امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

امیر حسین کوچولو نفس ما

تولد یک سالگی جیگر طلای مــــــــــــا.

1392/7/5 19:00
نویسنده : مامان
3,721 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان.خوبی نفسم؟جیگر مامان تولد هزاران بار مبارک انشاالله هزار ساله بشی و همیشه سلامت باشی و شاد و موفق و هیچوقت رنگ غم رو نبینی پسر عزیزم.امیرحسینم،فدات بشم که مدام تنتو بو میکنم و میبوسم و کلی بخاطر داشتنت خدا رو شکر میکنم.جیگرم یه بوی خاصی میدی، بوی بهشت میدی!!! بوی پاکی، انقدرهم بوسهات خوشمزه است که همش ازت میپرسم امیرحسین خدا چه ادویه ای بهت زده که انقدر خوشمزه شدی حیف که نمیتونی مثل من لپهاتو ماچ کنی تا بفهمی چی میگم.سلول سلول وجودتو بی نهایت دوست دارم نفسم.حالا بریم سراغ پروژه ی تولد.که از 2 واحد پروژه دانشگاه هم سخت تر و وقت گیرتر بود.از مرداد ماه مدام در حال فکر کردن و انتخاب تم واسه تولدت بودم و میخواستم یه تولد تم دار و البته متفاوت برات برگذار کنم و مدام ذهنم درگیر بود.تا بلاخر شهریور ماه به این نتیجه رسیدم که چون هنوز از این چیزها سر در نمیاری تولد تم دار رو موکول کنم به سالهای آتی که بزرگتر بشی و بفهمی و از تولد تم دار استقبال کنی.و فعلا تولدی بگیرم که خیلی بچگونه نباشه چون شما کوچولویی و نمیتونی اون وسط بچگی و بازی و شادی کنی تا معلوم بشه تولد یه بچه ست و به نظرم زیاد جالب نبودکه واسه آدم بزرگا تولد مثلا باب اسفنجی بگیرم 《که البته خودم عاشقشم.》.البته این نظر منه و شاید وقتی بزرگ شدی خوشت نیاد.فقط اینو بدون عزیزم،که هر کاری که انجام دادم سعی کردم بهترین باشه و چیزی برات کم نگذارم.امیدوارم وقتی بزرگ شدی و عکس و فیلم های تولد 1 سالگیتو دیدی خوشت بیاد.امیرحسینم مطمئن باش هر کاری که از دستمون بربیاد برای خوشبختی و شاد بودنت انجام میدیم.《نفسم الان که دارم برات مینویسم ساعت 2:40 دفیقه بامداد 11 مهر 1392 که شما یک سال و 6 روز سن دارید و هنوز شبها حداقل دوبار از خواب بیدار میشی البته اونم با گریه ای که دل آدمو کباب میکنه بخاطر صدای معصومی که داره.نمیدونم چرا همش با گریه بیدار میشی عزیزم》..........از اواسط شهریور تصمیم گرفتم کارت تولدتو خودم درست کنم که ایده شم توی وب هنرکده مامانها و نی نی ها با اسم شاخه گل شکلاتی که دیده بودم به ذهنم رسید.البته این شاخه گلهای شکلاتی یه جور سبد بود ولی با اضافه کردن یه چیزهای دیگه به کارت دعوت تبدیل شد،که فوق العاده هم زمانبر بود......

..دستم با چسب حرارتی دچار سوختگی شد، اونم 3 تا از انگشتهام که تاول زد،ولی عیب نداره دوست دارم تولدت بهترین باشه عشقم.......

. گیفت بچه ها یه ساک بود با دوتا دفتر《 یه خط دار یه نقاشی》و مداد و تراش و پاکن به شکل سوت.برای دخترها طرح جلد دخترونه و برای پسرها پسرونه که مهمون های کوچولو خوششون اومد وگیفت بزرگها، که البته فقط به بزرگهای فامیل دادم عکس شما بود نفسم،البته دوست داشتم عکس روی کیک رو بدم که متاسفانه آتلیه برای شنبه حاضر میکرد و دیگه فایده نداشت و مجبور شدم همین عکس رو فوری ازشون بگیرم که اونم بد نشد و متفاوت بود با گیفت عکسهای رو شاسی.....

..کیک تولد با عکس خودت سفارش داده شد.............

.. چون جشن تولد توی خونه نبود و دوست داشتم از مهمونهامون تشکر کنم یه فکری به ذهنم رسید که روی دستمال بشقابها کار کنم و خوش آمد بگم، که به نظرم جالب شد...........

.92/7/4 شب بردمت حمام و لوسیون بعد از حمام زدم و به دست و صورتت کرم زدم و کلی بوسیدمتو خوابوندمت.دوست داشتم ساعت ولادتت1:40 بامداد فیلم بگیرم و باهات حرف بزنم که متاسفانه خیلی دیر خوابیدی و نشد به جاش ساعت 4 برات فیلم گرفتم و یه کوچولو برات حرف زدم. خیلی استرس داشتم انگار میخواستم دامادت کنم خلاصه رفتم بابا رو بیدار کردم تا مثل همیشه با حرفهای قشنگش و منطقیش اضطرابمو کم کنه.فداش بشم که یدونه ست بابات.همیشه آنلاینه و آرامش و رفاه ما براش تو اولویته و خیلی مهربونه.بعد از خدا پشت و پناهمه و دیونه وار دوسش دارم.مطمئنم وقتی بزرگ شدی قطعا حرفمو تصدیق میکنی ........

.کلی با بابا حرف زدیم و خاطره بدنیا اومدنتو مرور کردیم تا 1 سالگی انگار میخواستیم فردا امتحان بدیم و درس پس بدیم،حالا بزرگ که بشی میفهمی که مامانت سرشار از استرســــــــــــه یه استرس مزخرف که هرکاری میکنم دست از سرم بر نمیداره و هر موضوع کوچیکی که پیش بیاد کلی فشارم بالا و پایین میشه و قلبم درد میگیره.میدونم خیلی مسخره ست ولی از اول شهریور که در حال انجام تدارکات تولدت بودم کلی قلب درد داشتم ولی الان خبری از اون قلب دردها نیست.خدا شفام بده ههههههههههه اگه این استرس نبود باعث نمیشد شما زودتر از وقت مقرر بدنیا بیایی.......

.بابا خوابید ولی من تا ساعت 6 بیدار بودم و مثل مردم آزارها هر نیم ساعت بیدارش میکردم و یه سوال از بابا میپرسیدم و اونم با صبر جزیل جوابمو میداد.وقتی میبینم انقدر حواسش بهم هست بیشتر و بیشتر عاشقش میشم........

