امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

امیر حسین کوچولو نفس ما

خوشمزه هااااا

1393/6/13 2:25
نویسنده : مامان
1,638 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستهای گلم و امیرحسین ماهـــــم...

.نگار جونم سفارش پست خوشمزه ها داد، منم اطاعت امر کردم《به قول آیسان عزیزم مدیونید اگه فکر کنید خودمم دلم میخواست این پست رو بذارم.خخخخخ》....

.اول از همه ژله رولی!  به شیوه های مختلفی درست میشه. ۱ 》 با مارشملو.۲》  با همزدن ژله با همزن برقی و کفی که روش ایجاد میشه و ۳》  با بستنی و ....

.که من یه بار از روش دوم استفاده کردم اما خراب شد.بار بعدی از روش بستنی درست کردم عالی شد.چون نکته های خیلی زیادی داره هیچ توضیحی در مورد نحوه درست کردنش نمیدم!اگه یه سرچ کوچیک توی نت انجام بدید وبلاگهای زیادی همراه با عکس نحوه درست کردنشو آموزش دادن.دستشون درد نکنه تشویق

بقیه ادامه مطلب.

....دوستهای ماهم.چون چند نفرتون سوال درمورد ژله داشتین یه توضیح مختصری مینویسم اما بازم تاکید میکنم توی وبهای اشپزی سرچش کنید چون توضیحاتشون گام به گامه....

.......اون نحوه ای که خودم درست کردم اینطوری بود:چون تجربه نداشتمو میخواستم کم درست کنم تا قلقش بیاد دستم.اول یک قاشق پودر ژله رو با 6 قاشق آب جوش حل کردم.(چون خوب حل نمیشه یک دقیقه تو ماکروویو گذاشتم تا خوب حل شد.از روش بن ماری هم میشه استفاده کرد)گذاشتم کنار تا یکمی خنک بشه.برای این مقدار ژله ،دو قاشق غذا خوری بستنی آب شده لازمه(بستنی باید وانیلی و کاملا ذوب شده باشه،نکته مهم اینه که اگه بستنی سرد باشه و ژله هم خیلی خنک شده باشه،باعث میشه ژله ببنده و خراب بشه.ترجیحا ژله خیلی خنک نشه تا حرارتش بازم باعث بشه بستنی بیشتر ذوب بشه.خیلی هم داغ نباشه که بستنی اصطلاحا ببره) بعد بستنی رو به ژله اضافه میکنیم و یکمی هم میزنیم(بستنی روی ژله میمونه،زیاد هم نزنید همینکه یکمی مخلوط شدن کافیه).....کف یه ظرف مستطیل رو با سلفون یا کیسه فریزر بپوشونید(اول ظرفو کمی خیس کنید تا کیسه فریزر بهش بچشبه.اگر هم سلفون استفاده کردید که هیچ.)بعد سلفون یا کیسه فریزر رو با یکمی روغن چرب کنید(مقدار خیلی کمی چرب کنید.)بعد ژله رو بریزید(نکته مهم.《تو امتحان حتما میاد خخخخخ》قطر ژله باید خیلی کم باشه وگرنه باعث شکنندگی ژله میشه.قطر ژله بستنی باید 5 میلیمتر باشه!《با خط کش اندازه میگیرید.خخخخ》همینکه یه لایه نازک ته ظرف باشه کافیه.).......و به مدت 20 تا 30 دقیقه توی یخچال میگذارید.همین مقدار زمان برای بستن ژله کافیه اگه بیشتر بمونه خیلی سفت میشه و نمیشه رولش کرد.....بعد از یخچال درمیارید و یک یا دوسانت برش میزنید و رول میکنید.نوش جان......عکس اضافه کردن بستنی به ژله.و رول کردن ژله توی ادامه مطلب هست..امیدوارم به دردت بخوره شکوفه جونم.

.652699

 

ته چین مرغ.《پیاز فراون.مرغ ادویه جات میگذاریم با آب خود مرغ پخته بشه. بعد زعفران دم کرده اضافه میکنیم و وقتی خنک شد ماست رو اضافه میکنیم...چند قاشق ماست سفت هم به پلو نیم پز شده اضافه میکنیم.بعد موادو لایه لایه توی ماهیتابه که کفشو روغن تقریبا زیادی ریختیم میچینیم..من از تخم مرغ توی برنج بدم میاد و اینکه یه لایه برنج و یه لایه مرغ میریزم کلا یه چیز سلیقه ایه رسیپی اصلیشو ماشاالله همتون بلدید....

