امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

امیر حسین کوچولو نفس ما

خوشمزه ها.....

1393/10/1 2:27
نویسنده : مامان
1,213 بازدید
اشتراک گذاری

.سلام دوستهای ماه و مهربونم،امیدوارم خوش و خرم باشید.

.خیلی وقته پست خوشمزه ها نگذاشته بودم

. فرزانه جونم مامان آرین مهر خیلی وقته گفته بود پست خوشمزه ها بگذارم،شرمنده دیر شد فرزانه جونم....

.این ها هم خوشمزه های اخیر ما.

.این میز هم برای شادی ده ساله کوچولوی ماست.

.بقیه ادامه مطلب......

.نتبذبنیویککی

.غذای خوشمزه،گوشت چرخ کرده با یک پیاز رنده شده آب گرفته و ادویه جات ورز میدیم و بعد این شکلی سرخ میکنیم و گوجه توی میکسر میریزیم و همراه با رب به گوشت اضافه میکنیم و خوب سرخ میکنیم اخر سر هم کره اضافه میکنیم  و بعد سرو میکنیم.

.نبنبتژ*ز99رذرتزنژنبتاب6بزتبتنیتبتاب6لازذبدخبتبتزا*رابتنبتاز6ز*زذنیمطک

.کوکی میکری،البته من از همون مایع کیک استفاده کردم.

.وژدژذ*ژ*زذژژوئئسنینیذییسسگگشگنطدژ*وسککششگسپسئ

.خاگینه:سه تا تخم مرغ با دو قاشق غذا خوری پر،آرد سفید خوب مخلوط میکنیم و خیلی کم نمک اضافه میکنیم و بعد خوب هم میزنیم آرد اصلا نباید گلوله بشه.توی ماهیتابه یه مقداری روغن میریزیم و مایع رو میریزیم توی ماهیتابه و درش رو میگذاریم وقتی سرخ شد برش میگردونیم و با کفگیر برش میزنیم.وقتی طرف دوم هم سرخ شد.شیره خرما یا شیره انگور رو با یه مقدار کمی آب رقیق میکنیم و روی مثلث  ها میریزیم و دوباره مثلث ها رو برمیگردونیم...

.نفس من خیلی خاگینه دوست داره و بهش میگه دیددید! یعنی کیک!....

.میوطدژمسسگگمطمیدیذب*یوککمطوسذ*بتیمیکسچصچصگچسکییویبتبتمسیدبذ*ببب

.اسنک خوشمزه......مزه بی نظیری داره فقط  سری آخر قارچ زیاد گذاشتم 《همین عکس》چون نون رو زیاد خیس کرد،اسنک متلاشی شد.

.حیمسوبولذلذنسذب*لذلدبوبخنمییذبنیمئس

.چیز کیک.یک بسته بیسکویت ساقه طلایی همراه 60 گرم کره توی غذا ساز گذاشتم و بعد کف ظرف پهن و فشرده کردم. نیم ساعت توی یخچال گذاشتم.شیرنصف لیوان پنیر خامه ای100 گرم و یک بسته پودر ژله آلوورا،《که باید از 2 تا ورق ژلاتین  استفاده میکردم》روی حرارت گذاشتم و خوب هم زدم تا ژله کاملا حل شد.وقتی از حرارت افتاد و خنک شد خیلی آروم روی بیسکوییت رختم و یکساعت توی یخچال گذاشتم.بعد ژله هندوانه که از قبل درست کرده بودم و خنک شده بود رو همراه انار روی بقیه مواد ریختم و یکساعت دیگه توی یخچال گذاشتم. انصافا خیلی دسر سنگینیه.

.نیتبذذبییمسمسنقنبذذبدیئثکتیاتتنسمکنیذذننمیمسونیت*ززبییئهیتذذاژنیمس

.نژتژذبننی

غذاهای محبوب پسری.فیش اند چیبس

.دیذی*بتیم

.چیکن چیبس.گاهی با قارچ.گاهی بی قارچ

.نبتببییمس

.صبحانه های دلچسب.پنیر گردویی. مربا .عسل با تخم آفتابگردان.《پیاز سرخ میکنیم بعد قارچ رو سرخ میکنیم و نمک و فلفل سیاه میزنیم و تخم مرغ رو روی اون می ریزیم.و در ماهیتابه رو میگذاریم.》گل پسری این رو هم خیلی دوست داره.

.نتبذژتژنینژنذژ*ژتینیو

.نیتبابتنیمیکذژ*ژژیینسمسمتاباباننویویتتژذژ*ژدژژوی

.پاناکوتای محبوب گل پسر.

.نینییذبذبنیمسک

.دو نفره های دلچسب.

