امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

امیر حسین کوچولو نفس ما

چقدر خوبه که هستیییییییییی.شکر

1392/6/15 20:00
نویسنده : مامان
1,182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم،پیشی نازم،دیشب که ماشین لباسشویی روشن بود و  10  دقیقه مونده بود تا کارش تموم بشه،تند تند دکمه هاشو زدی تا خاموش شد.زود اومدم سمتت و بلند گفتم امیرحسین این چه کاری بود؟فدات بشم ترسیدی و مدام دنبالم می اومدی و از لای پام رد میشدی،منم که داشتم غذا درست میکردم مدام اینور اونور میرفتم،شما هم ولکن ماجرا نبودی،کلی کالری سوزوندی فدات بشم ،بعد بغلت کردم و یک دستی غذا درست کردم.......

چند وقت پیش موقع آب خوردن با لیوان،آب پرید تو گلوت.از اون روز تا حالا دیگه آب نخوردیو آب بدنت از آب موجود توی شیر و سرلاک و سوپ تامین میشه.خیلی نگرانتم فرشته کوچولو.....

تا حالا ندیده بودم برای هیچکدوم از چیزهایی که داری ذوق کنی و جیغ بزنی.ولی انگار قضیه در مورد تابت خیلی فرق میکنه.چندروز پیش بابایی رضا برات تاب خرید و وقتی داشت قطعه هاشو به هم وصل میکرد از سروکولش بالا میرفتی، انقدر تو دست و پای بابایی بودی که داشت کلافه میشد، چند بار هم جیغ زدی و موهاشو کشیدی و مدام دورش میچرخیدی،《وقتی از یه چیزی خوشت بیاد مدام دورش میچرخی،مثل وقتهایی که از تلویزیون صدای آهنگ بشنوی البته بیشتر تبلیغ  مروا خیلی سریع میری سمت میز تلوزیون و لبه شومیگیری و از این طرف به اون طرف،قربونت بشم》.وقتی تابت وصل شد حسابی براش دستو پا زدی و ذوق کردی.بعد از اینکه سوارش شدی قیافت دیدنی بود،یه احساس رضایت جالبی داشتی.《وقتی بابا تابت میداد و باهات بازی میکرد یه قهقه هایی میزدی که کلی باعث شادی ما شد.به قول بابا رضا:این خنده هات به تمام دنیا می ارزه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه .....》........

چند روز پیش ذرت مکزیکی رو هم تست کردی و به شدت خوشت اومد.انقدر زیاد که تا خونه قاشقش رو محکم گرفته بودی،وقتی تمام شد،لیوانشو نشونت دادم گفتم تمام شد ،لیوانشم ازم گرفتی و گاز زدی.......

. از وقتی تاب به خونمون اومده همش تو هپروتی نفسم،آخه همش برای تاب دستو پا میزنی که بشینی توش و بعد از 5 تا 10 دقیقه تاب خوردن خوابت میبره.اینم عکس شما جیگر طلا و یه خواب ناز توی تاب. همه هستی منی. فرشته ی من.تاب

تابخوابتابتابخرابکاریذرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

بهار مامانه برسام
16 شهریور 92 2:18

هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــورا
مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرسی مامانی مهربون که عکسای جدید خوشمل پسرمون رو گذاشتی
جونم هزار ماشالله به این ناز پسملی
الهی من فدای اون ناز لالا کردنت شم عسلم
قربون اون دستای هزارماشالله تپل مپلت بشم من عزیز دلم
هزارتا بوس واسه امیر حسین ملــــــــــــــــــــــــــــــوس


فدات بشم بهار جون فقط بخاطر اینکه گفتی آپ کردم عزیزم.خدا نکنه خاله ی مهربون.ای کاش تپل بود بهارجون،تو عکسها تپل مپل میافته.اگه از نزدیک ببینیش قد یه فنچه.چون من معمولا دوست دارم از نزدیک ازش عکس بگیرم درشت میافته وگرنه جیگرم خیلی لاغر و کوچولو موچولوِ.
بهار مامانه برسام
16 شهریور 92 2:18
جون دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
مهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــربونم
فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدات شم
منو شرمنده ی محبتت میکنی خانم طلا
شما خودت انقدر ماهی و انقدر خوب و عزیزی که منم مثل خودت میبینی
دورت بگردم ناز گلــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
شما خودت چون یه فرشته ی عزیز و مهربونی فکر میکنی همه مثل خودتن خانمی
ولی به خدا نه من به خوبی شما عزیزم نیستم
عزیز دلم خانم گلم مواظب خودت باش امیر حسین جون عسلی رو هم ببوس خانم خانما شما خیلی ماهی