95869586659563595256332525وروجک خودش قاشقو راحت میگیره دستش56336

کوفته کوچولووووو.《گوشت چرخ کرده.پیاز رنده شده.سبزی خشک معطر.برنج پخته شده البته یه مقدار کم پخته باشه.ادویه و نمک به میزان دلخواه.یک عدد تخم مرغ.نکته مهمش برای اینکه وا نره آرد نخودچی میباشد! بعد خوب ورز میدیمو نیم ساعت توی یخچال میگذاریم تا خنک بشه.سس کوفته هم که راحته وقتی به جوش اومد کوفته ها رو بهش اضافه میکنیم.اما نباید در قابلمه رو بذاریم یه ربع که گذشت بعد در قابلمه رو میگذاریم تا غذامون جا بیفته.به به گشنم شد! گل پسری اصلا دوست نداره کلا غذاهای آبکی رو دوست نداره.پلو خورش هم اصلا لب نمیزنه......

.369

غذایی که معمولا براش درست میکنم و دوست داره یه چیز من درآوردیه ترکیبی از پروتئینو سبزیجات و گاهی هم کربوهیدرات.کربوهیدراتو بابت سیبزمینی میگم اگه عجله داشته باشم معمولا بدون سیبزمینی براش درست میکنم....خلاصه که اسم خاصی نداره...گاهی اوقات تخم مرغ اضافه میکنم گاهی اوقات هم تخم بلدرچین.《پیاز سرخ میکنم .پیازچه اضافه میکنم.بعد هویج اضافه میکنم.البته زیاد سرخشون نمیکنم تا ویتامینهاشونو از دست ندن.بعد گوشت چرخ کرده (گوشت چرخ کرده شامل راسته گوسفندی ومغز ران گوساله به نسبت مساوی البته هرچی دوست داشتید!این فقط پیشنهاد منه!)یا مرغ نگینی خرد شده رو اضافه میکنم.یکمی ادویه جات.یکمی اب اضافه میکنم تا گوشت خوب بپزه.آخر سر هم کدو. و در نهایت تخم مرغ. 》به همین راحتی به همین خوشمزه گی.

.636963516959862385562598623

از این مخلفاتی که درست می کنم.  البته قبل از اضافه کردن تخم مرغ.بهش یکمی رب اضافه میکنم وبعد از اینکه خنک شد پنیر پیتزا اضافه میکنم و باهاش برای گل پسری اسنک درست میکنم.حتما ساندویچ مرکرو چرب کنید تا روی اسنک ها هم حالت تست شدن داشته باشه خیلی خوشمزه تره.اکثرا مال بیرون نونش کش میاد و اسنک متلاشی میشه که زیاد دلچسب نیست.اینطوری نونش ترد میشه و پنیرش کش میاد..! به به دلم خواست.این غذا هم مورد علاقه ی گل پسری قرار گرفته خدا رو شکر...

.96523پنیر6952359985623

خوراک بوقلمون خوشمزه کم روغن.یه جورایی رژیمی

.9696

پیاز و هویج و بوقلمونو با هم میگذاریم یکمی تفت بخوره بعد ادویه ها رو اضافه میکنیم.

.65936598255

نخود فرنگی و ذرت.و بعد سیب زمینی و قارچ،قارچم چون فریزری بود رنگش تیره شده..

.69514056823

وقتی که همه مواد غذا پخت زعفران اضافه میکنیم و دو دقیقه بعد شعله رو خاموش میکنیم که عطر زعفرون توی غذا بمونه.به به..

.65983259862399

عکس قالب ژله هایی که درست میکنم برای فرزانه عزیزم.

