امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

امیر حسین کوچولو نفس ما

عکس پاییزی...

1393/9/21 21:35
نویسنده : مامان
990 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز خوب...

.پر از جنب و جوش...

.تیتیای*یایتتی

تیتایایییتسای63یتتتس6ی6اتاا66تننن

.تاا6ادکجچگنا65بییل4ضط

.عشق پیشی من!.

.ببین چقدر ازم دور شدی، یه پیشی دیدی و کلی دنبالش دویدی.فدای صدای خنده هات.فدای اون لحظه های خوشحالی.....

.آخر سر هم به زور بردمت خونه.هیچ رقمه راضی نمیشدی بریم خونه دلت میخواست فقط بپری و از اینور بری اونور.برای اینکه بتونم بگیرمت منم دنبالت دویدم.گرفتمت اما بازم مثل ماهی سر میخوردی و جیغ وخنده و باز درمیرفتی....

.تا55بیست69بیسسقفن

. این همون کلاهیه که من برات بافته بودم.اماااااا.نتونستم شالشو ببافم، مامان پری شالشو بافت اونم با قلاب،از اونجایی که طرح بافت قلاب و میل باهم متفاوته مادر بزرگ گرامت هنر دست مامانتو نابود کردو از دوباره با قلاب کلاهشو بافت.فقط کشباف دورش سهم من شد.انصافا قلاب خیلی قشنکتر از میلِ.اما من بلد نیستم.باید یاد بگیرم.

.ا655اتتخ6ه5خنحجوچ

.خبننبتباب*بتنینسسستژا66ب6لات

...

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

مهتاب
23 آذر 93 7:42
مامان امیر حسین این برنامه رو میتونی رو گوشی خودت یا تبلت خوشگت نصب کنی. یه داستان خییییلی نازه منم برای دخملم نصب کردم .cafebazaar.ir/app/com.rayastudio.bozbozghandi/?l=fa
مامان
پاسخ
بابا و مامان
23 آذر 93 8:24
عزیزم این برگها را له کردن و شنیدن خش و خشش چقد قشنگه مبارکت باشه عزیزم دست مامان و مامان جون درد نکنه هم خیلی قشنگه هم خیلی بهت میاد عزیز دلم
مامان
پاسخ
دقیقاممنونم مهربونم
مامان کارن( رزیتا )
23 آذر 93 8:30
سلام عزیزم چه عکسای قشنگی شال و کلاه قشنگت هم مبارک خاله جون دست مامان پری و البته مامانی درد نکنه
مامان
پاسخ
سلام گلم.ممنووووووووون
مامان گل پسر
23 آذر 93 8:44
راحيل جونم دست تو و مامان پري درد نكنه .
مامان
پاسخ
ممنون نگار مهربونم
مامان گل پسر
23 آذر 93 8:45
عكسها عين كارت پستال شده ماشالا به گل پسرمون
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.ماشاالله به من که بیچاره شدم تا این عکسها رو گرفتم
مامانی فاطمه
23 آذر 93 14:30
جیگر امیرحسین خوشتیپ باریکلا مامانی هنرمند والته مادر بزرگ هنرمندتر
مامان
پاسخ
فدات
مامان نوشین والناز
23 آذر 93 16:01
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ میای لینک کنیم اگه موافقی خبرم کن
مامان ساينا
23 آذر 93 16:32
سلام دوست عزيزم ممنون ميشم به منم سربزنيد با افتخار لينك شدي شما هم بلينك
زهرا مامان ایلیا جون
23 آذر 93 17:34
الهی فدات چه عکسهای شاد و سر زنده ای منم ایلیا رو جمعه بردم پارک هنوز وقت نکردم اپ کنم اما یه پست اپ کردم تشیف بیارید کلاه و شالشم خییلی قشنگه رمز همیشگیتون یادم رفته
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون منتظراپ وب میمونیم حتما نظرلطفته گلم. الان میام
نرجس
23 آذر 93 19:11
چه عکس های شیکی ،کیف کردم از دیدنشون
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم نظر لطفته
نرجس
23 آذر 93 19:13
ولی انصافا کلاهش قشنگ شده،دست مامان پری درد نکنه
مامان
پاسخ
منم خوشم اومد،ممنون
شکوفه،مامان مانی و پانی
23 آذر 93 19:59
به به چه عکسای خوشگلی چه پسر خوشگلی چه لبخند خوشگلی چه شال و کلاه خوشگلی
مامان
پاسخ
ممنونم مهربونم،خیلی لطف داری گلم
شکوفه،مامان مانی و پانی
23 آذر 93 20:00
شادیهاتون روز افزون راحیل جونم
مامان
پاسخ
فدات بشم شکوفه مهربونم
فریده
25 آذر 93 10:25
عکسا واقعاً هنری شده ، عالیه این کلاه و شال که دیدم منم به هوس افتادم که واسه پرهام کلاه و شاه ببافم.
مامان
پاسخ
نظر لطفته فریده جونم. حتما بباف عزیزمماهم ببینیم و لذت ببریم از هنر دست مامانی
مامانی ماهان جون
26 آذر 93 9:45
مامان
پاسخ
مامانی ماهان جون
26 آذر 93 9:45
چه عکسهای پاییزی خوشگلییییییییییییییییی
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامانی ماهان جون
26 آذر 93 9:46
مامان یا پیشی....!!!!! مسئله اینست
مامان
پاسخ
کدام است؟
مامانی ماهان جون
26 آذر 93 9:46
چه شال کلاه خوشگلی...دست مامانی هنرمند طلاااااااااااااا مبارکت باشن خاله جونی
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
الهه مامان مبین
26 آذر 93 17:20
قربون اون عکسای خوشگلت گل من
مامان
پاسخ
مرسی الهه جون مهربونم
الهه مامان مبین
26 آذر 93 17:21
شال و کلاه نازت مبارک باشه . کلی هنرمندی هااااااااااااااااااااااااا راحیل جونم ... دست مامانی هم درد نکنه خیلی خوشگل شده
مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم.مرسی گلم
الهه مامان مبین
26 آذر 93 17:21
خیلی بهت میاد امیر حسین ماهم
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
الهه مامان مبین
26 آذر 93 17:22
همیشه دوستون دارم و بهترینها رو براتون آرزو میکنم
مامان
پاسخ
فدات مهربونم.منم همینطور گلم