..خلاصه 6 خوابیدم  تا 8 :30  .شما هم بیدار شدی و بهت سرلاک دادم و  ما هم صبحانه خوردیم و بابا رفت کیک رو از قنادی گرفت و ساعت 11:20 حرکت کردیم به سمت تالار ولنجک.......

.. مهمونها کم کم اومدن و ازشون پذیرایی شد و نهار رو خوردیمو کیکو با کمک بابا بریدی و با چای برامون سرو کردنو کادو گرفتی البته همش پول  بود و عکس و فیلمو.........

.بلاخره این همه دوندگی تمام شدو شما 1 ساله شدی عشقم،نفسم.....همه توی تالار بهت میگفتن داماد به منم میگفتن مادر داماد،به همه خیلی خوش گذشته بود و ما هم خیلی راضی بودیم.اینم عکس شما توی تالار ولنجک و تولدت، انشاالله با یه عروس خوب و عالی به این مبل تکیه بدی نفسم.عشقم.میمیرم برات.......امیدوارم همیشه شاد و سلامت و موفق باشی و خوشبختی و آسایش و آرامش داشته باشی و در پناه خدا باشی.بقیه ادامه مطلب...تولدتولد

کیکامیروارشانامیرکارت دعوتکارت دعوتکارت دعوتکارت دعوتکارت دعوتتاولکارت دعوتکارت دعوتکارت دعوتکارت دعوتکارت دعوتکارت دعوتدستمال بشقابدستمال بشقابدستمال بشقابدستمال بشقابگیفت بچه هاگیفت بزرگهاگیفتهاصبح تولد امیرحسین در حال خوردن سرلاکلباس تولدتالارتولدتولدتولددستمال بشقابنهارنهارنهارامیرحسیننهارامیرحسینمامیر و ارشانامیر و ارشانکیککیکشمع ها رو فوت کنتولدچای و کیککیک خوردنشمعگیفت بچه ها

وزن امیرحسین تا 1 سالگی:بدو تولد:1950 

1ماهگی:3200 《15 روزگی 2200》 

2ماهگی:4500 《چهل روزگی 3730》 

 

 3ماهگی: 5100

4ماهگی:5800 

5ماهگی:6500 

6ماهگی:7 کیلو 

7ماهگی:7400 

8ماهگی:7700 

9ماهگی:7900

  10ماهگی:8100

11ماهگی:8600  

12ماهگی:9100

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (92)

ارزو
6 مهر 92 14:06
سلام امیر حسین جون تولدت مبارک عزیز خاله ماشالا چه قد ناز و خوردنی شدی مامانی خیلی زودتر عکسارو بزار


سلام عزیزم.ممنون خاله مهربون.مرسی.چشم سعی میکنم زود آپ کنم.
الهام مامان محیا
6 مهر 92 14:35
تو دلم سبد سبد
گلهای سرخ و میخک
امیرحسین دوستت داریم
تولدت مبارک


ممنون مرسی از تبریک زیبا تون.ما هم دوستتون داریم
بهار مامانه برسام
6 مهر 92 18:07
__000000___00000
_00000000?0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
________*__000000___00000
_______*__00000000?0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
_______*_____00000000000
________*_______00000
_________?________0
_000000___00000___*
00000000?0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
________0________*
________*__000000___00000
_______*__00000000?0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
_________*________*
_________*_______*
__________*______*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
______________**

HAPPY BIRTHDAY TO YOU
گل من تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــولدت مبارک
دور سرت بگردم تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــولدت مبارک
انشاالله تولد 120سالگی
انشاالله جشن فارغ التحصیلی دانشگاه
انشاالله جشن عروسی ناز گلمون
انشاالله جشن تولد نی نی ناز عسل پسرمون........
خدا حفظش کنه این پسمل نانازی رو
مامان گلشم که عزیز دلمه و من همیشه شرمنده ی خوبیاش هستم
انشاالله همیشه خوش و سلامت باشید و در تمام مراحل زندگیتون شاهد اتفاقات خوب و زیبا باشید و انشاالله به یمن قدم خیر این فرشته ی ناز که یک ساله زمینی شده همیشه سهمتون از زندگی بهترین ها و برترین ها باشه
الهی آمین

سلام عزیزم.مرسی بهار جون.انشاالله.انشاالله.انشاالله.مرسی.ممنون عزیزم.انشاالله.خیلی به ما لطف داری بهار جونم.فقط شرمندت شدم.نظری که یک عالمه شکلک های قشنگ گذاشته بودی باعث شده بود صفحه باز نشه تبلت هنگ کرد و مجبور شدم پاکش کنم.ولی خیلی ازت ممنونم که انقدر برامون وقت میگذاری گلم.بوســــــــــــــــــــــــــــــــــــــس
بهار مامانه برسام
6 مهر 92 19:39
اینم از طرف برسام برای داداشی گلش امیرحسین خوشمله
▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒███▒▒▒▒██
▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█

ای جونم برسام خاله.خیلی خوشمله مرسی. ممنون
بهار مامانه برسام
6 مهر 92 19:42
کاش میشد واقعا یه هدیه ی کوچولو به امیرحسین جونم بدیم که یادگاری براش بمونه...............
امیر حسین عسلی ،خوشمل پِسلی
تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــولدت مبارک

________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##_____________________#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######___#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##____##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##_____ _____#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_________#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#___________________________#
#__________#_______ ________ #
_#_________#__________________________#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#______#____#_#_#___##___##________##_____#
__##_#__________#___###___####___#___________#_#
___##__#________#___#________#__#_____________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____##
________########__ _________________#######


ممنون عزیزم.همهی این اظهار لطف ها کلی هدیه قشنگه برای امیر حسینم. ممنون گلم
بهار مامانه برسام
6 مهر 92 19:44
امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید

گویی بساط عیش مداوم به من رسید

نور ستاره ای در شب تولدش

انگار که فرشته ای از ازل رسید

***********************
تولد فرشته کوچولوی ناز نازی مبارک

خیلی قشنگ بود مرسی عزیزم
مامان ماهان
6 مهر 92 23:09
افرين به ماماني گل كه اين همه زحمت كشيده تولدش بازم مباركه الهي هزار ساله شي خاله جونمچه تيپي هم زده كلوچه


ممنون عزیز دلــــــم.مرسی خاله مهربون.واقعا کلوچه و خوردنی شده بود نفســــم.آقا داماد بود دیگه پسرم.
مامان حنانه زهرا
7 مهر 92 12:27
تولد مبارک باشه عزیز خاله .ایشالله 120ساله بشی نانازم
وای چه کیک خوردنیییییییییییییییییی