968669

پسندها (6)

نظرات (42)

فرزانه مامان آرین مهر
15 شهریور 93 7:34
به به چه ها کردید خانم کد بانو دستتون درد نکنه .خیلی اشتها برانگیزند. منم ژله رولی رو با بستنی درست کردم خیلی خوب شد وراحت بود. مرسی که عکس قالب رو گذاشتی . امیر حسین عزیز رو میبوسم.
مامان
پاسخ
قربونت بشم فرزانه جونم.بله با بستنی خیلی خوب و راحته.قابلی نداشت گلم فقط ببخش زیادی دیر شد..قربون محبتت منم ارین مهر جونمو میبوسم
رومینا
15 شهریور 93 9:58
واییییییییییییی مامانی چقدر عالییییییییییییییییییییییییی چهقدر خوشگل ه همه همه چیز .
مامان
پاسخ
قربون محبتت رومینا جونم ممنون
مامان کارن(رزیتا)
15 شهریور 93 11:04
مامان
پاسخ
الهه مامان مبین
15 شهریور 93 16:29
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه پست خوشمزه ای . آفرین به دوست ماه و با سلیقه خودممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان
پاسخ
فدات بشم شرمنده میکنی ها
الهه مامان مبین
15 شهریور 93 16:29
راحیل عزیزم کلی لذت بردم و استفاده کردم از خوش سلیقه بودنت عزیز دلممممممممممممممممممم
مامان
پاسخ
فدات بشم الهه جونم شما که خیلی خوش سلیقه تر هستی گلممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
الهه مامان مبین
15 شهریور 93 16:32
راحیل جونم من برای ژله همیشه از قالب فلزی استفاده میکنم . تا الان از این جنس قالب استفاده نکردم . ژله رو خوب برمیگردونه ؟
مامان
پاسخ
فدات بشم خانمی من تا حالا قالب فلزی استفاده نکردم که بتونم با پلاستیکی مقایسه ش کنم.ولی کلا از این قالبم راضی هستم.فقط فکر کنم چون پلاستیک دیرتر دما رو به خودش میگیره تا فلز.باید زمان بیشتری توی آب داغ ظرفو نگه داری تا ژله برگرده.
الهه مامان مبین
15 شهریور 93 16:33
سلام به روی ماهت گلم . نفس طلای من خوبه ؟ ببوسش از طرف من . از دیدن پست خوشگلت خیلی لذت بردم راحیل جون . آفرین به این دوست هنرمندم و خوشبحال امیرحسینم که مامانی به این با سلیقه ای داره . میبوسمتون عزیزای من خیلی زیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.قربونت بشم خوبه گلم.چشم حتما.ممنون گلم.ما هم میبوسیمتون خیلی زیاااااااااااااااااااأاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد ترررررررر.
الهه مامان مبین
15 شهریور 93 16:34
یه دنیا گل و بوس خوشگل برای دوست ماهم و پسر عزیزم
مامان
پاسخ
وای ممنون الهه ماهم.از اینها چند برابرش تقدیم قلب مهربونت.بووووس
مامان ایلیا(آرزو)
17 شهریور 93 10:14
سلام گل من خوبی؟ چه خبر؟آفرین به خودم که یه همچین دوست با سلیقه ای دارم واقعا کف کردم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.خوبیم ممنون.سلامتی.اواااااه ارزو جون ماشاالله دستپخت خودت که عالیهههههه.باید یه بار دیگه با بچه ها بیایم خونتون از اون مرغ خوشمزه ها برامون بپذی.به به
آیسان مامانی ماهان جون
18 شهریور 93 11:28
سلااااااام راحیل جونم و پسر خوشمزه و پست خوشمزشششششششششششششش
مامان
پاسخ
سلام به روی ماهت ایسانی
آیسان مامانی ماهان جون
18 شهریور 93 11:31
خخخخخخخخخخ چقد خوشحالم اسمم تو اکثر وبهای دوستای با حال میاد..الهی خدا شرمو از روسرتون کم نکنه.میسی عزیززززززز
مامان
پاسخ
بسکه ماهی دخترررررررررررر.الهییییییییییی
آیسان مامانی ماهان جون
18 شهریور 93 11:32
