امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

امیر حسین کوچولو نفس ما

چهارمین سفر هوایی 《2》(هشتمین سفر،کیش )13 ماهگی

1392/7/30 4:56
نویسنده : مامان
1,817 بازدید
اشتراک گذاری

روز سوم : کشتی آکواریوم رفتیم که خیلی خوب و جالب بود 《 کشتی با کف شیشه ای 》که ماهیا و کف مرجانی خلیج فارسو دیدیم و انقدر آب زلال و شفاف بود که کف دریا راحت معلوم و خیلی زیبا بود .همیشه یه تیکه نون و بیسکویت بخاطر شما تو کیفم بود و وقتی کشتی آکواریوم وسط دریا ایستاد تیکه های نون رو میدادم دستت و مینداختی توی آب و انقدر قشنگ ماهیا سمت نون حمله و جمع میشدن که راحت دیده میشدن  و از دیدن اینهمه زیبایی و تمیزی توی دریا که واقعا باور کردنی نبود کلی کیف کردیم. بعد رفتیم کلوپ تفریحات آبی.بابا بلیط پاراسل و جت اسکی داشت و منم همش غصه میخوردم که به خاطرشما  هیچ تفریحی نمیتونستم انجام بدم .بابا جت اسکی سوار شد و بعد منتظر بودیم تا کشتی برای پاراسل بیاد و ما هم سوار کشتی بشیم، و وقتی سوار شدیم یه خانمی که با همسرش اومده بود گفت اگه بخوایی بچه رو میگیرم تو هم پاراسل سوار شو . وای منو میگی داشتم ذوق مرگ میشدم،کلی ازش تشکر کردمو  پیش خودم گفتم وسط دریا که نمیتونه بچمو بدزده پس بهترین موقعیته که منم یه تفریحی بکنم و بابا همونجا هزینه بلیط منم پرداخت کردو منو بابا دوتایی رفتیم بالا آخ که چه کیفی داشت.چه سکوتی... زیر پامون دریای آبی آروم.... هر کاری کردم که بگذارن دوربینو با خودم ببرم بالا قبول نکردن.عکسهایی هم که ازمون گرفتن زیاد جالب نبود که سی دی شو بگیرم《.البته دوربینو دادم به همسر خانمه تا ازمون عکس بگیره،جالب بود که از خانم خودشم با دوربین ما فیلم گرفت.》 عکس اون بالا جالب میشد که نذاشتن بگیرم....

 

. روز چهارم.پکیج پارک دلفینها شامل《  باغ پرندگان ،کلاسیک شو،دلفیناریوم،پرشین شو》بود که از ساعت 4 بود تا فکر کنم 11 شب که ما نتونستیم تا آخر بمونیم چون ساعت 11 پرواز داشتیم و ساعت 9 برگشتیم هتل تا سوپ شما رو  بدیم و میرفتیم فرودگاه...... خیلی اتفاقات دیگه طول سفر انجام دادیم که دیگه حوصله ام نشد بنویسم مثل رستورانهایی که رفتیم ،مدام کافی شاپ هتل می رفتیم ، هرشب خانه بازی هتل، هر شب قهوه خونه هتل و.....  میرفتیم.صبحانه های هتل که عالی بود و شما با هزار ناز بیدار میشدی و همه میزمونو بهم میریختی،کلا هم تو هتل تابلو شده بودیم به خاطر شیطنت های شما،همه پرسنل دیگه اسمتو بلد بودن تا از پیشمون رد میشدن ،یه چیزی به شما میگفتن و بغلشون میرفتی و یکمی باهات بازی میکردن.کلا خیلی خوش گذشت.اینم عکس بابا زیر آب.  بقیه عکسها ادامه مطلب غواصی

غواصیغواصی

عاشق عکسهای غواصی رضا جونمم.غواصیغواصی

 

اینم رستوران هتل با موسیقی زنده.....

رستوران

رستوران

رستوران

رستوران

ما زودتر از همه میرفتیم رستوران،اول غذای شما رو تو ماکروویو گرم میکردیم و میدادیم که پروژه ای بس عظیم و طولانی بود. تا وقتی غذای ما رو میارن و موسیقی شروع میشد دیگه ناراحت غذای شما نباشیم و از لحظه هامون لذت ببریم

.این هم کشتی آکواریوم...

