امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

امیر حسین کوچولو نفس ما

سلام، سال ۹۴ !

1394/1/8 1:55
نویسنده : مامان
1,225 بازدید
اشتراک گذاری

..یه دور دیگه هم دور خورشید زدیم🌞 .

نمیدونم چند دور دیگه مونده، 
اما امیدوارم این دور به همه خوش بگذره!! اميدوارم امسال سالي باشه واستون پر از شادي
پر از هيجان، 
پر از خنده هاي بلند،
پر از گريه هاي از سر شوق،
پر از آخ جون گفتن و هورا کشیدن 
پر از بودن با كسايي كه دلتون میخواد
پر از عشق
و پر از لحظه هاي قشنگ و يواشكي

...اميدوارم امسال از همه چيزهايي كه دوست داريد پر باشه...

.ممبنبمیخ

خیننیمثمثنثمثمهیننیمصنمژمبکنیننمیمخیننثمث

.ممینیم

.خنیمیمی

پیشی من! همش سرت بالای تنگ ماهی بودو داد میزدی مایی یعنی ماهی..

.نیننیمیم

..امان از لحظه عکس گرفتن از شما که کلا معکوس رفتار میکنی و هم حرص میخورم هم خندم میگیره!...

.بهت میگم به دوربین نگاه کن ،و شما اصلااااا نگاه نمیکنی...

.خیممیمیخمینیمیم

.اینطوری ایستاده بودی.

.میپیمکی

.بهت میگم دستهاتو بیار پایین و انقدر تکون نخور...شما هم فوری میخندی و این مدلی فیگور میگیری! منو بابا یه عالمه خندیدیم از دستت

.مینینثمکص

.

.میمنینمژمیمکی

.عید دیدنی رفتن..

.مینیپییپیممس

.ان شاالله سال خوبی برای همه باشه.

پسندها (15)

نظرات (43)