ممنون خاله جون.مرسی.واقعا کیک خوبی بود جای شما خالی...
آرزو
7 مهر 92 15:07
تولدششششش مبارکککککک
همیشه زیر سایه پدر و مادر شاد باشه و سلامت


مرسی آرزو جون مهربون.
معصومه
7 مهر 92 22:15
لحظه ای درگذرازخاطره ها،ناخودآگاه دلم یادتوکرد،خنده آمدبه لبم شادشدم گویی ازقیدغم آزادشدم،هرکجاهستی ای دوست دست حق همراهت به دنیاآمدنت مبارک امیرحسین جونم خاله ایشاالله هزارساله شی راحیل جون تولدگل پسری مبارک ببخشیدیه کم سرم شلوغ بودبایدزودترتبریک میگفتم

ممنون معصومه جونم.میفهمم.مرسی از شعر قشنگت

سحر
8 مهر 92 9:35
سلام به جیگر خاله،سلام به راحیل جون خودم.راحیل جون خیلی شرمنده شدم که تولد امیرحسین یادم رفت،انتخاب واحدم ی ذره گیر کردم فکرم حسابی مشغول بود.
تولدت مبارک جیگر خاله انقدر بامزه شدی که از تو عکس دلم برات ضعف رفت دوست دارم بخورمت انقدر شیرین شدی،ایشالا120 ساله بشی عزیزم. بووووووووووووووس


سلام خاله سحر جونم.سلام عزیزم.عیب نداره گلم پیش میاد. ولی سال دیگه یادت نره ها.من منتظرم.خخخخمرسی گلم.واقعا خوردنی شده بود آقا داماد کوچولو.مرسی
بهار مامانه برسام
8 مهر 92 11:23
خانمی مهربونم من چند تا کامنت برا عرض تبریک گذاشته بودم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ثبت نشده یا شما خانم گل عزیزم هنوز تایید ندادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مممنون میشم بهم بگی چون برام خیلی مهمه
منتظر جوابت هستم خانم گل مهربونم
امیر حسین خوشمله رو از طرف من حسابی ماچ ماچیش کن


بله عزیزم.کامنتهای زیبات رسیده.وقت نکردم تایید کنم چون امیرحسینم بدجوری سرما خورده فردای تولدش بدجوری سرما خورد.فقط خیلـــــــــــــــــــــــــی زیاد شرمنده ات شدم چون کامنتی که پر از شکلکهای زیبا بود که برامون فرستادی مجبور شدم حذف کنم چون تبلتم داشت هنگ میکرد.میدونم واسه فرستادنش خیلی زحمت کشیدی ولی ببخشم دیگه.حتما عزیزیم.مرسی گلم.
شکوفه
8 مهر 92 13:51
سلام عزیزم.خوبی؟گل پسر چطوره؟
تولدش مبارک باشه.
الهی که 11111111111 ساله بشه.
برای گل پسر
این گلا هم برای تولدش


سلام عزیزم.ممنون.خوبیم.مرسی گلــــــــــــــــم
بهار مامانه برسام
8 مهر 92 15:42
خانم گلم الهی من فدای محبت و دل مهربونت بشم
گلم من اصلا توقع ندارم شما انقدر خودت مشغولیت داری که حق داری یه همچین چیزی یادت نمونه و اصلا هم ناراحت نمیشدم اگه تبریک هم نمیگفتی
ولی در عوض الان نمیدونی چه ذوقی کردم و کلی پیش مامانم اینا پز دادم که ببینی من چه دوستی دارم و به مامانم گفتم پس دیدی حق داشتم دلتنگ دوستای به این ماهی بشم...مامانم هم حرفم رو تصدیق کرد و از شما مهربونم تشکر کرد و کلی برای خودت و نازگلت و همسرتون دعای خیر کرد
خانم گلم الهی همیشه شادی های زندگیت زیاد باشه به حدی که فرصت فکر کردن به چیز دیگه ای رو نداشته باشی
قربون پسمل نانازیمون برم غصه نخور انشاالله زود خوب میشه
فقط خانمی تا میتونی تویه خونه اسپند دود کن که حرف نداره هوای خونه رو تمیز میکنه و هر چی میکروب و ویروس باشه از بین میبره روزی چند بار اسپند دود کن نتیجه ش عالیه من همیشه برای ضد عفونی کردن هوای خونه اسپند دود میکنم خصوصا اگه کسی از افراد خونه سرما بخوره روزی چند بیار اینکار رو تکرار میکنم و معمولا دیگه شخص دیگه ای بیمار نمیشه
گلم برای سرما خوردگی هم سعی کن داروی خاصی به ناز گلمون ندی که همه ی دارو ها ضررشون بیشتر از فایدشونه معمولا در چنین شرایطی که بیماری چرکی و عفونی نباشه فقط شربت سرماخوردگی و قطرهی سدیم کلراید برای بینی بهترین چیزه و بهتره قطره مدل اسپری باشه چون منکه برای برسام قطره ای میریزم حالش به هم میخوره ولی اسپری که میکنم بعدش یه کم آب بهش میدم دیگه مشکلی پیش نمی یاد
البته گلم اگه آب بینی پسملیمون بی رنگه یعنی خدا رو شکر بیماریش سطحیه و از چرک خبری نیست و میتونی با همین چندتا راه کوچولو که میدونم خودت بهتر از من بلدی کمک کنی حال گل پسملون زود خوب بشه
از طرف من امیر حسین عسلی رو ببوس و از ته دل دعا میکنم زود خوب بشه
بازم ممنون از لطف و مهربونیت
دوست دارم مهربونم
((گلم حتما از قطره استفاده کنه دیگه راحت شیر میخوره برسامم وقتی سرما میخوره نمیتونه شیر بخوره من همیشه براش قطره اسپری میکنم چند دقیقه قبل از اینکه بخوام بهش شیر بدم و وقتی دیگه موقع خوردن شیر میشه بینیش باز میشه))