کشتی آکواریوم کشتی

اینجا بهت نون دادم و شما مینداختی توی آب و ماهیا جمع میشدن.

کشتی

کشتی

کشتی

 

اینم کف کشتی که شیشه ای بود.

کشتی

کشتی

این ها هم مرجانهای زیبا....

مرجانهاماهیها

اسکله جدید

ساحل

 

.این جا هم کلوپ ورزشهای آبی...که رفتیم اونجا و بابا جت اسکی و بعد پاراسل سوار شدیم

کلوپ ورزشهای آبی

جت اسکی

 

مامان و بابای پاراسل سوار شما...

پاراسلپاراسلپاراسلپاراسل

این هم ان خانم مهربونه که شما رو گرفته بود.دستش درد نکنه.

پاراسل1

بعدش یکمی شما آب بازی کردیآبآب بازی

بازم کافی شاپ.....

چای سبزچای جادویی

هندوانههندوانه1

باغ پرندگان...

11

باغ پرندگانباغ پرندگانباغ پرندگانباغباغ1

کلاسیک شو..... یه چیزی تو مایه های سیرک بود...

کلاسیک شو

دلفینهای زیبا...نقاشی دلفین اون شب 3میلیون و 600 فروخته شد!!!....

دلفین

دلفین

دلفین

آکواریوم.....

آکواریوماکواریومکوسهلاک پشتکوسه

پرشین شو که ما دیگه وقت نداشتیم و برگشتیم هتل و بای بای کیییییش.....

هواپیماهواپیماهواپیماخواب

مهماندار کلی ازت خوشش اومده بود و گفت که حتما برات اسپند دود کنم.

 

این ها هم تمام اسباب بازی هایی که توی سفرهای هوایی بهت دادن.

