی ماهان جون
5 آذر 93 10:00
وای عزیزم چه بازی قشنگی یادم باشه امشب با ماهان سایه بازی کنیم
مامان
پاسخ
حتما بازی کنید خیلی جالبه
مامانی ماهان جون
5 آذر 93 10:02
چه عروسکای نازی،آفرینراحیل جونم چقد با سلیقه نگهشون داشتی ،هزار آفرین
مامان
پاسخ
ممنووووون
مامانی ماهان جون
5 آذر 93 10:04
آفرین راحیل جونم چقد خوب ،وضعیت بی قراری و اصرار امیر جونو کنترل میکنی،راهکارت عالیه
مامان
پاسخ
ممنون آیسان گلم.فعلا راهکار هواس پرت کردن توی اوج لجبازی خیلی خوب جواب میده، نمیدونم تا کی میشه از این ترفند استفاده کرد، وقتی بزرگتر بشه به همین راحتی دنبال نخود سیاه نمیره. اونو چکارش کنم.راه چاره ایی یافتی منم خبر کن.
مامانی ماهان جون
5 آذر 93 10:05
همه عکسهای امیر جونم خوشگله،آخریشم جای خود داره
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف داری
مامان کارن(رزیتا)
5 آذر 93 11:10
مامان
پاسخ
آجی محمدمهدی
6 آذر 93 18:27
آرزويم اين است:ديدن اوج غرورت درصبح و رسيدن به همه ی رویایت من دعا خواهم کرد،روزهایت پرنور،شب تو مهتابي سینه ات صادق وصاف رنگ باران باشد...
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
آجی محمدمهدی
6 آذر 93 23:23
آرامش آن است که بدانی در هر گام دست تو در دست خداست. لحظه هایت آرام...
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
♫الهام مامان آوینا♫
8 آذر 93 10:50
سلام عزیزم.. مامان امیرحسین کوچولو میشه ادرس مکان هایی که تو منطقه 10 سنجش بینایی انجام میدم را هم تو بخش پرسش و پاسخ بگذارید..ممنون
مامان
پاسخ
میام پیشت عزیزم.
زهرا مامان ایلیا جون
9 آذر 93 17:18
سلام دوست جونی خودم خوبی وای دلم تنگیده بود برات الان کامنت و دیدم کلی خوشحال شدم کجایی خواهر چند بار سر زدم دیدم اپ نکردی خوووبی خوشی سلامتی
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.منم همینطور گلم. سی دی بلاگ سفارش دادم.بخاطر همین نمیتونم پست بذارم. خوبیم ممنون.ایلیا جون ببوس
♫الهام مامان آوینا♫
10 آذر 93 12:00
سلام خانومی..ممنونم از وقتی که گذاشتی و پاسخ دادید... امیرحسین گلتون را از طرف ما ببوسید
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.خواهش میکنم.ممنون گلم شما هم آوینا جونو ببوسید
مامانی
10 آذر 93 14:25
سلام دوست جونم ممنون که بهمون سر زدین خوشحالمون کردین چه پسری به به ببوسیدش
مامان
پاسخ
سلام عزیزم. خواهش میکنم.ممنون.
بابا و مامان
11 آذر 93 9:24
مامان
پاسخ
شکوفه،مامان مانی و پانی
12 آذر 93 0:12
سلام راحیل جونم.خوبی؟ کجایی آخه. به خدا دلم برات یه ذره شده. من کامنتی از خودم تو این پست ندیدم! یعنی من کامنت نذاشتم ؟؟!! تو رو خدا یه سر بهمون بزن.دلم خیییییلی برات تنگ شده گل پسرو ببوسسسس
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.خوبی گلم.ما هم خوبیم شکوفه جونم. زیر سایتون گلم هستیم. نمیدونم خانمی همه رو تایید کردم!!! الان میام پیشت مهربونم.روی ماهتونو میبوسم
شکوفه،مامان مانی و پانی
12 آذر 93 0:15
کامنتم همون صفحه ی اول بود ;-) :-)
مامان
پاسخ
همه رو تایید کرده بودم گلم.نمیدونم چرا نبود
شکوفه،مامان مانی و پانی
12 آذر 93 16:14
سلام مجدد عزززززیزم. مرسی که بهمون سر زدی
الهه مامان مبین
12 آذر 93 17:07
سلام راحیل ماهم . آره عزیزم 2 تا نظرت اومده
مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم الان میام پیشتون گلم
مامان گل پسر
13 آذر 93 11:18
اي رفيق كم پيداي من كجايي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
زیر سایه ت هستم نگاری جونم.الان میام پیشت.
رومینا
15 آذر 93 16:37
راحیل عزیزم کجایید غیبت داریداااااااااااا. دلمون واسه امیر حسین تنگ میشه
مامان
پاسخ
فدات رومینا جونم.مرسی که به یادمون هستی.جبران میکنم چند تا پست به همین زودی میگذارم
مامان گل پسر
18 آذر 93 8:11
راحيل جونه من كجاست ؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
زیر سایه تون عزیز دلم
جشنـواه پاییزه و زمسـتانه 93
19 آذر 93 13:15
دوسـت عزيـزم سلام شمـا را به ديـدن اين جشـنواره دعــوت مي کنــم شـاد و ثروتمنـد و پيـروز باشـي...
الهه مامان مبین
19 آذر 93 15:52
دیدم پست جدید گذاشتی اومدم دیدم رمزیه ... گفتم یه سلامی عرض کنم خدمت راحیل عزیزم . بوووووووووووووووس
مامان
پاسخ
فدات بشم مهربووووونم.سلام به روی ماهت الهه عزیزززززززمبووووووووووووووس
مامان
20 آذر 93 7:15
ای بابا آخه این چه وضعیهیا نیستی که داری سی دی وبلاگ میگیری یا هستی و رمز دار می نویسی مامانی نمی گی ما دلمون برای امیر حسین جون تنگ میشه
مامان
پاسخ
فدات بشم مهربونم.عصبانی نشو بهت نمیاد.چشم یه عالمه پست میذارم بی رمز اونم زود زودممنونم که انقدر مهربونی
مامان
20 آذر 93 7:17
حالا خدا رو شکر صحیح و سالمین کو در جزایر قناری باشین کو ما نبینیم کو دلمون تنگ باشه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.فدات بشم مهربون نه نرفتیم عزیزم اگه رفته بودیم که قطعا کلمه سفر قبلش ذکر میشد.یه ماجراهایی بود در جهت رفتن.اونا رو نوشتم
مامان نوشین والناز
20 آذر 93 7:59
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ میای لینک کنیم اگه موافقی خبرم کن
مامان عالمه
20 آذر 93 12:15
بدو بیا وبم منتظرتم
مامان
پاسخ
الان میام خانمی
معصومه
25 آذر 93 19:52
سلاااااام راحیل جونم،سلاااااام امیرحسین خوشگلم دلم برات یه ذره شده قند عسل چه شیطون شدیراحیل جون چه پاییز و زمستون و قشنگ توصیف کردی
مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم.دل ما هم تنگ شدههههههنظر لطفته فدات شم