حالا مثلا دستورشم میزاشتی چی میشد اونوخخخخخخ؟؟؟خسته میشدی عایاا؟؟یا ترسیدی یه دستت درد نکنه برات بگیم بری تو بهشت؟؟؟
مامان
پاسخ
خیلی طولانی میشد خووو.اینجا فقط عکسشو میذارمو توضیح مختصر.وب اشپزی که نیست نگاااااری.خخخخ
آیسان مامانی ماهان جون
18 شهریور 93 11:37
اوووف خدااااای منننننننننننننن..ته چینووووووووووووووووووو
مامان
پاسخ
به به.اینجور که تو تعریف کردی منم گشنم شد
آیسان مامانی ماهان جون
18 شهریور 93 11:41
خدایی انتظار داری الان من چی بهت بگم راحیل جونی؟؟؟نه خب!!!خودت بگو بیام هی به به چح چح کنم این دل بی صابم عین سیر و سرکه داره میجوشه و از همه خوشمزه هام میخواد خب،نکن این کاراروووووو..
مامان
پاسخ
هیچی گلم هیچی ایسان جونیتقصیر نگارِ خوووووووچشم دیگه تکرار نمیشه
آیسان مامانی ماهان جون
18 شهریور 93 11:42
ولی چاره ای نیست دیگه دمت گرررررم،دستت طلاااااااااااااا،خوشبحال شوشویی و امیر حسین که همچین چیزایی براشون درست میکنی.. . . کاش منم دخملت بودم فیض میبردم از سفره
مامان
پاسخ
قربونتتتتتتتتت.واقعا خوشبحالشونفدات شما تاج سری.از این خوشمزه ها بهتر بلدی
نرجس
19 شهریور 93 10:08
سلام ،الان میخوای چی جواب منو بدی که سر صبح ،قبل صبحانه خوردن و بیدار کردن بچه ها اول اومدم بهت سر زدم ،حالا با دل من گرسنه ببین چی کار کردی ،دلم میخواد آخه ،مخصوصا ژله رو خیلی خوب بود عزیزم ،مثل همیشه،البته اون غذای من در آوردیتون ،دقیقا مال من هم هست ،تازه باز گاهی توش ابتکار هم به خرج میدم
مامان
پاسخ
سلام خانمی.جوابی ندارمگلمی همش تقصیر نگارِ میگه پست خوشمزه بذار.منم که اصلا دوست ندارم این پستو بذارمممنونم عزیزم.این غذاهای من درآوردی رو خیلی دوست دارم بنظرم خیلی سالم تر از خورش برنج های معموله.چون مواد تشکیل دهندشون خیلی بیشتره و ویتامینهاشون بیشتره.به به.
مامان عرفان
20 شهریور 93 8:11
عزيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييزم ممنون كه پست خوشمزه گذاشتي . فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات بشم من .
مامان
پاسخ
قربوووووووووووونت بشم نگاری دوست ماهمی خوووووووو
مامان عرفان
20 شهریور 93 8:12
تو هم مديوني اگه فك كني الان آب دهنمون مثل سيل جاري شده .
مامان
پاسخ
مامان عرفان
20 شهریور 93 8:18
دختر من گفتم پست خوشمزه بذار ولي نه ديگه تا اين حد كه نتونيم آب دهنمونو جمع كنيم . واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي عزيزم تو چقد هنرمندي . عاشق اين طله رولي هات شدم من .
مامان
پاسخ
خودت گفتی خووووو.خجالتم نده عزیزم.از این بهترشو شما بلدی و میپذی نگارم.
مامان عرفان
20 شهریور 93 8:19
چه غذاهايي . اوووووووووووووووووووووووووووووووم . به به . رنگ رخسار خبر ميدهد از سر درون . خخخخخخخخخخخخ از رنگ غذاها معلومه چه طعمي دارن. بازززززززززم اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم به به
مامان
پاسخ
واقعا به به.
مامان عرفان
20 شهریور 93 8:20
اي كاش منم يكم از استعداد و نبوغ تو رو داشتم .
مامان
پاسخ
شما نبوغ های دیگه دارید که من ندارم
مامان عرفان
20 شهریور 93 8:21
عاخه من موندم اين ژله ها رو ميشه خورد ؟؟؟؟؟؟؟ نه . اينا رو بايد فقط تماشا كرد . خيلي خوشگلن .
مامان
پاسخ
قربونت بشم گلم خوردنیه پلاستیکی نیست که.خخخخخ.باهات موافقم خیلی ژله خوشگلیه.بیا خونمون برات درست کنم خوووو