اسباب بازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (48)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 آبان 92 19:06
عالی عالی عالی واقعا لذت بردم و همه جالب تر این بود که همه خاطراتم برام زنده شدمخصوصا با اون عکسهای همسرتون تو دریا با لباس غواصی منم دارم اما تمام سی دی هام و جمع کردم و دم دست نیست وگر نه خیلی دوست داشتم بزارم ببینی اگه شد حتما برات پیداش میکنمممنونم که خاطرات خوشم و برام زنده کردی خوشحالم که بهتون خوش گذشت ان شالله همیشه خوشی و شادی دست اون خانوم هم درد نکنه که با این کارش باعث شد بتونی از لحظه هات لذت ببری
مامان
پاسخ
خدا رو شکر که باعث شدم خاطرات خوبتو به یاد بیاری.از دست این ورو جکا باید همه چیزو قایم کرد.اگه پیداش کردی حتما عکسشو بگذار.میدونم حتما قشنگه.فیلمش هم خیلی قشنگه ماهیا دور همسری هستند،من که کلی از فیلمش هم لذت بردم.ممنون گلم.واقعا دستش درد نکنه.
مامان ماهان
26 آبان 92 22:32
اي جونم هميشه به سفر......جوجه خاله عكسهات خيلي نازه.... خيلي دلم ميخواد برم متاسفانه نرفتم كيش معلومه حسابي خوش گذشته هميشه خوش باشيد
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون.مرسییی.انشاالله که بتونید زود برید.توی زمستون فکر کنم قیمتهاشون هم مناسب تره.ما چون عید غدیر اونجا بودیم یه مقداری قیمت ها بیشتر بود.البته زمستون هم هوا اونجا خنک تره. بله حسابی خوش گذشت.ممنون عزیزم.بوووووس
مامان ماهان
26 آبان 92 23:55
خصوصي داري گلم
مامان
پاسخ
مامان حنانه زهرا
27 آبان 92 3:54
وای خدا چقدر هیجان انگیز. ایشالله که همیشه خوش باشین عزیزم
مامان
پاسخ
جای شما خالی.ممنون گلـــم
طاهره
27 آبان 92 8:33
الهی من فدات شم که اینقدر دقیق و نکته سنج همه چیز را توضیح میدی ، یه لحظه احساس می کردم منم اونجا بودم دست آقاتونم درد نکنه ایشالله همیشه خوش باشین
مامان
پاسخ
خدا نکنه طاهره جونم. با جزییات مینویسم چون دوست دارم وقتی امیرحسین اینها رو میخونه ،همین احساس رو داشته باشه.ممنون مرسی طاهره ی عزیزم.
الهام مامان محیا
27 آبان 92 14:22
وااااااای به به دلم واسه عکسها ضعف رفت منم کیش میخوام پرواز دوتایی تون هم که توووووووووپ خیلی فکر کنم حال بده ولی من میترسم. راستی عزیز خصوصی داری
مامان
پاسخ
الهییییی ببخشید که دل مهربونت ضعف رفت.انشاالله شما هم میرید و عکسهاشو برامون میگذارید عزیزم.واقعا توپ بود خیلی باحال بود.زیر پات دریای آبی و آروم از همه مهمتر و عالی ترش سکوت مطلق اون بالا بود ،پر از آرامش بودیم اون بالا بدون صدای نق امیرحسین. اون بالا اصلا ترس نداشت،عالی بود. فقط موقع فرود که به سطح دریا نزدیک میشد من میترسیدم بیوفتم تو دریا.البته قبلش ازمون پرسیدن میخواید پاهاتونو به آب بزنیم.منم که کلا از دریا میترسم جیغ جیغ کردم که نههههه.الان میام جواب میدم خصوصی رو.
فرزانه مامان آرین مهر
27 آبان 92 15:42
سلام راحیل جون ممنون که اینهمه بفکرمی منتها من فر صتم کمه سرم خیلی شلوغه دوست خوبم چه سفر خوبی معلومه خیلی هم هزینه شده انشالله که همیشه همینطور خوش باشید ممنون که توی وبت از منم نام بردی دست بابابی مهربون امیر حسین جون هم درد نکنه .پسر نازوشیرینم رو میبوسم
مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم.خواهش میکنم.میدونم عزیزم انشاالله همیشه با خوشی ها سرگرم باشی و سرت شلوغ باشه.بله خیلی خوب بود.چه عرض کنم یه سفر 4 روزه اونم تو مملکت خودمون 3 میلیون باهامون در اومد.انشاالله.خواهش میکنم،شما خیلی صبور جواب تک تک سوالهامو دادی و کلی راهنماییم کردی عزیزم.واقعا دستش درد نکنه.ممنون شما هم آرین مهر خوشگلمو ببوسید