بابا و مامان
12 فروردین 94 18:01
سال نو مبارک عزیزم افرین به مامان با ذوق و خوش سلیقه عجب سفره هفت سین قشنگی
مامان
پاسخ
سال نو شما هم مبارک باشه. ممنون گلم لطف داری
بابا و مامان
12 فروردین 94 18:02
مامان
پاسخ
مامان
12 فروردین 94 18:09
راحیل جونم عاشقتم ممنون که بهم امیدواری میدی خدا حفظت کنه
مامان
پاسخ
فدات بشم گلم.واقعیتو گفتم.لطف داری مهربونم.
مامان
12 فروردین 94 18:10
چه سفره قشنگی چقدر نو آوری توش نمایانه
مامان
پاسخ
عزیز دلم.خیلی تعریفی نیست لطف داری گلم
مامان
12 فروردین 94 18:11
واقعا زیباست مبارکه
مامان
پاسخ
ممنون عزیز دلم
مامان
12 فروردین 94 18:11
منظورم هم سفره بود و هم اون پسر بالا سر سفره و ماهی ها
مامان
پاسخ
شقایق مامی ارشان
12 فروردین 94 23:08
عزیزم سال نوت مبارک ایشالا صد سال به این سالها قربونت بششششششم
مامان
پاسخ
ممنون شقایق جونم. فدات
مامان گل پسر
15 فروردین 94 9:14
سلام راحيل جونم ببخش من امسال اصلا حوصله ي هيچي نداشتم . يه متن تبريك هم آماده كرده بودم برا تبريك به دوستام اما همه اش غصه خوردم و دستم درد كرده . ايشالا امسال سال خوبي براتون باشه
مامان
پاسخ
سلام نگار جونم. واقعا حق داری گلم. ان شاالله که هرچه زودتر دستت خوب بشه عزیزم
فریده
15 فروردین 94 9:20
سلام دوست من سال نو مبارک ، امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشی ، پر باشه از اتفاقای خوب و به یاد ماندنی. پر از سلامتی و شادی چه سفره هفت سین خوشکلی . چه پسر ناز و دوست داشتنی . ببوس امیر حسین جان رو
مامان
پاسخ
سلام به روی ماهت فریده جونم.ممنون گلم.شما هم همینطور. لطف داری گلم. چشم حتما.شما هم پرهام جونمو ببوس
مریم مامان آیدین
15 فروردین 94 11:08
سلام عزیزم....حالتون خوبه؟؟؟امیر حسین نااازم خوبه؟ سال نوتون مبارک واااااااااای چه سفره هفت سین قشنگی چه پسرک ناز و شیطونی عکس گرفتن از امیر حسین درست مثل آیدینه.....اصلا به دوربین نگاه هم نمیکنه....کلی باید بازی دربیارم که یه نگاه به من بکنه و سریع عکس بگیرم امیدوارم هرسالتون زیبا و پر از خنده و شادی و هیاهوی عشق باشه دوستم
مامان
پاسخ
سلام مریم عزیزم.ممنون بابت احوال پرسیتون خوبیم بانو. سال نو شما هم مبارک. لطف داری عزیزم امان از دست این وروجک های شیطون که اجازه نمیدن ازشون عکس بگیریم. ممنونم عزیزم.برای شما هم همینطور
مامان عالمه
16 فروردین 94 16:33
سال خوبی داشته باشی.منتظرتم
مامان
پاسخ
ممنون گلم. حتما میام
مامان محمدحسین
16 فروردین 94 22:08
سلام... سال نو مبارک باشه .... چه سفره زیبایی... با اون شمعا خیلی رمانتیک بود عزیزم... گل پسرمون رو محکم ماچش کن :
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.سال نو شما هم مبارک باشه.ممنون گلم.چشم حتما
الهه مامان مبین
25 فروردین 94 17:38
سلام به روی ماهتون سال نو مبارک
الهه مامان مبین
25 فروردین 94 17:39
به به چه سفره هفت سین با سلیقه ای آفرین به دوست همیشه هنرمندم
مامان
پاسخ
ممنون گلم لطف دارید به پای شما که نمیرسم
الهه مامان مبین
25 فروردین 94 17:39
قربون اون فیگور گرفتنت بشم من واقعا بچه ها همیشه معکوس عمل میکنند
مامان
پاسخ
خدا نکنه الهه جونم. همیشه معکوس
الهه مامان مبین
25 فروردین 94 17:40
ببخش دوستم که خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دیر اومدم . تازه الان نشستم پای نت و به دوستام سر میزنم
مامان
پاسخ
خواهش میکنم گلم.نفرمایید بانو.خوش اومدید
الهه مامان مبین
25 فروردین 94 17:40
همیشه خوش باشید عزیز دلممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان
پاسخ
ممنون گلممممممممممممممممممممممممممممم
الهه مامان مبین
25 فروردین 94 17:41
یه عالمه بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برای راحیل عزیزم و امیر نازنینم
مامان
پاسخ
ممنون الهه جونم.ما هم روی ماه شما و مبین جونمو میبوسیم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
kosar
26 فروردین 94 18:29
سلام خاله خوشحال میشم بهم سربزنید...
مامان اهورا (نرگس)
27 فروردین 94 20:24
سال نو مبارک... چقدر سفره هفت سینت قشنگ شده!!!!!!!!!!!آفرین
مامان
پاسخ
سال نو شما هم مبارک. ممنون نرگس جون
مهدیه
29 فروردین 94 0:49
سلام عزیزم خوبین؟ سال نوتون مبارک ایام به کام خوشحال میشم رمز جدید تون رو هم داشته باشم
زهرا مامان ایلیا جون
29 فروردین 94 19:54
سلام عزززیز دلم خوبی .سال نو شما هم مبارک ببوس امیر حسین جیگر خاله روووو ببخش منو که دیر بهتون سر زدم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم خوبیم ممنون.حتما.
مامان علی
30 فروردین 94 15:47
سال نو مبارک امیدوارم سالی سرشار از سلامتی و شادی براتون باشه چه هفت سین قشنگی و چه گل پسر عزیزی فدای مایی گفتنت و دقت کردنت انشاالله همیشه بخندی
مامان
پاسخ
سال نو شما هم مبارک.ممنون برای شما هم همینطور. مرسی گلم خیلی لطف دارید
بابا و مامان
5 اردیبهشت 94 7:31