خدا نکنه عزیزم.خدا رو شکر که تونستم خوشحالت کنم گلــــــم.حتما اینکارو میکنم،اسپند عالیه واسه ضدعفونی کردن هوا.ترشحات بینی بی رنگ نیست و خیلی زیاده.دکتر بردم و چند تا دارو داده که بی تاثیر نبوده خدا رو شکر.ممنونم از راهنماییت عزیزم.برسام عسل خاله رو ببوس.
بهار مامانه برسام
8 مهر 92 15:45
گلم شرمنده باعث دردسرت شدم
امیدوارم منو ببخشی که با فرستادن شکلک ها باعث زحمتت شدم
روی ماه امیر حسین عسلی رو ببوس امیدوارم زود زود خوب بشه
گلم میدونم الان خیلی خسته هستی و از خدا میخوام بهت توانایی صد برابر بده چون مادر وقتی جگرگوشه ی نازش رو حال ندار میبینه بیشتر از همه اذیت میشه......
قربونت شم غصه نخور انشاالله پسر نازمون زود خوب میشه


نه عزیزم خجالت چرا.من که پاکشون کردم شرمندم.میدونم خیلی زحمت کشیده بودی گلم.حتما.انشاالله.واقعا همینطوره.انشاالله.
مامان ماهان
9 مهر 92 20:31
سلام ماماني كجايي بقيه عكسهاي جيگملم كو نترس بابا چشمون شور نيست بخواي نخواي امير حسين جونم نازه در هر صورت ما ميگيم چه خوشگله


سلام عزیزم امیرحسین فردای تولد بدجوری سرما خورد. و تمام وقتم به مراقبت ازش میگذره.چشم سعی میکنم زود بقیه شو بگذارم.یک دنیا ممنون نظر لطفته عزیزم.
فرزانه مامان آرین مهر
10 مهر 92 1:59
سلام امیر حسین عزیز تولدت مبارک انشالله که زیر سایه پدر ومادر 120 ساله بشی.
مامان جون دستت درد نکنه وخسته نباشی منتظر عکسهای گل پسر هستیم


مرسی خاله جون مهربون.ممنون گلم.چشم سعی میکنم زود عکسها رو بگذارم.
مامان آرین
10 مهر 92 15:02
سلام تولد گل پسر نازتون مبارک باشه.
ممنون بهمون سر زدین بهترین آرزو ها رو براتون وهمینطور نوگلتون دارم انشاالله شاهزاده شما هم بزودی عافیت یابد از دست این سرماخوردگی.خیلی سخت بود برای ما .


ممنون عزیزم.خواهش میکنم.مرسی.انشاالله.میفهمم.
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
11 مهر 92 0:10
تولدت مبارک،خوش اومدی ستاره

اگرچه ازراه دورهیچ فایده نداره

شمعهاروروشن کن وبه جام دوتاروفوت کن

همیشه عشق منی، لبخند بزن شادم کن
ایشالا 1000 ساله شی گل ناز


ممنون عزیزم خیلی قشنگ بود.
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
11 مهر 92 1:36
سلام عزیزم تولد امیرحسین کوچولو مبارکــــــ ...
ممنونم از حضورتون ...

برای امیــــــــــرحسیـــــــــــن نااااااااااز


سلام گلم.خواهش میکنم.مرســـــــــــــــــی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
11 مهر 92 1:55
عزیزم سلام خیلی خوشحال شدم که بهتون خوش گذشت و همه چی به خوبی بر پا شد
تجربه خوبی بود مرسی بهم گفتی شاید لازم شد منم از این کارا بکنم هر چند که فکر میکنم برای زمانی که بچه کوچیکه بهتره چون اونقت نمیتونه تو تالار راحت بازی کنه و شاد باشه حالا تا ببینیم عمری باقی هست یا نه


سلام عزیزم.ممنون.بله منم به همین دلیل تصمیم گرفتم اونجا باشه نه تو خونه.انشاالله هزار ساله باشی گلم.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
11 مهر 92 2:06
خصوصیتو چک کردی
خوابی یا بیدار


بله گلم.
مامان ماهان
14 مهر 92 9:22
اي جونم خاله فدات بشه عزيزم عكسها عاليه مامان گل چقدر زحمت كشيدي واقعا افرين به اين مادر كيكت محشره

دلم ميخواد براي ماهان جيگرم اينجور تولدي بگيرم همه چيز شيك ومرتب بازم تولدت مباركه فدات شم




ممنون خاله جون.واقعا خسته شدم.چون مجبور بودم ساعت دو سه شب درستشون کنم تا 4..5 صبح و خیلی هم زمانبر بود.چون باید وسایلو دور و برم میگذاشتمو همش از چسب حرارتی استفاده میکردم. میترسیدم بسوزه واسه همین یه دوهفته ای شیفت شب کارت دعوت درست میکردم ههههههه.

انشاالله که بتونید خیلی آدم راحت تره.اگه تالار هم نشد تو رستوران هم به نظرم خوبه، لژ خانوادگی رستورانها،طبقه دومشون رو معمولا میشه برای این جور جشنها رزرو کرد.برای ما هم اگه تالار نمیشد قطعا تو رستوران برگزار میشد.چون نی نی هامون خیلی کوچیکن و تو جشنهای بلند مدت خونه اذیت میشن و نمیتونیم هم به مهمونهامون برسیم هم به نی نی هامون.ممنون مامان عزیز و مهربون.
مامانی محمد طاها
14 مهر 92 10:31
سلام تولدت امیر حسین مبارک جونم چقدر هم ناز شدی جیگر


سلام عزیزم.مرســـــی.ممنون.
مامام دوقلوها (حسین-حسام)
14 مهر 92 10:33
سلام عزیز دلم خوبی امیر حسین جون خوبه
الهی فداش بشم مبارک باشه
خیلی قشنگ و عالی بود دستتون درد نکنه
ایسالا 12000000سالگیش رو جشن بگیرید
خیلی دوستون دارم


سلام گلم.ممنون.خوبیم.مرســــــی.انشاالله.منم خیلی شما و گل پسرهای ناز نازیتونو دوست دارم.
مامان ایلیا (آرزو)
14 مهر 92 11:33
ماشالا به این مادر با سلیقه واقعا زیبا بودن چه جشن خوبی گرفته بودی خوش به حال امیر حسین که یه مامان ناز و مهربون داره


ممنون.مرسی آرزو جونم.ممنون گلــــــــم.خیلی دوست دارم برای تولد ایلیا هم درست کنم.اما امیرحسین نمیگذاره و مدام بهونه میگیره.اونروز بعد از قطع کردن تلفن تا نیم ساعت بعدش هنوز داشت گریه میکرد.نمیدونم چرا این بچه شارژ گریه ش تمومی نداره.
مامان كياراد
14 مهر 92 12:02
هميشه شاد باشيد.....


مرسی.......
بهار
14 مهر 92 15:05
سلام عزیزم
وبلاگ قشنگی دارین.
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشین.