مامان مانلی
28 آبان 92 11:37
شفرا بی خطر خانومی
مامان
پاسخ
ممنون
الهام مامان محیا
28 آبان 92 12:19
سلام مامان گل راستی اسمت رو نمیدونم؟! در مورد ویتامین از دکترش پرسیدم گفت سانستول رو الان یزد میزنه وتقلبی شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! میبینی!!! سندروس هم گفت به خاطر طعمش بهداشت قدغن کرده موندم به خدا!!!!!!!!! اصلا میدونی چیه چندتا داروخونه رفتم هیچکدوم نبود!!!! شما تهران زندگی میکنین؟ تصمیم دارم اینبار هرکدوم گیرم اومد بخرم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.خسته نباشی الهام جون. واقعا که.اگه دستم بهت برسه میکشمت!!!اسمم راحیل میباشد اوکییییی. واه واه همینه دیگه وقتی انقدر محصولات چینی وارد میشه ما هم میشم مثل چینی ها، آخ جون خارجی میشیم.چی بگم والله. اگه اونها هم نبودن ویتان بخر.اونم ویتامینه دیگه بنده خدا، پس دکترش چه ویتامینی تجویز کرد؟.بله تهران هستیم. هر کدومو دیدی بخر همشون خوبن و مکمل هستند مهم ویتامین غذای نینیهاست. راستی عدس همیشه تو سوپهاش بریز و موقع خوردنش یکمی لیمو بهش اضافه کن که آهنش بهتر جذب بشه
الهام مامان محیا
28 آبان 92 12:19
خصوصی
مامان
پاسخ
چشم الان جواب میدم اونم طوماری
مامان ماهان
28 آبان 92 13:28
کجا هستی؟؟؟ به آسمان نگـــــــــــــاه کن... بگذار دلخوشی ام این باشد که آسمانمان یکیست...
مامان
پاسخ
تو خونمونم قربونت بشم فدای مهربونیهات مهربونم که همیشه به ما لطف داری
مامان ایلیا(آرزو)
28 آبان 92 17:46
سلام گلم همیشه به گردش عکساتون خیلی قشنگ بودن ایشالا همیشه شاد باشید امیر حسین و ببوس
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون گلمممممم.انشاالله.شما هم ایلیای خوشجلمو ببوس
مامان كياراد
29 آبان 92 0:36
هميشه به سفر و شادي....روز خوشي وشادمانيتان روزافزون...
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
29 آبان 92 3:55
عزیزم ممنونم بابت تسلیت الهی غم نبینی تا الان کار داشتم بیکارم برداشتم کلی سبزی خریدم تا پاک کنم بشورم سرخ کنم الان امدم تو نت خسته شدم بگو عایا بیکاری چه خبر چه کارا میکنی امیری من خوبه ببوسش
مامان
پاسخ
خواهش میکنم.گلـــــم.اووووووووو.ماشاالله به اینهمه پشتکار عزیزم.واقعا عایا بیکاریییی؟ خبری نیست،خوبه مرسی از احوالپرسیت مهربونم..کاش آماده بخری که اینهمه اذیت نشی گلم.
رومینا
29 آبان 92 11:16
واییییییییییییییییییییی چقدر زیبااااااااااااااااا . ممنون که به وبلاگ ما سر زدید امیر حسین کوچولو هم خیلی شیرین و خواستنی هست .
مامان
پاسخ
ممنون گلم.خواهش میکنم.مرسی عزیزم نظر لطفتونه
الهام مامان محیا
29 آبان 92 11:57
هیییییییییع وااییییه من ! آخه چیکار کنم اسمت رو ننوشتی عزیزکم اسمتم قشنگه عزیز .راحیل اسم دختر عمه ی علیرضا هم هست بدو بیا خصوصی بگم ...
مامان
پاسخ
مرسییی گلم.سلام منو به دختر عمه آقا علیرضا برسون بگو اسمت خیلی قشنگه ها،دختر خوبی هم باش که یه وقت نگن راحیلها دخترهای بدی اند،یادت نره ها حتما بگووووووبرو اونورتر منم اومدم
الهام مامان محیا
29 آبان 92 12:07
واااااای این تبلیغات ساعت رو نگو که حرص خودمم در آورده
مامان
پاسخ
پناه برخدا چجوری سر از وب محیا جونم در آورده؟واقعا حرص منم درمیاره
مامان آرتین
29 آبان 92 12:21
همیشه به تفریح و شادیآفرین به این گل پسر که مامانی رو زیاد اذیت نکرده و حسابی بهتون خوش گذشته
مامان
پاسخ
ممنون انشاالله.واقعا آفرین.مرسی عزیزم
مامان ماهان
29 آبان 92 14:42