خدا نکنه عزیزم.بهار جون انقدر خوبی گه گاهی وقتها میمونم خوبیهاتو چطور جواب بدم .حتما گلم. شما هم خیلی ماهی.بوســـــــــــــــــــــــس
بهار مامانه برسام
16 شهریور 92 2:21
انشالله که همیشه صدای خنده های امیرحسین عسلی تنها صدای خونتون باشه


انشااااااااااااااااااااااااااااااالله.وصدای گریه کلا از رو زمین حذف بشه.
مامان حنانه زهرا
16 شهریور 92 6:39
ای جونم خوابش برده عزیزم.ماشالله چه شیطونه مامانی.حنانه ی منم اینقد هول شیر میخوره که خیلی وقتا میپره گلوش.لپای این پسر خوشگلمونو بکش مامانی وبعدشم ببوس


فدات شم.بله حسابی شیطون بلاست نفسم.جونم حنانه زهرا.حتما عزیزم.شما هم حنانه گل رو ببوسید
فرزانه مامان آرین مهر
16 شهریور 92 8:02
سلام خوبید امیرحسین جون خوبه وای که چقدر معصومه این بچه چه قشنگ توی تابش خوابیده میبوسمش .آرین مهرهم توی تابش خوابش میبرد اخی یادش بخیر .
در مورد آب خوردنش بیشتر سعی کنید لیوان خوشگل براش بیار با نی براش اب بیار هی بهش کلک بزن که اب بخوره


سلام عزیزم.خوبیم ممنون.مرسی از احوال پرسیتون.خیلی هم معصومه فرزانه جون.البته همه بچه ها معصوم هستند قربون دل پاک و صورت معصوم همشون بشم.الهی همه نی نی ها سالم و سلامت و شاد باشن.ممنون از راهنماییت همه رو امتحان کردم نی رو گاز میگیره و از تو لیوان در میاره و باهاش بازی میکنه.همه لیوان ها رو هم پرت میکنه.هیچ رقمه راضی نمیشه آب بخوره.میترسم کلیه هاش آسیب ببینه.
طاهره
16 شهریور 92 8:16
سلام عزیزم مبارک باشه خوشبحالت برای این پدر و مادر خیلی خوب و مهربون ایشالله همیشه خوش باشین و خوش بگذرونین


سلام طاهره عزیزم که دلم خیلی برای دیدنت تنگ شده.ممنون. ایشاالله.بوســــــــــــس
آجی محمدمهدی
16 شهریور 92 15:30
وای عزیزم چقدرنازومعصوم توی تابش خوابیده.


حسابی واسه مامانش دلبری کرده. فداش بشم.
مامان ایلیا
16 شهریور 92 15:52
سلام عزیز دلم وای راحیل چه قد قیافه ی امیر حسین عوض شده ناز بود نازتر شده ماشالا تاپتم مبارک باشه گلم ایشالا همیشه خوش باشی و بخندی و مامانیو اذییت نکنی خدا کنه ایلیا هم زودتر بزرگ بشه رو تاپ بخوابه.


سلام گلم.بله عزیزم خیلی عوض شده این جیگرم.ممنون آرزو جونم.انشاالله این روزها هم زود میگذره و سختیهاش تموم میشه.چند ماه دیگه که ایلیا جون به قول معروف از آب و گل در بیاد،انقدر شیرین بودنش زیادتر نمایان میشه که حد نداره.
مامان حنانه زهرا
16 شهریور 92 16:44
عزیزم من این عکسارو با استفاده از چند تا سایت خارجی درست میکنم.اونجا قابو انتخاب میکنم بعد عکس انتخاب میکنم وسایت آپلود میکنه وعکس قاب داروتحویلت میده.خیلی سادست.توگوگل بزن فوتوفونیا برات میاره.انگلیسی بنویسی سایتای خارجیو میاره.اگه باز پیدانکردی ادرسو برات میذارم