سلام ببخشید من فکر کردم رمز و براتون گذاشتم بفرمایید خصوصی
شقایق مامی ارشان
6 اردیبهشت 94 16:50
پس کی بهم رمز میدی؟
آجی محمدمهدی
9 اردیبهشت 94 16:59
میشه به منم رمز بدین؟؟؟
مامان نيوشا
15 اردیبهشت 94 14:07
سلام عزيزم پست جديد گذاشتم نظر يادت نره
ĸoѕαr
23 اردیبهشت 94 19:12
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*____* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا
مامان گل پسر
31 خرداد 94 8:47
سلام خانومي . خوبي ؟ خيلي وقت بود نت نيومدم و گرفتاري هام زياد بود رمز پستهات رو فراموش كردم . خوبين ؟ خوشين؟ دلم براتون تنگك شده يه عاللللللللللللمه
مامان گل پسر
6 تیر 94 7:53
سلام راحيل جونم خوبي ؟ عزيزم يه چيزي بگم ؟؟ نگي نگار گيجه ها . شرمنده خيلي وقته وب نيومدم رمز پستهات يادم رفته .
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.الان رمزو میگذارم گلم
مسئول سایت نی نی عکس
7 تیر 94 14:15
سلام مامان مهربون عکس کوچولوتونوو برای نی نی عکس بفرستید تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم
مهدیه
10 تیر 94 13:44
سلام عزیزم میشه خواهش کنم یه بار دیگه رمز رو برام بذارین؟
شقایق.مامان حباب
7 مرداد 94 16:52
من دلم تنگیده براتون. بازم رمزو گم کردم. راحیل جون برو خصوصی
مامان
پاسخ
شقایق عزیزم خوبی،ارشان خوبه،نمیدونم چطوری باید رمزو بهت بدم گلم،.خصوصی رو هم انگار خیلی دیر خوندم😰
زهرا مامان ایلیا جون
14 مرداد 94 1:33
سلام دوست خوبم شرمنده که مدت زیادیه بهت سر نزدم راستش حسابی درگیر بودم همش تهران شمال و... خوبی عزیزم .پسر نازت خوبه ؟ راستش اصلا فرصت نمیکردم سر بزنم با کلی تاخیر پستامو اپ میکردم عزیزم بی زحمت رمزت و بهم بده دوباره فراموش کردمش ببوس نازدونه نازتو
بابا و مامان
17 مرداد 94 8:56
مامان گل پسر
27 مرداد 94 10:42
سلام راحيل جونم . دلتنگت ميشم دير به دير مياي وب . بچه ها همينن ديگه . كارشون اينه اعصاب مامان ها رو به هم بريزن . عرفان هم منو حرصم ميده و از خون ي بابا نمياد خونه ي خودمون. از يكشنبه مونده اونجا امروزم الله اعلم كه ميخواد بياد يا نه .تو هم زياد سخت نگير .شمام امير حسينو زياد دعوا نكنيد خودتم عصبي نشو . بچه است ديگه چه ميشه كرد
الهه(مامان یاسان)
5 شهریور 94 18:05
سلام عشقم خوبی من بعد از یکسال برگشتم خیلی خوشحالم که هنوز وب نویسی رو ادامه دادی امیر حسینم خوبه؟ راستی من رمز ندارم اگه دوست داشتی برام بزار
مامان
پاسخ
سلام الهه جونم خوبی گلم😍😍ما خوبیم ممنون شما خوب هستین یاسان جونم خوبه؟ چطوری رمزو برات بگذارم رمز شما رو هم یادم نمیاد😢
دوست بیمه ای
16 شهریور 94 8:44
به نام خدا مهم ترین فرد زندگیتان کیست؟ برای خود واوچه آرزوهایی دارید؟ حاضرید یک طرح ارزشمندومطمئن به شما معرفی کنم؟ شنیدن توضیحات درمورد مزایای بی نظیربیمه زندگی وسرمایه گذاری حداقلش اینه که ضرری نداره... اگر به فکرآینده خودوفرزندخودهستید دستتان را دردست پرمهرزندگی قراردهیدوهمین امروزاقدام کنید. ازتولدتاهفتادسالگی،پس اندازطلایی،تامین آتیه فرزندان،سرمایه گذاری مطمئن(05/24درصدسود93)،معافیت مالیاتی،اخذوام فوری وبدون ضامن و... بیمه زندگی عاشقانه ترین نامه نوشته شده تلفن تماس: 09019426766 02144494368 موفق باشید
زهرا مامان ایلیا جون
31 شهریور 94 2:20
سلام دوست جونم خووووبی خوشی امیرحسین خوبه عزیزم من رمز ندارم میشه برام بزاری
آلیز
4 آبان 94 11:30
انواع شال و کلاه دخترانه و پسرانه ، عروسک و ...... مادران خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com لطفا ما را لینک نمایید با تشکر
زهرا مامان ایلیا جون
13 آبان 94 3:38
سلام عززززززززززززیزم کجایی گلمممممممممم چقدر کم پیدا شدی ! نگرانت دارم میشم کاش شماره ات و داشتم
مامان
پاسخ
سلام عزیزمممم،خوبی، والا تنبلیه و هزار درد😂،ما خوبیم ممنون همیشه به فکرتونم ولی نمیدونم چرا دیگه حوصله م نمیشه بنویسم😥
مامان گل پسر
16 آبان 94 7:58
سلام راحيل جونم . خوبي؟ الان پيش خودت ميگي اين دختر چقد سمج هست . من محلش نميذارم اما اين دختر دست از سرم برنميداره و راحتم نميذاره . آره ؟؟؟ خب دوستت دارم ديگه .
مامان
پاسخ
سلام عزیز دلممممم،الهی من فدات عشقم،به خدا به فکرتونم دلمم خیلی براتون تنگ شده فقط شدیدااااا تنبل شدم دست و دلم به نوشتن نمیره رولی باید یه فکر اساس کنم،تقریبا ۶ ماهه چیزی ننوشتم😥 منم خیلی دوست دارم گلمممممممم
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
17 آذر 94 19:38
آنجـــــــــــا که دلت گرفت و هیچکــــــس حـــــــــرف تـــو را نفـــهمیــــد و از هـــــمه جــــــا و هـــمــه کــــــس نا امیــــــد شـــــــدی بـــــدان ایـــن یـــــک دعـــــوت اســـــــت از کــــسی که از رگ گـــــــردن به تـــــــو نزدیــــک تـــر اســــــت و از همــــــه مـهــربــــان تــــر و با مــعــرفـــت تــــــر اســـــــــت... خــــــــــــــــــــــــــــــدا