مهم نیست از کجا آمده‌ای یا به کجا می‌روی؛ من تو را به هر ‌جهت دوستت دارم!
مامان
پاسخ
قربونت بشم مهربونم منم تورا 360 درجه دوست دارم.خیلی مهربونی عزیزم همیشه مارو شرمنده میکنی.
مامان اهورا(نرگس)
29 آبان 92 15:03
به به...واقعا" لذت بردم.من کیش نرفتم ولی این عکسا من و وسوسه کرد که حتما عید بریم کیش!!!!!!
مامان
پاسخ
خدا رو شکر که لذت بردید.حتما برید ولی عید نه گرونتره.عید و تابستون و کلا روزهای مناسبتی که تعطیلات باشه گرونتره.بهترین فصل سفر هم اونطور که از خودشون شنیدم دی و بهمن ارزونتره.چون گردشگر کمتری میره و هتل ها هم ارزونتره
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
30 آبان 92 2:40
سلام گلم امدم یاد اوری کنم که فردا 5 شنبه است یه جایی هست همیشه از اونجا سبزی خرد شده شده میخرم میارم سرخ میکنم چند وقته هر بار میرم کرفس نداره منم یهو جو گیر شدم ایلیا رو بردم مهد امدنی چشمم خورد به سبزی فروش تو محل که یهو جو گیر شدم دیدم اسفناجم داره و خریدم گفتم خوب سبزی خوردن هم خیلی وقته نخریدم این شد که حسابی برای خودم کار درست کردم دیگه از این کارا نمیکنم اخه منو چه به این کاراااا
مامان
پاسخ
سلام عزیز دلــــــــــــم.چشم گلم.ای جانم میفهمم گاهی وقتها آدم جوگیر میشه میخره و اصلا به فکر عواقب بعدش نیست،وقتی میاد خونه میفهمه چه خبطی کرده.الهیییی. خسته نباشی عشقم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
30 آبان 92 5:03
ما هم با مرغ و هم با گوشت درست میکنیم با مرغ لذیذ ترهمرغ یا گوشت و با پیاز و ... میزاریم میپزه کرفس رو هم خرد میکنیم البته نه خیلی خرد .. با نصف لیوان اب میزاریم تو قابلمه دربسته بپزه و تو تابه پیاز و تفت میدیم و بعد اسفناج و میریزیم توش و با هم تفت میدیم و بعد به مرغ اضافه میکنیم الو رو نیم ساعتی خیس میدیم و بعد از اضافه کردن سبزی میریزم تو خورشت و میزاریم تا حسابی جا بیوفته و مرغ کاملا بپزه و خورشت روغن بندازه بعد اب لیمو یا نارنج اضافه میکنیم
مامان
پاسخ
نمیگی نصف شبی ضعف میکنم.دلم خواست.ممنون بابت توضیح کاملت ولی من متوجه نشدم به خورشت آلو اسفناج کرفس هم اضافه میکنن؟من از مادر شوهرم یاد گرفتم فقط اسفناج و آلو و گوشت و همون چاشنی ها که گفتی بود.حالا کدومش درسته؟کدومش خوشمزه تره؟
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
30 آبان 92 5:07
من برم بخوابم دارم کور میشم
مامان
پاسخ
شبت بخیر گلم.خدا نکنــــــــه
مامان عرفان
30 آبان 92 8:25
عزيزم ممنون كه به ما سر زديد . شما با افتخار لينك شديد .
مامان
پاسخ
خواهش میکنم.عزیزم.مرسیییییییی
آیسان مامان ماهان
30 آبان 92 8:41
سلام راحیل جونم،اگه اشتباه نکنم اسمتون باید راحیل باشه نه؟؟؟؟خیلی خوشحال شدم از آشنایی با شما و گل پسرتون
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.بله درسته.منم خیلی خوشحال شدم از آشنایی با شما و ماهان شیرین زبون
آیسان مامان ماهان
30 آبان 92 8:42
پسر خوشگلی دارین ،در امان خدا و زیر سایه پدر و مادر باشه ایشالله
مامان
پاسخ
ممنون نظر لطفتونه.انشاالله.
آیسان مامان ماهان
30 آبان 92 8:42
خانومی،ایشالله همیشه لبتون پر خنده باشه..ممنون از لطفتون شمام با افتخار به جمع دوستانمون پیوستینبازم بیاین خوشحال میشیم
مامان
پاسخ
ممنون انشاالله.مرسییییییی حتما میام.
الهام مامان محیا
30 آبان 92 10:07
خصوصی
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
30 آبان 92 13:36