مامان عرفان
20 شهریور 93 8:22
اينجوري نميشه بايد يه تكوني به خودم بدم و منم سعي كنم از اين خوشمزه ها ياد بگيرم .
مامان
پاسخ
قطعا شما از اینها خوشمزه تر بلدی عزیزم.فقط نمیدونم چرا یاد ما نمیدی!
مامان عرفان
20 شهریور 93 8:22
ميگم مهمون نميخواي عايا ؟؟؟؟
مامان
پاسخ
چرا که نه بفرمایید
مامان عرفان
20 شهریور 93 8:26
عزيزم من اصلا گوشت دوست ندارم و هر غذايي توش گوشت باشه نميتونم بخورم .با اينكه عاشق ماكاروني هستم اما اگه ماكاروني گوشت داشته باشه لب نميزنم . عرفان و باباش هم به غذاي بدون گوشت لب نميزنن .(سراپا تفاهم خخخخخخخ) به اين خاطر مجبورم يا خودم نخورم يا براي خودم در ظرف جدا غذا بپزم . اما اين كوفته هاي تو معلومه كه طعم عالي دارن .
مامان
پاسخ
واقعا نگاری؟یعنی حیف نیست که گوشت به این خوشمزه گی رو نمیخوری؟گیاهخواری عایا؟ما هم اگه غذا توش گوشت نباشه زیاد دوست نداریم!اما انصافا گیاه خواری خیلی بهتره.اما سخته.چه تفاهمی دارید هااااا.!.
مامان عرفان
20 شهریور 93 8:30
اين غذايي كه با ساندويچ ميكر درستيدي هم معلومه عالي شده و سليقه ي گل پسري حرف نداره كه اونو به عنوان غذاي مورد علاقه اش انتخاب كرده .
مامان
پاسخ
خیلی خوشمزه ست نگاری جونم.سلیقه ش به من رفته.خخخخ
مامان
22 شهریور 93 9:10
فدايي داري امير حسين جوني
مامان
پاسخ
ممنون خاله مهربووون
مامان
22 شهریور 93 9:11
از كوفته ها در دستور كار دارم من با كوفته برنج قاطي نميكردم اما حالا ميخوام امتحان كنم
مامان
پاسخ
حتما درست کن خیلی غذای لذیذیه.یکی دو قاشق برنج پخته اضافه کنی کافیه زیاد نریزی که وا میره.
مامان
22 شهریور 93 9:12
آي دلم آي شكمم ببخشيدا از ضعفه با ديدن اين غذاهاي خوشمزهمنم ميخوام
مامان
پاسخ
قربونت بشم.تشریف بیار خونمون برات بپزم گلم.
مامان
22 شهریور 93 9:13
نوش جون گل پسري با مامان جون هنرمند و زحمت كشش كه اينهمه هنر داره
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف دارید شما
مامان عرفان
23 شهریور 93 9:30
سلام عزيزم . من برات يه عالمه نظر نوشته بودم . ارسال نشدن برات ؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
چرا عزیزم همش رسیده
زهرا مامان ایلیا جون
23 شهریور 93 16:52
وااااای دوست جونم چه کرده ماشالله به این همه هنر منم چند وقت پیش ژله رولی درست کردم میشه بهم بگی با کدوم روش درست کردی ؟؟بستنی اضافه کردی بهش ؟؟ ته چین مرغت هم عالی بود همه چی عالی قالب هاتم خیلی خوبه ژله ای هستن یا ساده؟؟
مامان
پاسخ
ممنون گلم.بله عزیزم بستنی که کاملا آب شده بود بهش اضافه کردم اگه بستنی خنک باشه باعث میشه ژله ببنده و خراب میشه. قالب هم ساده ست.کفش عوض میشه و طرح روی ژله تغییر میکنه.
مامان گل پسر
24 شهریور 93 7:59
من خيلي از اين ژله خوشم اومد . چند روز ديگه مهمون دارم دلم ميخواد از اين درست كنم .
مامان
پاسخ
حتما درست کن عزیزم.هم خیلی خوشگله هم خوشمزههههه
مامان فهیمه
24 شهریور 93 13:23
ای جانم چ مامان هنرمندی ماشالله خیلی عالی بود کلی چیز یاد گرفتم مرسی
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم.قربون محبتت خانمی
شکوفه،مامان مانی و پانی
25 شهریور 93 12:34
