امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

امیر حسین کوچولو نفس ما

خوشمزه هااااا

1393/2/30 14:05
نویسنده : مامان
1,969 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به امیرحسینم و دوستهای گلم.......

.خیلی وقت بود پست خوشمزه نذاشته بودم.امیرحسینم خدا رو شکر من دیگه برای غذا خوردنت حرص نمیخورم!خندونک

هر وقت دلت خواست بهت غذا میدم هر وقت هم نخواستی نمیدم! البته مدام بهت تعارف میکنم خندونکو خوراکی یا غذای مورد نظرو بهت نشون میدم .اگه دوست داشتی بخوری سرتو تکون میدی پایین یعنی بهم بده،اگر هم نخوای خیلی بامزه ظرفو کج میکنی و میگی نــــه.....یه روز خوب خوب تمام وعده ها رو میخوری یه روز فقط به خوردن صبحانه بسنده میکنی!......

.همچنان عاشق دنتی.وقتی تبلیغشو میبینی کلی ذوق میکنی و مدام میگی《دَ da》،تا چند وقت پیش هفته ای دو تا 3 تا میخوردی اما الان هر روز! فقط هم موزیشو میخوری،به بقیه طعم هاش لب نمیزنی، جالبه که وقتی میخوری حتما باید برچسب روشو ببینی و مطمئن بشی که همون دنتیه که توی تبلیغ دیدی! خیلی برامون جالبه تبلیغ دیدنت! چون اصلا و  ابدا برای 2 دقیقه تلویزیون نگاه نمیکنی،انقدر جالب تبلیغ دنت رو با چیزی که مدام میخوری تطبیق دادی که کلی ذوق میکنیم!...تبلیغ شیر مانیزان و پنیر پگاه هم به واسطه ی دیدن گاو محترم که آخرش《ما》  میگه خیلی مورد علاقه شماست و شما هم با گاوه میگی 《مااا》.خندونک.....الهی فدات شم.حالا بریم سراغ خوشمزه هاااا به به......

اول از همه این کیک و ژله برای آقای همسر.....بقیه  هم ادامه مطلب..

.61

363210430036593625

 

اینم یه سالاد ماکارونی خوشمزه،فقط دقت کنید که کم درست کنید که همش خورده بشه و اضافه نیاد که غذای مونده اونم با تن ماهی واقعا بووووی مطبوعی نداره.《مواد لازمش:ماکارونی فرمی رو با ذرت پختم و توی آبکش ریختم، وقتی خنک شد.تن ماهی که روغنشو کامل دور ریختم(حتی اگه روغن زیتون بود دور بریزید،چون خیلی چربه و کلا بوی تن ماهی میگیره).و مقداری خیارشور نگینی ریز و چند قاشق سس مایونز،بعد هم نیم ساعت توی یخچال خنک خنک شد.و نوش جان》من خوشم اومد،،متفاوت بود.امیدوارم درست کنید و دوست داشته باشید...

.369523625

به به اینم یه شیرینیه ساده بدون نیاز به پخت، خیلی سریع درست میشه و خوشمزه و حالت کرانچی داره،نرم نیستا،...《مواد لازمشم خیلی راحته و دم دست،کورن فلکس(هر مودلشو داشتید عیب نداره اگه از اون مدل گرد ها بود یکمی خردشون کنید.زیاد نه که آرد بشه...مال من پرک بود)یک قاشق عسل(اگه نداشتید مهم نیست یکمی شکر جاش بریزید.من همون عسلو ریختم اما فکر نکنم اگه شکر جاش باشه زیاد تاثیر داشته باشه چون فقط 1 قاشق لازمه،)و هر شکلات کاکائویی که تو خونه داشتید.(من شکلات تلخ ریختم.).انواع مغز ها خرد شده(من بادام هندی و گردو پسته ریختم،هر مغزی رو که دوست داشتید بریزید)و کره....《اول کره که به دمای محیط رسیده رو توی قابلمه بریزید و حرارت رو کم کنید(روش بن ماری لازم نیست)شکلاتهای ریز خرد شده و نرم شده رو بریزید عسل و مغزها و کورن فلکس رو اضافه کنید و هم بزنید و در ظرفی که کفش رو سلفون یا کیسه فریزر گذاشتید بریزید (دقت کنید که ضخامت شیرینی زیاد نباشه)و خوب با پشت قاشق فشرده ش کنید.وقتی که مقداری خنک شد نیم ساعت در یخچال نگه میداریم و بعد درش میاریم و مربع برش میزنیم.....به همین سادگی به همین خوشمزه گی....این شیرینی به دلیل وجود کره حتما باید در یخچال نگهداری بشه و مثل همیشه کم درست کنید و تازه مصرف کنید...《کلا من بدون اندازه گیری آشپزی میکنم،اندازه اینها رو هم همینطوری ریختم خوب شد.فقط عسلو میدونستم یک قاشق.کره فکر کنم 30 گرم.شکلاتم به دلخواه ریختم و بعدش انقدر کورن فلکس اضافه کردم تا یه مقداری که مایع شل نباشه خیلی هم سفت نباشه》