سلام دوست جونم چطوری؟ دردونه من چطوره؟ گلم ی کلوب تو نینی سایت داریم مخصوص مامانای نینی وبلاگی... خوشحال میشم بیای... این آدرسشه http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=25719 تازه راه افتاده... اگر دوست داشتی اسمت رو تو نینی سایت بگو تا برات دعوتنامه بفرستم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.خوبیم مرسی.ممنون که خبر دادی.حتما سر میزنم
الهه(مامان یاسان)
30 آبان 92 15:22
سلام راحیل جونم بدو بیا که این مامان تنبل بازم بهش بر خورد و آپ کرد امیر حسینم خاله عاشقتم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.الان میام.ممنون خاله جون ما بیشتر
آجی محمدمهدی
1 آذر 92 16:21
پروردگارا هیچ آغوشی به گرمی آغوش تو نیست.هرکس به یادم هست،به یادش باش.کنارم نیست،کنارش باش.غم دارد،غمخوارش باش.تنهاست،پناهش باش؛دوستانم را عاشقانه به آغوش تو میسپارم.
مامان
پاسخ
وای مرسی خیلی قشنگ بود عزیزم.
مونس ( امیرعلی و ایلیا دوقلوهای شیطون بلا )
1 آذر 92 19:54
همیشه به گردش و شادی عزیزم .... خوش باشید همیشه انشالله راحیل جان امیر علی سر زانوهاش تیرگی داشت دکترش گفته بود آزمایش پلاکت خون بده اولین آزمایشش مشکوک بود ولی تو دومی که دقیقتر بود چیزی نبود و گفت به خاطر 4 دست و پا رفتنه ....میبینی راحیل جونم این دکترا آدمو دق میدن
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.انشاالله.وااااااااای بازم این دکترها و نظرات گران بهاشون.ندزدنشون یه وقتی بسکه نخبن!!! الهییییی چی کشیدی .... بمیرم که چقدر استرس بهت دادن.خدا رو شکر که هیچی نبود.خدا رو شکررررر.الهی همه بچه ها همیشه سالم باشن.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
2 آذر 92 5:03
ای خدااا من به جای اسفناج نوشتم کرفس ببخشید عزیزم اشتباه شد
مامان
پاسخ
قربونت بشم مهربونم.خدا ببخشه من کی باشم.حالا بذار فکر کنم شاید بخشیدمت.خیلی ماهی هاااااااا
مونس ( امیرعلی و ایلیا دوقلوهای شیطون بلا )
2 آذر 92 18:04
راحیل کلی از دستت خندیدماااا مرسی آمار بازدیدمو بالا بردت عزیزم من تو ژله تزریقی از چاقو و ... استفاده نمیکنم . فقط سرنگ . وقتی تو ژله فرو میبرمش هر حالتی که میخوام بهش میدم همین !!!! گلهای کاغذی رو هم یه نوار 15 سانتی دراااااااز بریدم بعو دور سیخ چوبی کباب پیچوندم و بهش حالت دادم( بهتره نوار رو از وسط تا کنی ) و با چسب حرارتی سفتش کن .... آخر سرم دور سیخ چوبی رو با کاغذ قهوه ای یا سبز بپوشون ! خوب توضیح دادم راحیل جون ؟ راستی خیلی بوس و دوست دارم
مامان
پاسخ
خدا رو شکر که تونستم بخندونمت. وااای راست میگی خدا رو شکررررر ماشاالله چقدر هنرمندی..عالی توضیح دادی.باریکلا ادامشو تو وب خودت نوشتم ،هرکی خواست بخونه به وب خودت مراجعه کنه.پست تولد امیرعلی و ایلیای نازم،ببین بازم آمار وبتو بالا بردم با این تبلیغقربونت بشم منم خیلی دوست دارم و هوارتا بوس و ماچ تف تفی
مونس ( امیرعلی و ایلیا دوقلوهای شیطون بلا )
3 آذر 92 4:38
راحیل جونم فکر کن یه ربان پهن رو دور یه سیخ میپیچی و با چسب محکمش میکنی بعد دوباره پیچیدنو روش ادامه میدی و هر از گاهی به لبش یه فر و پیچ و تابی هم میدی باز بد گفتم ا
مامان
پاسخ
قربونت بشم ممنون. عالی بود.حالا فهمیدم عزیزم.مرسی که وقت گذاشتی
مامان بردیا شیطون
3 آذر 92 14:45
خیلی عکسای قشنگی بود همیشه به تفریح ایشالا همیشه خوش باشین پس حسابی خوش گذشته.... دلم سفر می خواد یه فرصت پیش بیاد ما هم بریم این جاها رو به بردیا جون نشون بدیم... ماشالا مارکو پلو کوچولو که مامانی رو اذیت نکرده قربونش برم چه ناز خوابیده.... اون عکسی که واسه ماهی ها نون میریخت بامزه بود
مامان
پاسخ