.تازتژنیمیمکیکذژذییتینینی

.شیر حتما باید طعم دار باشه که بخوری اینها هم طعم های محبوبت هستن.

دذبذبتینییمک

.تنقلاتی که وقت tv میخوری.این گندمهای شیرین و ذرت های شکلاتی و کوکی و چوکو پای دوست داشتنی.

.تباباتینینیتاب*ببایتیتیتک

.تتژازتزنین

.اینم تزیین جا شمعی 

.وذ*8ببیما54یسما14بط

.اینم یکی دیگه.

..نت97ژطمتلبی6نت6بطظنتا5لیسن

.این هم یه گل روبانی

.نت6لیسنالبیش6نابیسمکگ

.

.ما5لطی5نک

.مرغ ناردونی...

.66تکیززت66اتبثتا66666نتا6یظبر

.حمناب9ن5

.ساندویچ برگر خونگی

.هقعععبایعه

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

الهه مامان مبین
1 دی 93 16:37
وااااااااااااااااااااااای بازم خوشمزه هااااااااااااااااااا
مامان
پاسخ
فداااااااااااااااات
الهه مامان مبین
1 دی 93 16:38
دهنم آب افتاد دوستم
مامان
پاسخ
شرمنده
الهه مامان مبین
1 دی 93 16:38
هزار ماشالا به این سلیقه ماهت گلم
مامان
پاسخ
نظر لطفته مهربوووووووووونم
الهه مامان مبین
1 دی 93 16:39
واییییییییییییییییییییییییییییییی من عاشق خاگینه م
مامان
پاسخ
تو خونه ما هم خیلی طرفدار داره
الهه مامان مبین
1 دی 93 16:39
همیشه خوش باشی دوست ماهم . کلی استفاده کردم از این پست خوبت . میبوسمتون خیلی زیااااااد
مامان
پاسخ
یکدنیا ممنون عزیز دلم،منم
بابا و مامان
2 دی 93 3:45
ماشالاه مامان سر تا پا هنری اینه که می گن از هر انگشتش یه هنر می باره وای دهنم ا ب افتاد
مامان
پاسخ
فدات خانمی،خیلی هم تعریفی نیستم ها،..شما لطف دارید
نرجس
2 دی 93 19:49
سلام ،واقعا فوق العاده بود،واقعا الان هنوز تو کف این خوشمزه هام
مامان
پاسخ
سلام گلم،فدات مهربونم نظر لطفته،
نرجس
2 دی 93 19:52
من میخوام مخصوصا از اون غذای اول در کنار اون جا شمعی های زیبا و رویایییی یی عالی بود عزیزم ،عالی ،راستش جاشمعی هات معرکه بودند ،من از دومی خیلی خوشم اومد و حتما در اولین مناسبت از ایده ی شما کپی میکنم
مامان
پاسخ
فدات نرجس جون،کاری نداره خیلی زود آماده میشه،برای امیر درست میکنم اما دوست ندارهمرغ رو بیشتر از گوشت دوست داره،.منم خیلی از دومیه خوشم میاد خیلی بامزه ست،فقط یادم رفت بنویسم توی جام ها شمع وارمر گذاشته بودم.
نرجس
2 دی 93 19:53
ماشاالله ،هزار ماشاالله به شما بانوی مهربان ،خوش سلیقه و خانواده دوست
مامان
پاسخ
فدات نرجس جونم،نظر لطفته گلم
زهرا مامان ایلیا جون
3 دی 93 2:38
واااااااااااااااااای مردم انقدر اب دهنم قورت دادم که نگو منم میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
مامان
پاسخ
فداااااااااااااااااات،
مامان گل پسر
3 دی 93 7:58
بابا هنرمند . دهنم باز موند بخدا . ميگم خودمم با گربه ها ميام . گربه ها سوسيس كه خريدين رو ميخورن منم از اين خوشمزه هات ميخورم . به به
مامان
پاسخ
فدات نگار جونم،خیلی هم هنرمند نیستم ها،نظر لطفته،قطعا شما بیشتر هنرمندی.قربونت گلم،فدای محبتت
مامان گل پسر
3 دی 93 7:58
ماشالا .
مامان
پاسخ
فدات
مامان گل پسر
3 دی 93 7:58
جاشمعي ها چه خوشگله . به به
مامان
پاسخ
فدات،چشمهات قشنگ میبینه
مامان گل پسر
3 دی 93 8:00
البته از سوسيس دادنتون به گربه ها ميشدحدث زد خودتون چي ميخورين . اما حدث زدن كي بود مانند ديدن .
مامان
پاسخ
