امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

امیر حسین کوچولو نفس ما

،دندون........کامیون!

1392/10/18 17:45
نویسنده : مامان
807 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان خوبی؟دندونات خوبن!؟نیشخند ...........

.گاهی وقتها یه اشتباه و سهل انگاری کوچیک، باعث میشه یه فاجعه به بار بیاد.،پسر نازم همیشه شربت ویتان رو قبل از ناهار بهت میدادم و توی غذات آب لیمو میریختم،که ویتامین ث، آب لیمو باعث بشه هم آهن شربت بهتر جذب بشه و هم لیمو از سیاه شدن دندونات جلوگیری کنه..اما دیروز خیلی عجله داشتم و شربت ویتان رو قبل از فرنی بهت دادم و بعد از خوردنش دیدم زبونت سیاه شده، و لای دندونهات هم یکمی سیاه شده.....نمیدونی چه حالی شدم یعنی انقدر سریع دندونت سیاه شد،که بلافاصله هرچی مسواک زدم برات بی فایده بود،خیلی حالم گرفته شد،من که انقدر مواظب دندونات بودم که سیاه نشه،آخرش با یه اشتباه سیاه شد.،نمیدونم با مسواک زدن مداوم سیاهی از بین میره یا نه،مامانای گل اگه اطلاعات یا تجربه ای دارن ممنون میشم راهنماییم کنید...

.لثه هات به شدت متورم شدن و داری دندون درمیاری اما معلوم نیست کدوم دندون !!! ،چهار جهت فکت ورم کرده،و درد میکنه و نمیگذاری مثل قبل برات مسواک بزنم و گریه میکنی......

.کلمه《نه》رو یاد گرفتی و خیلی بامزه ازش استفاده میکنی، هرچی ازت میپرسم میگی 《نه》.

..مامان:امیرحسین غذا بهت بدم؟، امیرحسین:《نه》.....

.بریم بیرون؟      《نه》....

.میای بغلم؟        《نه》......

.آب میخوری؟       《نه》....

.منو دوست داری؟      《نه》....

.چند سالته؟         《نه》......

.کلا جواب تمام جمله های سوالی همه 《نه》ست.،حتی اگه منو بابا باهم حرف بزنیم و جمله سوالی تو حرفهامون باشه،《با اینکه سرگرم بازی کردنی و یکمی باهامون فاصله داری》بازم جواب میدی 《نه》 که باعث میشی کلی بخندیم و بیایم پیشتو بوست کنیم..........

.هفته پیش یه کار اداری داشتم که گذاشتمت تو آغوشی 《کلا خیلی از آغوشی راضیم و انقدر که ازش استفاده کردم از کالسکه استفاده نکردم، خیلی راحته، و شما هم توش راحتی اگه خوابت بیاد هم بغلم میخوابی و منم دستام آزاده و راحت کارهایی که بیرون دارم انجام میدم، سوار تاکسی میشم و مخصوصا بعضی اداره ها که کاردارم و میرم دیگه لازم نیست بغلت کنم و سختم باشه،برای خرید که میخوام مدام پاساژها رو بگردم،عالیه،نگران کالسکه و پستی و بلندیهای پیاده روها و غیره نیستم،خودتم اصلا کالسکه رو دوست نداری و وقتی میگذارمت توش اگه خوابت بیاد که میخوابی اگه نه، پامیشی و می ایستی،تنها استفاده مفیدی که داره اینه که بعضی از روزها که میریم اطراف خونه خرید میوه،جهت چرخ خرید ازش استفاده میکنیم و با بابا کلی میخندیم 》و رفتیم کارهامو انجام دادم و موقع برگشتن رفتیم پارک و سوار تاب شدی و کلی هاج و واج بیرونو میدیدی، چون معمولا شبها پارک میریم ولی به نظرم اون روز بیشتر خوشت اومده بود.توی پارک یه قسمتش چند تا قفسه پر از پرنده ست ،رفتیم پیش طاووس های خوشگل و از کراکر هایی که برات برده بودم بهشون دادیم و برگشتیم خونه،از اون روز وقتی بهت میگم تاب تاب عباسی، شما هم میری سراغ تابت و غر میزنی که بذارمت توی تاب و تاب بازی کنی.ووقتی برات شعرشو میخونم شما هم تند تند میگی 《عبا،عبا》.گاهی وقتها هم خود جوش میری سراغشو میگی 《عبا عبا》فدات بشم نفسم......

