امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

امیر حسین کوچولو نفس ما

بازی...

1394/1/5 21:28
نویسنده : مامان
1,137 بازدید
اشتراک گذاری

.خیلی دوست دارم رنگها رو یاد بگیری، اما دریغغغغغغ.

این بار با رنگ غذا گفتم شاید رنگها رو یاد بگیری. ولی بیشتر دوست داشتی اب لیوانها رو خالی کنی.

منم هرچی رنگها رو بهت معرفی کردم و غیره... کلا بی فایده بود.

.گذاشتم تا جایی که بشه حسابی اب لیوانها رو خالی کنی و بازی کنی.

.بفاتنم

.خنتاتننتن

.نندالاننتفبننتانتللمنرزب

..خمیر بازی رو روی ناخن هات فشار میدادی و میگفتی لاک! من فدات عشق لاک من. بعد هم دستهاتو به من نشون میدادی،

.منتنتتاختااغعمنتتمنتزز

.اینم مدل کتاب خوندن عشقم.

.کنتللخنتامنالب

.اینم اولین باره که کتابتو پاره کردی ! شب بود مدام میگفتی بو یعنی بخون ولی من یکم کار داشتم و گفتم صبر کن چند دقیقه دیگه ،که دیدم کتابتو پاره کردی!!!! 

.مناز

.

پسندها (3)

نظرات (1)

فریده
15 فروردین 94 9:39
منم واسه آموزش دادن رنگها به پرهام حسابی اوضاع داشتم هر چی بهش یاد می دادم یاد نمی گرفت ، تا جایی که فکر کردم خدایی نکرده ممکنه کور رنگی داشته باشه . تا اون روز فهمیدم منو سرکار می زاره . دراز کشیده بودم و می خواست منو بلند کنه ، بهش گفتم بهم بگو تفنگت چه رنگیه تا بلند بشم ، می گه آبی . شلوارت چه رنگیه می گه قرمز . فهیمدم بلد بوده و نمی خواسته بگه .
مامان
پاسخ
وای فریده جونم چقدر خندیدم.اخه منم دقیقا همین فکر رو میکنم. ماشاالله به پرهام شیطون. خیلی بچه ها بلا شدن هزار ماشاالله. خدا حفظ شون کنه.