چه جالب.حتما سرچ میکنم و خبر میدم عزیزم.مرسی از راهنماییت
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
17 شهریور 92 1:55
عزیزم خصوصی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
17 شهریور 92 6:38
دوست دارم هوارتاااااااااااااااااااااا


منم دوست دارم هوارتاااااااااااااااااااااااااااااااا.
آرزو
17 شهریور 92 11:10
گل پسر مثل فرشته ها خوابیده....ببوسش


ممنونم عزیزم.حتما.شما هم گل پسری رو ببوسید.
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
17 شهریور 92 12:24
سلام گل خاله.. ارشان هم همیشه رو تاب خوابش میبره... چقدر شما نینیها شیرینید...
دوست جونم در مورد سی دی بلاگ دوست جونم تقریب 10 روز طول میکشه ک ب دستت برسه.
در مورد آهنگ وبلاگ هم اینکه خودش چندتا آهنگ کودکانه داره. و آهنگ ما پخش نمیشه
قسمتهای رمزدار باز میشن...
همون روز ک سفارش بدی برات ی تلگراف میاد، بعد از واریز پولش ی تلگراف دیگه میاد و ی سوالاتی ازتون میپرسه..بعد از پاسخ ب سوالات باز تلگراف میاد ک سفارشتون مورد قبول بوده و از همون موقع میتونید پست جدید بذارید
البته همین ک سفارش بدید خودشون میگن همه کارهارو.....
و در مورد نظرات هم اینکه تو سی دی نیستن...
شکلکها همه هستن...
ینی هرچی تو ستون متن وبلاگت وارد کنی هست........
در کل خیلی چیز خوبیه


ممنونم عزیزم از اینکه جواب دادی.آرشان خوشگل رو از طرف من حسابی ببوسید.
مامان حنانه زهرا
17 شهریور 92 14:47
http://funny.pho.to/
http://www.photofacefun.com/
سلام گلم .این دوتاسایت سایتایی هستن که من عکسای حنانه رو درست میکنم گلم.فقط باید بگردی ببینی کدوم قاب به عکس میخوره گلم.بازم سوال داشتی درخدمتم عزیزم


ممنون گلم مرسی مامان گل.
مامان ساتیار
17 شهریور 92 18:53
دست بابایی درد نکنه.. چه چیز خوبی خریده..
فکر کنم ساتیار هم از شش ماهگی به بعد روزی نبوده که چندبار تاب بازی نکنه.. خیلی وقتها هم همونجا می خوابونمش ، بعد آروم میذارمش سر جاش



واقعا چیز خوبیه.منم همین کارو انجام میدم.بوس برای ساتیار عزیز و مامان گلش.
بهار مامانه برسام
17 شهریور 92 23:28
گلم برات کلی نوشته بودم این برسام خان یه نوشته ی نیم صفحه ای منو در یک چشم به هم زدن به باد دادو اونهمه نوشته رو در یک لحظه پاک کرد و نمیدونم چه جوری صفحه ی گوگل رو هم برام باز کرد که دیگه نتونستم با کنترل Z هم نوشته هامو برگردونم.....................اینم از شانس من
میبینی تو رو خدا
گلم در مورد وزن نی نی هامون و .... برات کلی نوشته بودم و در مورد آب خوردن نی نی هامو
بازم برات مینویسم ولی یه کم مختصر چون الان واقعا لجم در اومده از دست برسام
خانمی برسامم واسه آب خوردن هزار جور ادا داشت دست آخر من با یه راهکار راحت و ساده بهش آب و بقیه ی مایعاتی که بعضا راحت هم نمیخورد میدم میخوره
گلم راهکار من "نی" بود باور کن خیلی جواب میده
تنها کاری که باید بکنی اینه که سر نی رو به اندازه ی یک تا یک سانت و نیم آزاد بزاری و دستت رو بگیری زیر این اندازه و این اندازه بستگی به دهن خوشمل نی نی جونت داره فقط حواست باشه "نی" زیادی نره تویه دهنش چون نی نی ها عادت مکیدن دارن با "نی" خیلی راحت مایعات رو میخورن فقط ممکنه یکی دوبار اول یه کم براشون ناآشنا و سخت باشه ولی بعد عادت میکنن الان برسام خودش راحت نی رو با دهنش نگه میداره و لیوانم با دستش و اصلا دیگه لازم نیست من براش "نی" رو نگه دارم
شما هم اینکار رو امتحان کن جواب میده
خانمی گلم برسامم خیلی تپل نیست جدیدا نکشیدمش ولی یک ماهه پیش 13کیلو 300 بود وزنش کم نیست ولی خیلی هم تپل نیست
مثل امیر حسین جون اخه نی نی نباید که خیلی هم تپل باشه نی نی های ما خدا رو شکر درسته خیلی تپل نیستن ولی هم زبر و زرنگن هم باهوش و سلامت به نظر من"البته نه نظر من گفته ی متخصصان اطفال و متخصصان تغذیه ی اطفال اینه" مهم اینه که یه نی نی سالم و زبر و زرنگ باشه نه تپل و کسل
خدا رو شکر بچه های ما سالمن انشاالله وزنشون به وقتش یه کم بیشتر میشه
گلم ممنون از لطفت که به ما سر میزنی
قربون محبتت شم عزیز دلم
امیذ حسین عسلم رو از طرف من ببوس و مواظب خودتم باش
شبتون خوش
در پناه خدا