سلام گلم.مرسی.ممنون
مامان اهورا
14 مهر 92 16:48
اردک و غاز و لک لک
تولدت مبارک....
دست مامان بابای هنرمند درد نکنه!!!!!!!!پسر خوشگلم...امیدوارم زندگیت پر باشه از مهر و محبت و شادی.


ممنون عزیزم.مرسیییی.انشاالله.
فرزانه مامان آرین مهر
14 مهر 92 18:36
سلام تولش مبارک چه عکسهای خوشگلی .معلومه هم خیلی زحمت کشیدید وهم خیلی خوش سلیقه اید دستتون درد نکنه انشالله 120 سالگیشو جشن بگیرید یاد ماهم بدید که از این گلها درست کنیم .اخی دستتون هم که تاول زده.




سلام عزیزم.مرسی.یک دنیا ممنون،کلا به تزیین و از این قبیل کارها خیلی علاقه دارم.انشاالله.گلم من نتونستم از تمام مراحلش ریز به ریز عکس بگیرم اما تو وب هنرکده برای مامانها و نی نیها ریز به ریز یاد داده اگه دوست داشته باشین آدرسشو براتون میگذارم

تاول دستم خدا رو شکر خوب شده ممنون از لطفت عزیزم.
مامان ماهان
14 مهر 92 22:12



یک دنیا ممنون مامانــــــــــــــــی.
مامان ماهان
14 مهر 92 22:12



مرسی عزیــــــــــــــــــزم.مهربون.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
14 مهر 92 23:12
عزیز دلم قربونت بشم چه دومادی شده بودی برای خودت کاش عروس خانوم هم کنارت بود نـــــــــــــه
وای قربون دل دوست مهربونم بشم که حتما کلی برای پسرش ضعف رفته و تو لباس دومادی کنار عروسش تصور کرده وای دوست خوبم نمیدونی وقتیزخودمو به جات گذاشتم که ایلیا رو اون مبل بشینه و همه بهش بگن داماد به منم بگن مادر دوماد قند تو دلم اب شد
خیلی تولود شیک و خوشگلی گرفتی دستت درد نکنه
تاول دستت خوب شد
ان شالله عمری باشه و این دوستی هم پا برجا تا عکسهای دومادیشو ببینم الهی

قربون محبتت عزیزم.خیلییییییی تصورش شیرینه.ولی یه کوچولوشم که تجربه کردم خیلی جالب بود.مادر داماد گفتنا قند تو دلم آب میکرد.من فدای داماد کوچولوم بشم.ممنون گلم.بله خوب شده،مرسی که پرسیدی.انشاالله،خیلی جالب میشه که عکسهای عروسی این وروجکا رو تو وبشون بگذاریم.
آرزو
15 مهر 92 9:19
سلام
تولد امیرحسین جون مبارک
همیشه روی لبش لبخند باشه و سالم و موفق باشه

کیکش و عکس ها خیلی قشنگه


سلام عزیزم.مرسی.انشاالله.ممنون گلم.
مامان ماهان
15 مهر 92 16:10
پيشاپيش روز كودك مبارك امير حسين جونم


ممنون عزیزم.مرسی که همیشه به یاد ما هستید
سحر
15 مهر 92 23:14
سلام راحیل جونم،خوش به حال امیرحسین با این مامان هنرمندش،دلم حسابی برات تنگ شده،یاد دانشگاه افتادم چقدر خوش بودیم یادش بخیر یادبودای بچه هارو براشون درست کردی.واقعا هنرمند و کد بانویی.واقعا خوش به حال شوهر و پسر نانازت که تورو دارن.
ایشالله جشن دامادیش.از طرف من ی عالمه ببوسش.


سلام عزیزم.خوبی گلم.بابا انقدرا هم تعریفی نیستم ها.شرمندم میکنی.راست میگی یادش بخیررررر.وای یادته میوه های شب یلدای فرنازو تو ماشینش دم در دانشگاه درست کردم؟چقدر با فرناز خندیدیم. اضافه های هندونه رو که تزیین میکردم زیاد بود و به بچه ها تعارف میکردیم....اااااییییییی عالمی داشتیم واسه خودمون.انشاالله گیفتهای عروسیتو خودم درست میکنم.البته اگه این آقا کوچولو بگذاره.واقعا خوشبحالشون که منو دارن ههههههههههه.انشاالله.حتما عزیز دلم.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 مهر 92 1:24
عزیزم نیستی


همین الان اومدم گلم.
الهام مامان محیا
16 مهر 92 13:05
وای چه جشن تولد معرکه ای
دست مامانی و بابایی درد نکنه


ممنون عزیـــــــــــــــزم.
الهام مامان محیا
16 مهر 92 13:05
کاش میشد همیشه کودک بود
زندگی شادی و عروسک بود

* * * * *

کاش هرگز زنگ تفریحی نبود
جمع بودن بود و تفریقی نبود
کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم
لا اقل یک روز کودک می‌شدیم

روزت مبارک فرشته ی کوچک

ممنون دوست خوبم مرسی که به یاد امیرحسینم بودی.
بهار مامانه برسام
16 مهر 92 14:36
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم

روز کودک مبارک
گل نـــــــــــــــــــــازم،خوشمل عسلی روزت مبـــــــــــــــارک


ممنون عزیزم.مرسی که به یاد امیرحسینم بودی.
مامان كياراد
16 مهر 92 14:49
روزِ ناز کودک است
روز سرمســـــتی و ساز کودک است
کودک است آییــــنه ی دل را صفا
کودک است محصـــولی از عشق ووفا

روز کودک مبارک


ممنون عزیزم.مرسی که به یاد امیرحسینم بودی.
فرزانه مامان آرین مهر
16 مهر 92 16:55
کودک تجسم نور خداست
کودک فرشته ای بی بال از سوی خداست
کودک مایه آرامش وصلح وصفاست
هر چه گویم از کودک بس
که او امید فرداست
روز کودک بر کودکانمان امیدهای فردا مبارک


ممنون عزیزم مرسی که به یاد امیرحسینم بودی.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 مهر 92 17:53
عزیز دلم قربونت شم ببخشید اگه خوب نشده بود
من ازت هیچ توقعه ای ندارم قبلا هم بهم گفته بودی که بلد نیستی
عزیزم دوست دارم هوارتااااا
نگفتی چه کارم داشتی


میام میگم عزیزم.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 مهر 92 19:49
اینم یکی دیگه

http://www.niniweblog.com/upl/iliyaboy/13812486288.jpg


ممنون زهرا جون خجالتم میدی.
مامان مانلی
17 مهر 92 16:16
هم تولدت مبارک هم روزت مبارک عزیزه خاله