مرسی انشاالله.بله حسابی..... واقعا ماشاالله پسر خوبی بود فداش بشم.مرسیییی.قربونت بشم مرسی،بردیا خوشگلمو حسابی ماچ کن
خاله مهربون
3 آذر 92 15:52
سلام ماغمانش خیلی قشنگ بود لذت بردیم بسی
مامان
پاسخ
سلام خاله مهربون.ممنون.خدارو شکرررر.
مامان ترنم
4 آذر 92 16:24
سلام. همیشه به خوش گذرونی عزیزم.ماشالله امیرحسینم بزرگ شده و یه پارچه آقا از طرف من ببوسش.ممنون که بهمون سر زدید.
مامان
پاسخ
سلام.ممنون عزیزم.بله ماشاالله.حتما مرسی.خواهش میکنم
الهام مامان محیا
4 آذر 92 19:14
راستی عزیز چرا هروقت میام وبتون همیشه اول پست عشق یعنی... رو میاره؟؟؟؟ بعد خودم میام رو آخرین پست!!!!
مامان
پاسخ
عزیزم الان میام وبت جواب میدم
الهام مامان محیا
4 آذر 92 19:15
خصوصی
آرشیدا
5 آذر 92 3:33
خیلی خوب واسش توضیح دادید من از اون قسمت پاراسلش خوشم اومد شاید ما هم هفته اینده بریم هوا چطور بود اونجا مامانی چه لباسایی واسه آرشیدا بردارم گرم یا خنک و تابستونی ؟شبهاش هوا چطور بود؟میشه بیای تو وبلاگ خودمون ج بدی مرسی عزیزم.خوشمل ما رو هم ببوس راست گفته زود اسپند دود کن واسه نی نی 1 سالمون
مامان
پاسخ
واقعا قسمت خوب مسافرتمون هم همون بود.چه خوب...الان میام وبتون .....چشم حتما...
مامان عرفان
5 آذر 92 8:28
چهارمين سفر هوايي ات خوش .
مامان
پاسخ
ممنون عریزم.
مامانی محمد طاها
6 آذر 92 15:51
خیلی باحال بود همیشه خوش باشید
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم مرسی
مامان بردیا شیطون
7 آذر 92 12:28
ﺍﮔﺮ ﺩﯾﺪﯼ ﺟﻮﺍﻧﯽ ﺑﺮﺩﺭﺧﺘﯽ ﺗﮑﯿﻪ ﮐﺮﺩﻩ ، ﺳﺮﯾﻊ ﺑﯿﺎﺭﯾﺪﺵ ﮐﻨﺎﺭ ﯾﻬﻮ ﮔﻼﺑﯽﭼﯿﺰﯼ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﺗﻮﺳﺮﺵ ﭼﺎﺭﺗﺎ ﻓﺮﻣﻮﻝ ﺑﻪ ﻓﯿﺰﯾﮏ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﻣﯿﮑﻨﻪ ، ﺑﺪﺑﺨﺖ ﻣﯿﺸﯿﻢ
مامان
پاسخ
خیلی جالب بود واقعا بدبخت میشیم.
SaYa
14 آذر 92 14:49
عزیزم سلام خوبی؟ وای من عاشق اینم که توی سفر هتل فقط برای خواب شب و یه غذا باشه درست مثل شما که توی سفر همه جا رفتید و از همه چیز لذت بردید خیلی اینجوری عالیه عزیزم امیدوارم که همیشه به گردش و شادی و خوشحالی باشه موهای گل پسری هم که تراشیدی چقدرم بهش میاد ماشالله عزیزدلمممم بابت تبریک تولدم واقعا ممنونم ازت عزیزمهربونم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خوبیم.چه تفاهمی به به...واقعا عالیه... انشاالله مرسی عزیزمکچل شده شیطون تر شده خواهش میکنم کاری نکردم عزیزم.ببخشید تبریک خشک و خالی بود
حباب
21 آذر 92 10:03
سلام عزیزم از وب عرفان باهات اشنا شدم .......وای عکسای کیشتو که دیدم هوای کیش به سرم زد ...ما 1 ماه پیش رفتیم خییییییییییییلی گرم و شرجیی بود ...ایشالا همیشه با همسر و نی نی خوووووووووووووووووووش باشید خانوم
مامان
پاسخ
مرسی که پیشمون اومدید...چه خوببببببب.مرسییییییی عزیزم
حباب
21 آذر 92 10:04
سلام عزیزم از وب عرفان باهات اشنا شدم .......وای عکسای کیشتو که دیدم هوای کیش به سرم زد ...ما 1 ماه پیش رفتیم خییییییییییییلی گرم و شرجیی بود ...ایشالا همیشه با همسر و نی نی خوووووووووووووووووووش باشید خانوم
fafa
5 دی 92 1:10
الهی صد سال سایتون رو سر گل پسرتون باشه ایشالا همیشه به تفریح و سفر گلم ما هم نیمه مهر قرار بود بریم کیش که این فسقلی مهمون دلمون شد حسابی دلم برای یه سفر لک زده اما فعلا با این حال و روز من هیچ جا نمی تونم برم پسر گلت منو بد جور یاد خواهر زادم میندازه ببوسش از طرف من
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم.چشم.انشاالله نی نی که بدنیا اومد سه تایی برید و خوش بگذرونید