امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

امیر حسین کوچولو نفس ما

ولنتاین ۹۳

1393/12/24 3:51
نویسنده : مامان
1,108 بازدید
اشتراک گذاری

 

...فروغی چه زیبا می گفت : اگر یاد کسی هستیم این هنر اوست نه هنر ما.....! 

چقدر زیباست کسی را دوست بداریم نه برای نیاز 

نه از روی اجبار 

ونه از روی تنهایی 

فقط برای اینکه 

ارزشش را دارد 

..

.jskwow

.kdjdkek

چند روز قبل از ولنتاین این میز رو برای بابا چیدیم و سورپرایزش کردیم و کلی خوش گذشت...

..اینجا بهت گفتم دست نزن،بذار عکس بگیرم بعد بخور،شما هم دست به سینه شدی عسلم..

.ksnsksk

 

.ksnsksl

.

.kwjwkkw

.درختچه شکلاتی...

.kejeklw

.کیک سورپرایز، با پولهای رول شده زیر هر طبقه! که حسابی بابا رو غافلگیر کرد،چاقو رو دادم بهش که کیک رو برش بزنه اما هرکاری کرد چاقو توی کیک نرفت،گفت چی پختی راحیل اینکه سنگه.! خخخ منم خندم گرفت و بابا کیکو دوباره چک کرد و فهمید قضیه از چه قراره و کلی خندید...

.kdjskkksmkskamxnkskeksjkskw

.kekskw

.روکش کیک،آرد و اب و رنگ غذا، با کمک وروجک شیرینم خمیر درست کردیم و باهاش روی ظرف ها رو روکش کردیم،اخرش ازت غافل شدم و در عرض چند ثانیه آرد رو توی خونه پخش کردی.

.jenme!a!kjjkkk!mk

.بیسکویت بستنی آلبالویی.یه مقدار آلبالوی میکس کرده و یه مقدار البالوی خرد شده رو با یک لیتر بستنی وانیلی مخلوط کردم و توی قالب ژله که از قبل  کیسه فریزر گذاشته بودم ریختم و روش چند تا بیسکویت پتی بور خرد کردم و با خامه مخلوط کردم و روی بستنی ریختم و کیسه فریزر که از لبه ی قالب بیرون بود رو روی بستنی کشیدم و فشرده کردم و یک روز توی فریزر گذاشتم....

.kdjskkls

.پاناکوتا...

.ksjskks

..ژله پیتزایی...

.kskmsksll

.ksjjskw

.kjhfsx

.ژله گل رز باسیب.

.kjhhggc

.kejekkelw

.jjhg

.ijhhggd

پان اسپانیش....

.idjsksl

..شکلاتهای دوست داشتنی،اولین بار اینا رو درست کردم و عالی بود،مخصوصا قلبی ها یا همون باونتی مثل بستنی بودن،به به

ترافل:

.شکلات باونتی قلبی:

.jsnsjks

.mjjhhhb

..

..kjgg

.jhhvijhgfkjhgcc

.

.jhcccjjhgf

..jjgfdkjhhgc

...

.kdkkslwksj

..امیر حسین و بابا در حال خوردن شکلات...

.kskks!s

..سورپرایز بابا فردای اون روز کیک و گلخونه شیشه ایی و پول،و این گل خوشگل هم با امیرحسین خریدیم تا از طرف وروجک بدیم به بابا...

.jjswkk

.kdmdls

.md!s!lssp

..

.kdms!slkdmdm!d

....

پسندها (3)

نظرات (7)

مامان گل پسر
25 اسفند 93 13:54
به به خانومی چه کردی .کولاک کردی.کاری کردی کا ستون.ایول. ایشالا همیشه خوش باشین گلم منم دستم خوب نیست . درد میکنه.پین ها حدود شش هفته ای باید در دستم باشه . باند گچی هم از روش اذیتم میکنه خانومی دعا کن برام کلی برنامه ها برا عید داشتم همش به هم خورد با این شکستگی دستم
مامان
پاسخ
عزیزم لطف داری خانمی.اخی چقدر اذیت شدی.ان شاالله زود خوب بشی گلم
مامان امیر رضا و محیا
8 فروردین 94 8:30
دوست خوبم سلام.سال نو رو بر شما و خانواده محترمتون تبریک عرض میکنم امیدوارم سالی توام با موفقیت و شادکامی داشته باشین
مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم.سال نو شما هم مبارک. ان شاالله برای شما هم همینطور
زهره مامانی فاطمه
9 فروردین 94 9:52
چه جشن زیبایی دستت درد نکنه مامانی مهربووووووووون
مامان
پاسخ
مرسی گلم.لطف دارید
مامان
10 فروردین 94 8:19
خسته نباشی مامانی عشقتون مستدام و پاینده
مامان
پاسخ
ممنون عزیز دلم.همچنین برای شما
مامان
10 فروردین 94 8:20
بازم گل کاشتی
مامان
پاسخ
فدات گلم لطف داری
مریم مامان آیدین
15 فروردین 94 11:15
واااااااااااااااااااای...دوستم....واااااااااااااااقعا هنرمندی خیییییییییییییییلی همه چیز خوشگل بود ایده کیک عااااااااااااااالی بود.....و همه شیرینی ها و دسرها...بیست بیست الهی هرسال روز عشق رو جشن بگیرین و شاد باشین
مامان
پاسخ
ممنون مریم جونم.لطف داری خانم. مرسی بابت این همه تعریف.خیلی هم تعریفی نیستم گلم. ان شاالله و همچنین شما
مامي مينا
7 خرداد 94 16:14
به به چه خانم با سليقه ايي. افرين خيلي عالي شده بود همه چيز