عزیزم با افتخار لینکتون کردم خانومی



مرسی خاله جون.شما هم با افتخار لینک شدید
SaYa
17 مهر 92 19:59
عزیززززززززززززززززززززززززززززم
خوشحالم که تقریبا رسیدم و اومدم
عزیززززززم وااااای یک سااااله شده ه ه ه ه


گلـــــــم.منم خوشحالم که اومدی......
SaYa
17 مهر 92 20:03
عزیزززززم تولدت مباااارک
برات بهترینارو آرزو دارم عزیزمهربونم
امیدوارم که یه روز دامادیتو ببینیم پسرگل
عززیزم خیلی خیلی زحمت کشیدی برای تولد و همه چیز عالی و باسلیقه بوووود
جمعتون شاد و همیشگی و پایدار عزیزدلم


ممنون سایا جون.مرسی گلم.انشاالله مرسی از دعای قشنگت.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
18 مهر 92 16:51
مهربون ترینم بیا خصوصی لطفا
شکوفه
18 مهر 92 21:09
سلام عزیزم.خوبین؟
به مناسبت تولد گل پسر اومدم.
البته الان اطاعت امر کردم و چون دعوتم کردی اومدم.وگرنه خودم چند روز پیش عرض تبریک کرده بودم.
بازم میگم امیر حسین کوچولو تولدت مبارک.
الهی که 1111111111111111 ساله بشی گل نازم.


سلام گلم.بله ممنون.مرسی.
بهار مامانه برسام
19 مهر 92 5:47
گلم خصوصی داری
مامان ماهان
19 مهر 92 11:17
سلام گلم
دكترش گفت به ميزان سنش خوبه اما من نگرانم چرا توي اين 3-4ماهه افزايش وزني نداشته باور كن خيلي بهش ميرسم و همش خود خوري ميكنم چرا وزنش زياد نشده
راستي اخه امير حسين جونم روال رشدش عادي بوده و دچار توقف نشده من از زياد تپل بودن بچه ها خوشم نمياد ولي خوب توقف رشدش نگرانم كرده


سلام عزیزم.درسته توقف رشد ادمو نگران میکنه.بد نیست پیش یه دکتر دیگه هم ببریش.انشاالله زودتر وزن بگیره و شما رو از نگرانی در بیاره.
مامان ماهان
19 مهر 92 11:18
ممنونم كه به فكر ماهانم بودي خدا پسر نازت رو برات حفظ كنه


خواهش میکنم عزیزم.دوست دارم همه نی نی ها سالم و سلامت باشن.مرسی انشاالله.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
19 مهر 92 16:46
خیلی ماهی نازنینم میبوسمت از همین جا


قربونت بشم.به پای ماه بودن شما که نمیرسم عزیز دلم.
آجی محمدمهدی
19 مهر 92 20:33
چقدرعکس کیک تولدت نازوقشنگه.


ممنون مهربونم.چشمهات قشنگ میبینه.
الهه(مامان یاسان)
20 مهر 92 2:57
سلام راحیل جونم
خواهر زودتر میگفتی مامان تنبل تا یکم بهم بر میخورد و آپ میکردم
خانمی آپم
وااای امیر حسین جونم خاله تولدت مبارک ایشالله دامادیت خاله جون


سلام الهه جونم.ببخشید که بهت برخورد آخه دلم واسه یاسان گلی تنگیده بود.الان میام.ممنون خاله جون.انشاالله.
بهار مامانه برسام
21 مهر 92 1:19
سلام گل مهربونم
فدات شم انشاالله به سلامتی و دل خوش بری و برگردی و انشاالله حسابی بهتون خوش بگذره
خیلی مواظب خودتون باشید به خدای مهربون میسپارمتون در پناه خدا
براتون دعای مسافر میخونم انشاالله راه بی خطر باشه و به سلامتی و دل خوش برید و برگردید
دلم براتون تنگ میشه ولی دل خوشم به دلخوشی هات گل نازم
از ته دل از خدا میخوام حسابی بهت خوش بگذره
دوستت دارم نازنینم
بوس بوس
مهربونم امیرحسین گلم رو هم از طرف من ببوس
در پناه خدا
شبت خوش مهربونم


ممنون مهربونم یک دنیا ممنون
الهه(مامان یاسان)
22 مهر 92 2:25
دوست جونم با پست تولد آپیم


آخ جون تولد.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
23 مهر 92 0:37
عزیزم دلم برات تنگیده کجایی دیگه بهم سر نمیزنی هااا


شرمنده گلم مسافرت بودم.
rasta
24 مهر 92 2:04
آخی عزیییییز دلمممممممممالهی رستاااااااا فدای این پسمل چشم قشنگش بشه
20 روز از تولد یک سالگیش و مهم ترین روز زندگیش گذشته و من الان دارم پیغام میدم و ترجیح میدم شطرنجی باشم
بوخودا تازه میفهمم بشه داری از فتح قله ی اورستم بدتره
بگذریم امیدوارم این جیگرطلا رو دومادش تونی و یه دخملی خوجگل ناناس مثه خودش گیلتون بیاد
واسش بهترین ها رو از خدا میخوام و یه خسته نباشید و خدا قوت بزرگ هم بهت میگم که این گل پسر رو به اینجا رسوندی هر کی ندونه من میدونم چه قدر سختی کشیدی

سلام عزیزم.نه شطرنجی نشو قبولت داریم.سرت خیلی شلوغ بود گلم و همین الان هم که اومدی کلی لطف کردی.واقعا بدتره.انشاالله.ممنون عزیزم.مرسی گلم.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 مهر 92 18:17
عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم

سلامی بکنیم ، نام شما در اندیشه و مهرتان در قلب ماست . . .