به به.بابا دهنمون آب افتاد خووووو. واقعا که لاییییییییییک حالا جالب اینجاست که پریروز من خونه ی همسایمون بودم که از خونه ی قبلیمون همسایه بودیم و البته دوست که خونه هامونو اونجا فروختیم و اینجا خریدیم تا الان. چند روز دیگه تولد دخترشه.قراره که من ژله هاشو درست کنم.خودمم خیلی علاقه به درست کردن ژله های خوشگل دارم.بعدش داشتیم فکر میکردیم که چه مدلی درست کنیم. دوستم گفت که ژله رولی درست کنیم.من قبلا با مارشمالو خونه ی مامانم درست کردم ولی این سری گفتیم با بستنی درست کنیم.حالا من دیروز بهت سر زدم دیدم این ژله رو درست کردی:-) ولی نشد که کامنت بذارم. حالا نمیشد یه توضیح میدادی؟ لا اقل فقط بگو بستنیشو باید بذاریم آب شه یا همونجوری از فریزر در بیاریم بریزیم توش؟ژله چی باید سرد شده باشه یا اینکه داغ باشه؟ من سرچ زدم تو نت ولی هر کی یه چیزی گفته. منم دیدم که دوست جونی خودم استادشه گفتم خوب از خودت میپرسم دیگه منتظرم نذاریا. میبوسمتون:-)
مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم.قربونت بشم. چشم عزیزم یه توضیح مختصر برات مینویسم گلم.بوووووووس
شکوفه،مامان مانی و پانی
25 شهریور 93 12:44
راستی یه سوال فنی راحیل جون. اون پستت که نوشتی فقط برای پسرم اگه فقط برای پسرته پس چرا این همه کامنت داری؟ یعنی اینکه همه رمزشو دارن جز من منم رمز موخام
مامان
پاسخ
فدات بشم خانمی اون پست قبلا رمزش همون رمز همیشگی بود و همه نظر گذاشتن.اما بعدش یه چیزایی اضافه کردم که دوست داشتم فقط برای گل پسری باشه. خانمی شما دوست ماهمی مگه میشه به بقیه رمزو بدم به شما ندم.بوووس
شکوفه،مامان مانی و پانی
26 شهریور 93 12:59
سلااااام عزززززیزززززم. واقعا ممنوووووووووونم.خیییییلیییی لططططف کرددددددی:-) همونطور که بهت گفتم،هر کسی یه جور توضیح داده.شما صبر کردی بستنی کاملا ذوب شه. ولی من تو چند تا سایت خوندم که همونطور که از فریزر درمیاری باید بریزیش تو ژله. بازم تشکر میکنم ازت دووووووسسسسستتتت خووووووببم. کدبانو
مامان
پاسخ
سلام مهربووووووووووونم. خواهش میکنم گلم.قابلی نداشت عزیزم.بله گلم باید کاملا آب بشه.یه بار سرد ریختم ژله همونجا بست و خراب شد.قربووووووووووونت.خجالتم نده خانمی
مامان نازی
2 مهر 93 23:04
به چه خوشمزه اس!خیلی عالی و باسلیقه بود عزیزم من عاشق ژله درست کردنم البته تعریف از خود نباشه ژله های تزریقی قشنگی درست میکنم!!!!
مامان
پاسخ
ممنون گلم.به به آفرین.کاش آدرس وب رو هم میگذاشتید بهتون سرمیزدم
افسانه
11 مهر 93 11:30
سلام خانومی.شرمنده ام که اینقدر دیر اومدم. ممنونم بابت همه اطلاعات مفیدی که بهم دادی تا به مامانم بگم.خیلی استفاده کرده بودن.حالا به زودی پستشو میذارم. اگه ازم دلگیر نیستی بهم سر بزن
مامان
پاسخ
قربونت بشم عزیزم.خدا رو شکر که مفید بود. حتما میام پیشت
ستارگان آسمان من
13 مهر 93 23:53
سلام عزیزم..به به چقدر غذا و دسرای خوش مزه..ممنون
مامان
پاسخ
سلام خانمی.مرسی
ستارگان آسمان من
13 مهر 93 23:54
ممکنه منم رمزتونو داشته باشم؟
آجی مهربـــــــــــان
19 مهر 93 19:58
سلام گلم بله ما باهم دوست بودیم ولی نمیدونستم وبشون را حذف کردند وب اشپزیشون اشپزی مامانم هست اتفاقی بهشون سر زدم دیدم دوستان نوشتند وبت چرا حذف شده منم تعجب کردم گفتم دلیلش چیه وچی شده؟ اومده بود برام نظر گذاشته بود که این طوری راحتترم ومیخوام فعلا این شکلی باشم اگه میخوای براش نظر بذاری برو تو وب اشپزی مامانم اونجا براش نظرتو بنویس