قربونت برم ممنون.امان از دست این وروجکا واسه منم چند بار پیش اومده.مرسی گلم که انقدر وقت میگذاری.کاملا درسته همین که سالم هستند خیلی خوبه.منم دوست ندارم خیلی تپل باشه و تنبل ولی یه کوچولو تپل تر بشه بهترِ.در مورد نی هم امتحان کردم، نی رو تا میبینه از تو لیوان در میاره و باهاش بازی میکنه کلی هم سعی میکنم باهاش بازی کنم تا راضی بشه نی رو بذاره تو لیوان و آب بخوره که بیفایده است. نی رو میکشه رو زمین منم ازش میگیرم که نذاره دهنش،روزگاری داریم با این نفس.بازم ممنون که وقت میگذاری دوست خوبم.برسام عسل رو ببوسید.شب شما هم خوش.یاعلی
الهه(مامان یاسان)
18 شهریور 92 15:19
واااااااااااااااااای قربون خوابیدنت فرشته کوچولو
مبارکت باشه گل خاله

خوش بحالت راحیل جون این وروجک من که میگه فقط تابم بدید و از کنارمم نرید



ممنون الهه جون.امیر حسین هم اولش این طوری بود همش جیغ میزد اگه ازش دور میشدم.ولی کم کم فاصله مو ازش زیاد کردم الان بهتر شده .
بهار مامانه برسام
19 شهریور 92 1:01
__000000___00000
_00000000?0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
________*__000000___00000
_______*__00000000?0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
_______*_____00000000000
________*_______00000
_________?________0
_000000___00000___*
00000000?0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
________0________*
________*__000000___00000
_______*__00000000?0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
_________*________*
_________*_______*
__________*______*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
______________**

عزیزمی بخدا.مرسی.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
19 شهریور 92 1:20
عزیزم تونستی پیداش کنی
سیمهدی
19 شهریور 92 6:58
سلام مامان امیر حسین عزیز خوبید شما؟بلاخره ننوشته بودی بلاخره ماشین لباسشوئی رو خاموش کردی یا نه؟راستی منم تو مخاطبام یه مامان امیرحسین دارم که البته الان مدتی هست که خدا یه دختر هم به اسم کوثرجونی بهش هدیه کردهکل پسر خوشگلت رو ببوس خیلی ماشاالله شیرینه


سلام ممنون.امیرحسین خاموش کردو من دوباره روشن کردم.بله باهاشون آشنا هستم.نظر لطفتونه.
مامان کیاراد
23 شهریور 92 9:41
چه خواب نازی گل پسر ناز نازی ....خوابهای رنگی ببینی....


ممنون خاله جون....
بهار
2 مهر 92 3:16
سلام
اگه دوس داشتین برای امیر حسین جون قالب وبلاگ با عکسای خوشگلش درست میکنم. خوشحال میشم به این آدرس سر بزنین.
www.ghalebe-weblog.blogfa.com
البته با قیمت مناسب تر از جای دیگه و یه کارت پستال هدیه.


ممنون عزیزم من همین قالبو دوست دارم.