عید قربان بر شما مبارک
عزیزم کجایی دلم برات تنگ شده


قربونت بشم حسابی شرمندمممممممممم که نگفته رفتم مسافرت.عید شما هم مبارک عزیزم.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
25 مهر 92 3:46



عزیزم.گریه نکن.میدونم یاد آوریش برات سخته.5 شنبه ها یادم میمونه گلم.
فرزانه مامان آرین مهر
26 مهر 92 7:32
سلم پس چرا نیستید


سلام عزیزم.مسافرت بودم ببخشید که بی خبر رفتم.
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
26 مهر 92 12:07
عزییییییییییییییییز دلم عکسای تولد عالی بودن
ایشالا 10000000000 سال از این تولدای خوشگل بگیری


ممنون.گلم.انشاالله.بلاخره اومدی شقایق جونم.
الهه(مامان یاسان)
26 مهر 92 20:56
راحیل جونم کجایی؟؟؟؟


وای تو رو خدا ببخشید که بی خبر رفتم سفر
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
27 مهر 92 0:41
سلام خانوم گل اخه چرا بی خبر رفتی فدات شم چند باری حسابی دلم شور افتاد با خودم میگفتم چرا نمیاد حداقل کامنت ها شو تایید کنه اخه یادمه قبلا گفته بودی با گوشی میای و هی با خودم میگفتم خوب هر جا رفته باشه گوشیش همراهشه دیگه
حسابی دلواپسم کردی یکی طلبت
در مورد 5 شنبه هیچ چی ننوشتم فقط ایکون گریه رو گذاشتم چون داشتم گریه میکردم و اصلا نمیتونستم تایپ کنم
حالا نگفتی کجا رفته بودی بی خبر ان شاالله که خوش گذشته باشه میبوسمت نبودی نی نی وبلاگ صفایی نداشت خوشحالم که هستی

سلام عزیزم.بازم ببخشید بی خبر رفتم.شرمنده.گلم با تبلت میام نه گوشی.البته انقدر اینور اونور رفتم که وقت کم میاوردم به اینجا سر بزنم.قربون دلت بشم عزیزم.ممنون گلم.فعلا میخوام سفارش سی دی بلاگ بدم و بعد آپ میکنم.با چند تا پست پشت سر هم آپ میکنم.منم خوشحالم که دوستهای خوبی چون شما دارم.
بهار مامانه برسام
27 مهر 92 16:12
خوشگلم خصوصی داری
خوشملم دلم برات یه ذره شده بود وقتی کامنتت رو دیدم کلی ذوق کردم فدات شم
امیر حسین خوشمل عسلی رو از طرف من ببوس ناز گل مهربونم


ممنون عزیزم.منم دلم یه ذره شده بود.قربون محبتت.مرسی شما هم برسام گلم رو حسابی ببوسید.
محمد
27 مهر 92 21:50
فروشگاه اينترنتي شال با انواع شال هاي زيبا شال عشق ، شال ولنتاين ، شال تزييني و شال باب اسفنجي و غيره . http://redheart.hamvar.ir
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
29 مهر 92 2:03
عزیزم به نظرم یکی از اهنگهایی که دوست داری رو انتخاب کن تا وقتی سی دی تو سفارش دادی و ان شالله امیر حسین داره نگاه میکنه اون اهنگ هم بشنوه
این نظر منه هر طور دوست داری میبوسمت عزیزم تو نباشی نی نی وبلاگ صفا نداره


قربونت بشم.دقیقا وقتی که تو هم نیستی منم همین حسو دارم.عزیزمـــــــــــــــــــــــــــــــی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
29 مهر 92 2:47
من تو نی نی چتم بدو بیا
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
29 مهر 92 2:52
چرا نمیای من داشتم خاطرات زایمان مامانا رو میخوندم امدم دیدم شروع چت و زدی منتظرتم اگه هستی بیا
بهار مامانه برسام
29 مهر 92 23:41
عشقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم هنوز نیومدی....هرچند که من دلم برات یه ذره شده ولی دلخوشم به دلخوشیت و شادم به شادیت
انشاالله که حسابی بهتون خوش بگذره
دوستتدارم نازگلم امیرحسین کوچولو هم که دیگه نگو نفس من بیده عشق من بیده لپ کشانی من بیده دورش بگردم
آرزو میکنم و از خدا میخوام هرجا هستید حسابی بهتون خوش بگذره

قربون مهربونیهات بشم بهار جونم.عزیز دلم.یک دنیا ممنون به خاطر اینهمه لطفت.ممنونـــــــم عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
1 آبان 92 4:11
دوست جونی خوبم بلاخره چه کار کردی
جوابتو دادن یا نههه

من اپم


پول واریز کردم ولی دیگه خبری نشده ازشون.
الهام مامان محیا
2 آبان 92 1:26
روزی که خدا گل خلایق سرشت
بالای در بهشت اینگونه نوشت
بی مهر علی ورود اکیدا ممنوع
با حب علی بیا که بازست بهشت
"عید ولایت بر
نی نی وبلاگیها مبارک "


قربونت بشم عید شما هم مبارک.شرمنده که نتونستم بیام وبتون و همون روز تبریک بگم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
2 آبان 92 3:57
خدا تمام مردگان و بیامرزه مادر مهربون منو هم بیامرزه که دلم برای نگاه قشنگش تنگ شده
دوست خوبم عیدت مبارک باشه فکر کنم نمیدونستی من سیدم هااا



ممنون عزیزم.خدا تمام رفتگانت رو قرین رحمت الهی قرار بده اللخصوص مادر مهربونت رو.بمیرم برات خیلی سخته.خدا نصیب هیچکسی نکنه..تو مسافرت دقیقا 5 شنبه یاد مامانت افتادم و همونجا براش فاتحه خوندم..نه نمیدونستم عزیزم.پس خیلی زیاد عیدت مبارک.گلم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
3 آبان 92 16:57
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|..........*____* ........|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)''
به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا


سلام زهرای عزیزم.خوبی؟هر کاری میکنم نمیتونم برات نظر بگذارم.کلی برات نوشتم که ارسال نشد....
الهام مامان محیا
4 آبان 92 12:41
سلام مامانی کم پیدایی کجاهایین؟ خوبین خوشین سلامتین...
کمک:
لطفا بهم بگو سانستول بگیرم یا سندروس؟؟؟؟
اگه تجربه واطلاعاتی در مورد هر دوشون داری لطفا زودی بهم برسون .
متشکرم دوست عزیز
منتظرتم تو وبلاگ محیابانو


چشم الان میام وبتون گلم
مامان امیرعلی
5 آبان 92 0:08
سلام مامانی چقد زحمت کشیدی خسته نباشی خانومی
ایشالا دومادی پسر گلمون بوس بوس



سلام به روی ماهت.ممنون گلم.انشاالله.بوس بوس
مامانی درسا
5 آبان 92 7:43
همه چیز زیبا و عالی مبارکش باشه


ممنونم عزیزم.شرمنده نمیدونم چرا نمیتونم بیام وبتون.اگه دوباره اومدید آدرس بگذارید توی کامنتتون تا بتونم بیام پیشتون و درسا گلی رو ببینم.
الهام مامان محیا
6 آبان 92 11:01
سلام مامانی کامنت من نیومده یا تایید نشده؟
پرسیده بودم به نظرت برای محیا سانستول بگیرم یا سندروس؟ اگه تجربه و اطلاعاتی در مورد هر دو داری لطفا زودی بهم بگو آخه خیلی وقته دیگه محیا ویتامین میتامین نمیخوره و هرشب کابوس میبینم !!
هیچکدوم رو تا حالا ندادم