.مامان:تاب تاب عباسی       خدا منو نندازی

.امیرحسین: عبا  ،عباااااااا

.مامان:اگه میخوایی بندازی       روی زمین نندازی

.امیرحسین: عبااااا،عباااااااا

.مامان: بغل مامان بندازی          بغل بابا بندازی

.بعد از اینکه چند بار برات خوندم و خسته شدم دیگه نمیخونم و فقط تابت میدم که شما هم فوری غر میزنی و میگی عباااا عباااا یعنی برات بخونم........

.چند وقت پیش بابا برات کامیون خرید که خیلی بزرگه و همش داری باهاش بازی میکنی و میری توش میشینی و غرمیزنی که تکونش بدم.،اکثرا ظهر ها هم توش میخوابی و بعد میگذارمت روی تخت......بقیه ادامه مطلب.......

.1

1111112132

بمیرم واسه خودتو این عکست دهنت له شده.....

.5

چند روز پیش پستونکتو دادم دستت تا باهاش بازی کنی،یه لحظه دیدم گذاشتی دهنت کلی ذوق کردم، و این عکس تنها عکس شما با پستونکِ.کاش بچه بودی میخوردی...یه مزیت خوب پستونک اینه که مکیدنش باعث ترشح بزاق دهان میشه و نهایتا باعث کم شدن دردهای شکمی نوزادان یا کولیک میشه که متاسفانه هرچی به شما میدادم با زبونت می انداختیش بیرون و عق میزدی....و یه راهکار برای اینکه بچه رو از پستونک بگیریم اینه که سر پستونکو قیچی کنیم و پستونکو بدیم بهش.و بگیم خراب شده و دیگه به درد نمیخوره.معمولا با این راهکار خیلی راحت اونو کنار میذاره....

.9

طبق معمول عاشق خودکاری.، اینم انگشت شما توی سر خودکار!!! فدای شیطنت هات........

.7

قربونت بشم که دستمال کاغذی برمیداری و دیوار و کامیونتو دستمال میکشی.،بابا هم بهت میگه آفرین پسرم بشور بشور بارون اومده کامیونت کثیف شده،راستی هر وقت هم بهت میگم کامیونت کو؟ زود میری پیشش و میشینی توش،بهت میگم بیارش پیش من ،که گاهی اوقات خیلی هلش میدی ولی زورت نمیرسه......

.9

در قمقمتو گاز میگیری این شکلی میشی. فداتــــــــ......

.2

لاک......

.04

ماشاالله خیلی بلا شدی از همه جا بالا میری از روی مبلها میری رو أپن آشپزخونه و جیغ منه که بلند میشه با اینکه پشتی مبلها رو گذاشتم رو نشیمنگاه شون که ارتفاعش بلند تر بشه و نتونی بری روی مبلها، ولی بازم میری رو مبلهای کناری و از روی اونها رد میشیو میای رو دسته مبلها و میپری روی مبل پیش اوپن و میری بالاش.نمیدونم از دست تو فسقلی چکار کنم ،میز تلویزیون هم که باند پیچی کردم هرچی توشه میکشی بیرون و همش تلویزیونمون سیم هاش قطعه و کلافه میشیم وقتی یه فیلم میبینیم همش میری پشتشو سیمهاشو میکشی.،ببین کجا رفتی.،از روی مبل رفتی روی میز تلویزیون.........

