امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

امیر حسین کوچولو نفس ما

رنگ،خمیر،آرد.

1393/10/1 16:28
نویسنده : مامان
1,331 بازدید
اشتراک گذاری

.امان از دست تو وروجک شیرینم!

.فکر میکنی ما استخریم!یا یه تشک نرم! که یا مدام شیرجه میزنی روی سرو کله مون،یا اینکه مثل یه حریف قدر با آرنج میپری روی شکممون!گاهی اوقات هم میری روی دسته های مبل می ایسیتی و میپری روی ما! کلا میترسم در جوارت دراز بکشم وگرنه له میشم!

.وقتی میخوایم بریم بخوابیم با سرعت باد زودتر از ما خودتو به بالش می رسونی و دستهاتو تا جایی که میشه باز می کنی که کل بالش رو تسخیر کنی و نتونیم سرمون رو بذاریم کنارت و کلی جیغ میزنی و میخندی..

.عاشق توپ بازی هستی ، من یا بابا همبازیت میشم و کلی قهقهه می زنی،وقتی توپ محکم بهت بخوره و دردت بگیره وسط بازی، خودت خم میشی مثلا شکمتو ببوسی،میبینی نمیشه، لباستو میبوسی. یا دستت یا پاهات رو میبوسی و کلی خندمون میگیرم و حسابی ماچت میکنیم. 

.سعی کردم رنگها رو بهت یاد بدم،آبی و زرد رو یاد گرفتی اما بقیه رو نه.اما چون پشت سر هم میخواستم یاد بگیری،زرد و آبی رو قاطی کردی و اشتباه میگی.منم کلا بی خیال شدم، تا خودت به مرور یاد بگیری و فقط اسم رنگها رو بهت بگم و نشونشون بدم نه اینکه ازت بپرسم این چه رنگیه.!

.آموزش رنگ آبی،با همدیگه از بین اسباب بازی ها،اونهایی که آبی بود رو جدا کردیم،....بقیه ادامه مطلب...

.ا65اتمنذ

مدذ56تننا65انمئئد

.خمیر بازی

،حسابی سرگرم میشی با این بازی .....

.موذ4بسشنتا5یمنالژطس6نتا54ی4

.از همون کادوهای هر روزه بابا رضا!...در عرض سی ثانیه نوک ماژیکش رو انقدر فشار دادی که خراب شد!..ماژیک تخته وایت برد ت رو بهت دادم تا به خط خطی کردن ادامه بدی!

.منا54یختبی76ن6نت65لبسطوکگ

..آرد و آب،خمیر!

نمیدونم چرا به خمیر بازی نمیگی اه اه،اما به خمیر آرد میگی اه اه!البته شاید چون آب و آرد رو خودت مخلوط کردی و به دستت میچسبید بهش میگفتی اه اه،البته وقتی منم وارد بازی شدم و تاکید کردم که اه اه نیست،بی خیال ماجرا شدی و حسابی خوشت اومد....

.هلتتخنخننتنخکخمتاالکمتابیمنتالبببسقفعهختممنتغفلییمنتلللتتنتالفعننتاکنلیسسمنتبی

.ماشین و موتور درستیدم....

.حخههغفقممنالببلا

.بازی با گیره ها همچنان ادامه داره....

.مهعفببژاتمکمخعغلیس

.اینم کفش سیندرلایی! خخخخ

.خنهتاللببلاا

.این هم نحوه بوسیدن خودت وسط بازی!

وقتی توپ بهت برخورد کنه و باعث درد بشه، اینطوری محل حادثه دیده رو بوس میکنی و بعدش بازی ادامه میدی!

.منبی

.خواب های خوش ببینی وروجک.

.کمتالیسثقغانم

..