منتظرتم عزیز لطفا بیا وب


شرمنده عزیزم مسافرت بودم تازه کامنتتون رو دیدم
الهام مامان محیا
6 آبان 92 18:50
سلام عزیز دلم خیلی ممنون از راهنماییت
فقط میخواستم بپرسم که چیز دیگه ای لازم نیست به نی نی ها بدین اگه فقط یه قاشق از این سانستول بدیم؟!
سوال دوم دندونها رو سیاه نمیکنه؟
راستش عذاب وجدان شدید دارم آخه من دو ماهه به محیا هیچ اهن وویتامینی ندادم آخه بالا میاره!!!!!!!
تو وب منتظر جوابت هستم
یه دنیا ممنون از وجودت عزیز


سلام عزیزم..خواهش میکنم.الان میام وبتون .میفهممممممممم.خواهش میکنم گلم.
بهار مامانه برسام
7 آبان 92 23:46
هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــورا رسیدنتون به خیر
ناز گل خوشملم کامنتت رو تویه وب الهام جون مامان محیا دیدم فهمیدم که به سلامتی تشریف آوردین
رسیدنتون به خیر
امیدوارم حسابی بهتون خوش گذشته باشه و یکی از به یاد موندنی ترین سفرهاتون رو رفته باشید منکه کلی پشتتون دعای مسافر و دعای راه خوندم
خدا رو شکر که به سلامتی رفتید و برگشتید
روی ماهت رو میبوسم نازگل خوشگل امیر حسین من چطوره؟؟؟دلم واسه عشقم یه ریزه شده
از طرف من بوس بوسی کن دلبرم رو
الهی فداش شم
دلم واسه دیدن روی ماهش داره بال بال میزنه
دوستتون دارم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد که این همه خیلی هم خیلی کمه در مقابل خیلی خیلی خیلیِ من ، تمام این خیلی ها رو به توان خیلی بی نهایت کنی شاید یه کوچولو از دوست داشتن من رو نشون بده

سلام عزیزم خوب هستید.کلی توی وبتون نوشتم ولی مطابق معمول این چند روز که کامنت میگذارم اصلا ارسال نمیشه نمیدونم چرا امیدوارم دوباره بیایی و اینو بخونی. بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهت هستم عزیزم.البته اگه قابل بدونی....
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
9 آبان 92 2:17
عزیزم هنوز نیومدی


زهرا جونم بیا تو نی نی گپم.امیرحسین یکدفعه بیدار شد مجبور شدم برم. زودی بیا دلم برات تنگیده
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
9 آبان 92 2:31
سلام عزیزم خوبی رسیدن به خیر خوش گذشت
من امدم تو وبت کامنت گذاشتم امدم بیرون دیدم شروع چت و زدی اما چیزی ننوشتی یهو کجا رفتی انقدر خوشحال شده بودم که نگو
خوب بگذریم امیر حسین خوبه همسر محترمت خوبن بهتون خوش گذشت امیدوارم که گذشته باشهدلم برات خیلی تنگ شده بود همین که میدونم هستی دلم قوت گرفت مواظب خودتو دل مهربونت باشه
فردا هم که 5 شنبه است
ممنونم عزیزم امیدوارم چند برابر ثوابش برای خودت باشهدوست دارم هوارتااا زود بهم بگو کجارفتی چی شد من منتظر عکسها و پست جدیدم
راستی نی نی وبلاگ سی دی منو فرستاد تو چه کار کردی وای چقدر حرف دارم بقیه رو بعدا میگم

سلام عزیزم.همه خوبیم ممنون.منم همینطور.ممنون.منم دوست دارم هوارتااااااا.چه خوب مبارک باشه راضی بودی؟منم پول رو واریز کردم الان یه تلگرافدیگه اومده برای ارسال عکس با کیفیت.نمیدونم از کی میتونم پست جدید بگذارم.باید ازشون بپرسم.من هنوز تو نی نی گپم زودی بیا دیگه
بابا و مامان محمد طاها
11 آبان 92 8:04
ایشالله دوساله سه ساله چهار ساله ........ هزار ساله بشی عزیزم در کنار پدر و مادرت تولدت مبارک نازی جون


سلام ممنون که به ما سرزدید.ممنون بابت تبریک تون.به وب گل پسری سر زدم ولی متاسفانه نظرم مطابق معمول این چند وقت ارسال نشد.شرمنده.
مامان ماهان
11 آبان 92 23:45
كجاييييييد دلم براتون تنگيده بجاي من همديگه رو ببوسيد فداااااااااااااتون


قربونت بشم عزیزم.ما هم دلمون تنگیده.بهتون سر میزنم ولی یه چند وقتی هست نظرهایی که واسه همه میگذارم اصلا ارسال نمیشه.امیدوارم این مشکل زود حل بشه. سفارش سی دی بلاگ دادم فعلا نمیتونم آپ کنم.ممنونم عزیزم شما هم بجای ما حسابی همدیگه رو ماچ کنید.
بهار مامانه برسام
12 آبان 92 3:46
نازگلم دلم برات یه ریزه شده بود امیر خوشملم چطوره تو رو خدا زودتر آپ کن و عکسای عسل پسری رو برامون بزار گل ناز و مهربونم خصوصیت رو چک کن برات رمز رو فرستادم امیر خوشگلم رو از طرف من بوس بوسی کن حسابی روی ماه خودتم میبوسم نازگل مهربونم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوستتون دارم البته این خیلی ها خیلی کمه در مقابل اون چیزی که من شما عزیز دلام رو دوست دارم
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم بابت این همه لطفت
مامان حنانه زهرا
17 آبان 92 4:00
تولدت مبارک باشه عزیزم.داری کم کم مرد میشی البته مامانی عجله کرده زودتر دامادت کرده حالا عروس کجاست الله اعلم


مرسی خاله جون.میخواد از دستم راحت شه.عروس پیدا نکردیم.فقط دومادی گرفتیم
مامان کیاراد(آرزو)
29 آبان 92 9:22
تولدت هزارن بارمبــــــارک عزیزمایشاا...120ساله شیهمه چی عالی بودمامانیخسته نباشید.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.مرسیییی
مامان رهام
29 آبان 92 9:23
تولدت مبارک گلم.ایشاا...همیشه سلامتوشادباشی.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.مرسی