.41

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

شقایق(مامان ارشان)
1 بهمن 92 9:25
وای من فدای شیطنتت جیـــــــــــــــــــــگر خخخخخ ینی عین ارشان هستی ها!!!!!!!!!!!!!!! ارشان هم از همین کامیونها داره ک داییش براش گرفته و با هم اسمشو گذاشتن آقا کامی!!!!!!!!!!!!!!! میگم تو هم ب امیرحسین یاد بده بهش بگه آقا کامی! خنده داره!
مامان
پاسخ
این فسقلی ها همشون مثل همن.چه جالب،آقا کامی شما خوبه؟سالمه؟چشم حتما
مامان محيا
1 بهمن 92 12:09
قربونت برم با اين طرز خوابيدنت خوبه گردنت درد نميگرهكاميونتتم مباركدر كل خيلي با حالي امير حسين
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون.مامانی تا خوابش میبره زود برش میدارم میگذارمش روی تخت وگرنه هم گردنش و هم کمرش داغون میشه.....ممنون عزیزم
مامان محياگلي
1 بهمن 92 12:13
راستي ماماني دندون هاي امير رضا ما هم از قطره سياه شد چند بار برديمش دكتر ولي ميگن هيچ راهكاري نداره تا دندوناي شيرينش بيافته.ما كه از قطره آهن دادنش خيري نديدم جز اينكه زيبا ترين خندهاش با دندوناي سياهش زشت ميشه الان به محيا نميدم به جاي قطره آهن غذاهاي كه آهن دارن در هفته بيشتر ميدم بهش
مامان
پاسخ
وااااااای چه بد.دارم دیونه میشم آخه من همیشه مواظب دندونهاش بودم و فقط یه بار فرنی دادم بعد شربت ویتانش که مثل قطره آهن دندونها رو سیاه نمیکنه ولی اون بار نمیدونم چرا بعد از خوردن فرنی اینجوری شد.فکر کنم کلسیم و آهن اون وسط مسطا یه واکنش شیمیایی کوفتی بینشون بوده که حتی زبونشم سیاه کرده بود ولی زبونش خوب شد اما دور دندونهاش نه.از این دلم میسوزه که خیلی مراقب دندوناش بودم و فقط به خاطر یه اشتباه اینطوری شد.منم قطره آهن ندادم چون خیلی بد بو و بدمزه بود با اینکه آیروویت براش گرفته بودم ولی تا بازش کردم و بوی گندش به بینیم خورد و به امیرم دادم نخورد دور انداختمش و به توصیه دکترش سانستول دادم تا یکسالگی که راضی بودم ازش وبازم مراقب بودم و دندونهاشو با گاز استریل پاک میکردم.......
مامان ایلیا(آرزو)
1 بهمن 92 13:06
سلام عشق من وای امیر حسین کاش پیشت بودم محکم بغلت میکردم آخه عسلم تو چه قد جیگری راحیل خیلی مراقبش باش کامیونتم مبارکدست بابا رضا درد نکنه
مامان
پاسخ
سلام خاله مهربووووون.بیا بغلم.ممنون خاله جون به پای جیگر بودن ایلیا که نمیرسم.مرسیییییی
tTldlPWCtMqfI2lMsn0yZcEchKQOQok8q1_nbwYt3lq9OZ6H9U9k2SQ4zEhdELH4
1 بهمن 92 15:38
سلام راحیل جونم وااای عزیزم قربون اون خوابیدنات امیر حسین جون خاله ماشین جدید مبارک ایشاالله چرخش برات بچرخه راستی شیرینی یادت نره ما منتظریماااااااااااااا
مامان
پاسخ
سلام عزیزدلم،آدرست که قاطی پاطیه،الهه جونم شماییممنون خاله جونم.مرسیییییییی.چشم حتما بفرستم براتونحالا گل جاش قبول کنید تا بعد شیرینی
فرزانه مامان آرین مهر
2 بهمن 92 7:55
وای عزیزم خدا حفظش کنه شیطون بلا رو نانازی چه قشنگ توی کامیون خوابیده قربونش برم در مورد قطره اهن من به پسرم مارک بیبی جویس دادم الان هر کی میبیندش میگه چجوری دندوناش سیاه نشده شما هم امتحان کن یکمی سخت گیر میاد ولی اگه گیر اوردی براش چند تا بخر عالیه
مامان
پاسخ
ممنون فرزانه جونممرسی از راهنماییت عزیزم
فریده
2 بهمن 92 8:37