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

فرزانه مامان آرین مهر
7 دی 93 6:51
سلام چه خمیر بازی جالبی آفرین راحیل جون به این همه حوصله ووقتی که برای امیر حسین عزیز میگذاریماشالله موهاشم چقدر بلند وخوشگل شده رنگها رو خودش یواش یواش یاد میگیره
مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم.فدات مهربونمبله کاملا درسته.منم به همین نتیجه رسیدم
الهه مامان مبین
7 دی 93 15:56
سلام راحیل جونم . خوبید . خوشید ؟
مامان
پاسخ
سلام به روی ماهت.ممنون گلم.مرسی از احوال پرسی.شما و مبین خوشگلم خوبید؟
الهه مامان مبین
7 دی 93 15:56
سلام عزیز خاله قربون اون موهای بلندت بشم من که رنگها رو هم داری یاد میگیری
مامان
پاسخ
سلام خاله مهربووووونمخدا نکنه خاله جون.
الهه مامان مبین
7 دی 93 15:57
راحیل جون نمیدونم این پستت چرا توی مطالب دوستانم نیومده بود . همینطوری بهتون سر زدم دیدم پست جدید داری ؟
مامان
پاسخ
عزیزم فکر کنم به خاطر اینه که پست موقت میزنم و وقتی پست کامل شد روی وبلاگ ثبتش میکنم.ممنون که همینطوری هم بهمون سر میزنی الهه ماهم
الهه مامان مبین
7 دی 93 15:57
شاید از قبل نوشته بودی و تاریخش قدیمی بوده ... نه ؟
مامان
پاسخ
بله گلم.هر پست رو ممکنه چند روز طول بکشه بنویسم و مدتب کنم.
الهه مامان مبین
7 دی 93 15:58
چه چیزهای خوشگلی درست کردی عزیزم با مامانی . آفرین به این پسر باهوش خاله
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
الهه مامان مبین
7 دی 93 15:58
همیشه موفق باشی گل من
مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
الهه مامان مبین
7 دی 93 15:59
واااااااااااااااااای از این پرش ها ما بی نصیب نیستیم . دائم تو سر و صورت و کلمونه مبین من . وقتی هم بهش میگیم پسرم دردمون میگیره بیشتر لذت میبیره و ادامه میده
مامان
پاسخ
پس تنها نیستم! خیالم راحت شد.فکر کردم فقط این وروجک از این حرکات عجیب غریب در میاره.واقعا دردناکه این پرش هاش مخصوصا وقتی دراز کشیدم و بی هوا محکم میپره روی شکمم.خخخخ
الهه مامان مبین
7 دی 93 16:00
دوستون داریم خیلی زیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
مامان
پاسخ
ما بیشترررررررررررررررررررررررررررررررررر
الهه مامان مبین
7 دی 93 16:00
آموزش رنگها رو با گواش هم کار کنی بیشتر یاد میگیرند . چون توی ورق رنگ هم میکنند بیشتر توی ذهنشون میمونه
مامان
پاسخ
ممنون از پیشنهادت عزیزم.امتحان میکنم.ولی فعلا نه،حسابی زرد و آبی رو اشتباه میگیره
مامان کارن(رزیتا)
9 دی 93 10:18
چه ایده های خوبی برای بازی ، خمیر و گیره - بریم اجرا کنیم مرسی راحیل جون
مامان
پاسخ
ممنون رزیتا جونم.حتما اجرا کنید یاد دوران بچگی، حس و حال خوبی به آدم میده
فریده
16 دی 93 9:51
آفرین به مامان باحوصله نمره راحیل جون بیسته
مامان
پاسخ
فدات عزیز دلم.نظر لطفته گلم.خیلی هم تعریفی نیستم ها
زهرا مامان ایلیا جون
20 دی 93 3:14
سلام گلم خوبی به به حسابی مشغول اموزش رنگهایی ها ووموفق باشی ای جون چه خمیر بازی هم میکنن مادر و پسر ایشالا همیشه شاد باشین
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون خوبیم.عالمی داریم برای خودمون دوتایی.ممنونم بابت دعای خوبت گلم