ای شیطون.سوسیس خوشمزه ست.اما تقریبا ۴ ساله گذاشتیمش کنار و اصلا نمیخوریم.توصیه میکنم هیچکس نخوره.
مامان گل پسر
3 دی 93 8:04
خانم اين خوشمزه ها رو ميذاري طرز تهيه شون رو هم بزار ديگه . ساندويچ خونگي يا اون غذاي تخم مرغ و قارچ رو يادم بده لودفن
مامان
پاسخ
فدات نگاری.مختصر مینویسم دستورشونو عزیزم.قارچ و تخم مرغ رو گذاشتم.چشم ساندویچ رو هم مینویسم.
شکوفه،مامان مانی و پانی
3 دی 93 11:56
ماشالا راحیل جون چقدرررر فعالی ببخشید اول سلام:-) خیلی خوبه که میتونی پست بذاری تند تند. من که با این وروجکا فرصت نمیکنم که.
مامان
پاسخ
سلام عشقم.اینها پست های عقب افتاده بودن.مجبور شدم تند تند آپ کنم. اول عکسها رو آپلود کن بعد سر فرصت مطلبش رو بنویس و بعد ارسال کن.هر پستی که مینویسم چند روز زمان میبره و وقتی کامل شد.از حالت ثبت موقت خارجش میکنم و تمام. هر چند شما با وجود دوتا شیرین عسل فرصتت خیلی خیلی کمه.روی ماهتونو میبوسم.
شکوفه،مامان مانی و پانی
3 دی 93 11:58
به به چه پست خوشمزه اییییی
مامان
پاسخ
جای شما خالی شکوفه جونم خیلی خوشمزه بودن
شکوفه،مامان مانی و پانی
3 دی 93 11:58
بابا دهنمون آب افتاد خوب
مامان
پاسخ
شکوفه،مامان مانی و پانی
3 دی 93 11:59
واااای چه با سلیقه چقدر جا شمعیا نازن
مامان
پاسخ
ایده شون رو از نت گرفتم.خودمم دوستشون دارم.مخصوصا جام رو
شکوفه،مامان مانی و پانی
3 دی 93 12:00
واقعا که کدبانویی عزیزم
مامان
پاسخ
قربون مهربونیت.منو شرمنده میکنی عزیزم
شکوفه،مامان مانی و پانی
3 دی 93 12:00
خسته نباشی مامان نمونه
مامان
پاسخ
فدات شکوفه جونم من نمونه م؟!!.عجیجم.شما ماهی که منو نمونه میبینی.این از مهربونی و لطفته وگرنه من اصلا تعریفی نیستم.
سحر
4 دی 93 0:25
سللللللام راحیل جونم.واقعا عاااااالی و بی نظیر بود،خیلی چیزای خوبی یاد دادی.بهت افتخار میکنم دوست هنرمندم.بوووووووووووووس.اینم واسه امیرحسینه شیطون من مهندس ماشین و کارای خطرناک.بووووووووووووووووووووس.
مامان
پاسخ
سلام سحر ماهمفدات بشم گلم نظر لطفته.قربونت بشم مهربونم منم به داشتن دوستهای ماهی مثل شما افتخار میکنمالبته به پای هنرهای زیبا و با حوصله شما که نمیرسم.این ها هم از طرف وروجک برای سحر نازنینم
زهرا مامان ایلیا جون
5 دی 93 4:33
کتابه رو دیدی ؟!!
مامان
پاسخ
بله دیدم عزیزم
فریده
6 دی 93 8:25
بسیار لذت بردم ، آفرین به شما خانم کدبانو . چند تا از این دستور غذایی ها رو حتماً انجام می دم
مامان
پاسخ
فدات بشم فریده مهربونم.هر وقت درست کردی عکسشو بذار و بگو چطور بوده.پیشا پیش نوش جونتون
فرزانه مامان آرین مهر
6 دی 93 11:17
سلام دوست مهربونم ممنون از لطفت مثل همیشه دهنمون رو اب انداختی انشالله که همیشه زندگیتون در کنار امیر حسین عزیز خوشمزه ولذیذ باشه
مامان
پاسخ
سلام فرزانه جونم.خواهش میکنم گلم،.من مقصر نیستمخودت گفتی خووو.یکدنیا ممنون مهربونم
مامان کارن(رزیتا)
9 دی 93 10:23
فوق العاده
مامان
پاسخ
فدات
طراحي پوستر فقط هزار تومان
4 اسفند 93 17:14
طراحي پوستر فقط هزار تومان سفارش طراحي پوستر عكس بده پوستر تحويل بگير هزينه طراحي براي هر عكس فقط هزار تومان مي باشد - با بيش از دويست نمونه كار - براي ديدن نمونه كارها به لينك زير مراجعه نماييد http://www.posterha.rozblog.com