سلام ، ممنون که به وبلاگ پرهام جون آمدید ، اگه مشکلی نباشه شما رو لینک کنم ؟ نگران قطره آهن نباشید اگه از قطره آهن خارجی استفاده کنید بعد از یه مدتی رنگ دندونا سفید می شه ، اصلاً جای نگرانی نیست ، منم به پرهام قطره آیرویت می دادم الان هم دندوناش سیاه نیست .
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.خواهش میکنم.ممنوووون.شما هم لینک شدید.مرسی بابت راهنماییتون قطره آهن بهش نمیدم،شربت ویتان میخوره که توش آهن هم داره.بازم ممنون عزیزم
نگار-مامان عرفان
2 بهمن 92 9:46
همه جوبها نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
همش نـــــــه
نگار-مامان عرفان
2 بهمن 92 9:47
الهي كه بميرم چه ناز خوابيده ماماني شكار لحظه ها كردي ها خيلي عكس جالبي شده خيلي خووووووووووووشم اومد
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله نگار عزیز. ممنون.بووووووووووس
(زهره)مامان فاطمه
2 بهمن 92 10:43
ای جیگر منه شیطون بلا ماشااله مامانی نگران دندوناش نباش اگر دیگه قطره نریزه روسون یه مرور میره منم الان بافاطمه همین مشکلو دارم یه 2شی که بهش نمیدم میره
مامان
پاسخ
مرســـــی.ممنونم از راهنماییت مرسی عزیزم خیالم راحت شد
عالمه مامان امیرحسین
2 بهمن 92 17:40
نگران نباش مامان امیرحسین،من از قطره آهن خارجی استفاده میکنم بعدش آبش میدم یا دندوناشو میشورم اولش سیاه میکنه اما بعد از چند ساعت خود به خود میره
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم بابت دلگرمیت.ولی من اصلا قطره آهن بهش نمیدم شربت ویتان میدم که کلا کمتر از قطره آهن سیاه میکنه و منم همیشه بعد از خوردنش بهش آب میدم و با گاز استریل تمیز میکنم. ...اما نمیدونم چرا بعد از خوردن فرنی اینطوری شد...
مریم
2 بهمن 92 19:18
سلاممممم عزیزم............ ببخشید اینقد بی معرفت شدم و دیر اومدم پیش تون.... من فقط فرصت کنم اپ کنم کلی هنر کردم بااجازه تون منم لینک کردم...... راستی خیلی پسر نازی دارین..... خدا حفظ ش کنه براتون...... چه قد هم معصومانه و زیبا خوابیده..... بابت حضورگرمتون به وبلاگمون ییه دنیا ممنونم.... امیدوارم بتونم دوسته خوبی بارتون باشم.... پسر نا زو از طرف من ببوسید.....
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.خواهش میکنم...نظر لطفتونه،ممنوووووووون.....حتما....
سحر
2 بهمن 92 23:49
سلام راحیل جونم خوبی؟سلام امیرحسین کوچولوی خاله البته الان دیگه ماشالله مرد شدی.ماشالله چقدر شیطون بلا شدی خاله حسابی مامانی سرگرم کردی،قبلنا که تو نبودی همش به ما میگفت تنهام،حوصلم سر میره ولی از وقتی شما به دنیا اومدی دیگه مامانی وقت سر خاروندنم نداره،ایشالله همیشه سالم و سلامت پیش مامان بابای مهربونت باشی.بووووووووووووووووس.بوووووووووووووووووووووس.
مامان
پاسخ
سلام عزیزم،ممنون خوبیم.سلام خاله جون.واقعا اون موقع ها چقدر وقت زیاد میاوردم و الان 24 ساعت واسه یه روز برام کمه!.انشاالله.ممنونم عزیز دلـــــم
مامان کیاراد.آرزو
3 بهمن 92 14:44
واای خوابیدنش توکامیون خیـــــــــــــلی باهال بود
مامان
پاسخ
بله خیلی باحاله،اکثرا ظهرها این طوری میخوابه
مامان ایلیا
3 بهمن 92 15:30
واااای خدا من قربون خوابیدناش بشم من شییییریییین عسل خوشگل. هزارماشالله به این ناز پسر مامانی منم با قطره آهن مشکل دارم ایلیا اصلا دوست نداره و با بدبختی بهش میدم نمیدونم چیکار کنم.
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون،ممنووووون عزیزم.منم به همین دلیل جای قطره آهن ،بهش ویتان میدم..شما هم امتحان کنید شاید بخوره
fafa
3 بهمن 92 20:22
وای کلی به این عکساش که تو کامیوون خوابیده مخصوصا اونی که دهنش له شده خندیدم خودش بزرگ بشه این عکسا رو ببینه چه ذوقی کنه ماشالله ایشال همیشه تنش سلامت باشه
مامان
پاسخ
بله عزیزم ممنووووووون
آیسان مامان ماهان
5 بهمن 92 9:43
وای من چقد از قافله عقب موندم....
مامان
پاسخ
بله دیگه....بس که دوستمون داری و تند تند بهمون سر میزنی.حالا تو بگو نه خیلی زود به زود آپ میکنی
آیسان مامان ماهان
5 بهمن 92 9:43
قربون نه گفتنات امیر حسین جونی که تو هم از الان میونی نه و نمیدانم راحتی جاااااااااااااااااااانمه
مامان
پاسخ
ممنون خاله جونم.بلــــه دیگه بزرگ شدم
آیسان مامان ماهان
5 بهمن 92 10:16
ای جونم که دنونات دارن سبز میشن..آخییییی حتما دردسراشم داری
مامان
پاسخ
سبز نه خاله جون سیاه شده البته یکمی....اونم به خاطر اشتباه مامانم....اونم فقط یه بااااار.....ولی هرکاری مامانم میکنه لکه سیاهه نمیره....مامانم خیلی از این موضوع رنج میبره وناراحته
شکوفه
5 بهمن 92 19:50
سلام عزیزم خوبی؟گل پسر چطوره؟ مانی منم دقیقا تو این سن که بود همین شعرو که براش خوندم سریع یاد گرفت با این تفاوت که اون میگفت عبابا! یه موقعی ما هم هرچی بهش میگفتیم میگفت نه. یه لحظه چقدر دلم تنگ شد برای اونوقتا. کامیونتم مبارک باشه گلم. عزیزم ممنون که بهمون سر میزنی. شرمنده که من دیر به دیر میام.باور کن با این دوتا فسقلی فرصت نمیشه. برای مامان و نینی
مامان
پاسخ
سلام عزیز دلــــم ممنون.خوبیم خدا رو شکر.چه باحاله حرف زدن نصفه و نیمشون.همه این فسقلی ها مثل همن،زنده و سالم باشن.آخی میفهمم گاهی اوقات این حسو حال سراغ منم میاد.البته فکر کنم همه مامانها همین طوری هستن....ممنون خاله جون.خواهش میکنم.درکت میکنم عزیزم،ما با یه بچه به کارامون نمیرسیم شما که دوتا گل دارین دیگه هیچ...همین که پست جدید بذاری و از این فسقلی ها بنویسی کلی خوشحالمون میکنیممنووون
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
8 بهمن 92 1:46
عزیز دل خاله کامیون خوشگلت هم مبارک باشه مامانی حالا بهتر شده رنگ دندوناش قربون نه نه گفتنت الهی ایلیا هم یه مدت همین طوری بود به همه سوال هااا جواب نه میداد باباش میگفت همه میگن نه گفتن را به فرزندان خود اموزش دهید ما باید بله رو یادش بدیم
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون.یکمی بهتر شده عزیزم.ممنون که بفکر پسری بودی..خدا نکنه خاله جون.واااااااااای خدا دقیقا رضا هم همینو میگه
مامان كياراد
12 بهمن 92 12:05
عزيزم چه قدر ناز توي كاميون خوابيده.....
مامان
پاسخ
قربووت بشم لطف داری
غزل (مامان هستي)
16 بهمن 92 8:44
سلام عزيزم مرسي كه پيشمون اومدي لينك شدين ماشاله به اين فسقلي مون خيلي نمكي خدا حفظش كنه اون در قمقمه گاز گرفتنش باحاله
مامان
پاسخ
سلام گلم خواهش میکنم.شما هم لینک شدید.مرسی نظر لطفتونه.باهاتون موافقم خیلی با حاله