.3625925986736951047258912250000

و یه غذای خوشمزه دیگه که ایده شو از وبهای آشپزی گرفتم اما تغییرش دادم.....مواد لازم زیادی هم لازم نداره اما خیلی خوشمزه ست......《برای نونش:1 عدد تخم مرغ،نصف لیوان آرد و نصف لیوان شیر...با هم مخلوط میکنیم....ماهیتابه رو داغ میکنیم البته با شعله کم و بعد ماهیتابه رو با مقدار خیلی کمی روغن چرب میکنم ،یک قاشق از مواد بالا رو توی ماهیتابه میریزیم و ماهیتابه رو آروم میچرخونیم تا کامل پخش بشه.وقتی پخت راحت جدا میشه ،برش میگردونیمو طرف دیگش یه مقداری بپزه،و کنار میگذاریم...

.3695104745855521111004

برای مواد میانیش هرچی که دوست داشتید بریزید(من پیاز و گوشت چرخ کرده و قارچ و فلفل دلمه ای رو تفت دادم.البته سبزیجاتو زیاد تفت ندادم.مواد میانی که خنک شد،روی نونها ریختم و پنیر پیتزا اضافه کردم،نونها رو رول کردم و اول توی 《1 عدد تخم مرغ با 5 قاشق غ شیر》چرخوندم و هواسم بود که مواد توش بیرون نریزه بعد هم توی آرد سوخاری زدم و سرخ کردم.خییییلی غذای خوشمزه ایه فقط حسابی آشپزخونه رو کثیف میکنه......》

.2000444772502000050000

ونان6خاحتتت خوشمزه هایی که برات گرفتم ،اما....اصلا لب به پنیرها نزدی.اما تخم بلدرچین رو دوست داری.چون خیلی چیبس دوست داری کرن فلکس رو توی جعبه چیبس برات میریزم که فکر کنی همون چیبسه و بخوری اما شما زرنگتر از این حرفهایی و فهمیدی که چیبس نیست.....چند روز بعدش برات ریختم توی کاسه و دادم دستت کلی باهاشون بازی کردی و خوردیشون.به به....

.از تمام غذاها زرشک پلو رو بیشتر دوست داری،البته مامان پَزشو،و همچنین غذاهایی که زرشک داشته باشه، مثل بابا رضا....

.2568659865312

.25986600044720044756300500005561111156952

خدا رو شکر همچنان سمنو دوست داری ، از 10 ماهگی خوردی و دوست داشتی و همچنان خوب میخوری مثل دنت....

.28888555369996100002888885

سنگینه مامان بیا کمکــــم...

....واولین باری که خودت هوس پرتقال کردی و دستت گرفتی،کلی خوشحاااال شدیم......

.عات63ع3625

بازی با آرد گزهای تمام شده....فدای لپت که باد کرده.هرچیزی رو که خیلی دوست داشته باشی تند تند میگی بده بعد توی لپت نگهش میداری.اگر خوردیش که هیچ وگرنه بعد نیم ساعت میای تقدیمم میکنی......سبز

.29874030000

و تزیین ژله انار کریسمسی...《..با خامه جای درخت کاجو پر میکنیم،برشهای باریکی از برگ نعنا جدا میکنیم.با لوله خودکار یا هرچیز دیگه از پوست پرتقال و لیمو شیرین و گوجه  حلقه های ریزی جدا میکنیم و تزیین میکنیم》

.407047477474444444444000045 63695

و یه خرابکاریه جااااالب.لباسشویی رو روشن کردم،چند ثانیه بعد با اولین چرخشش صدای خیلی ناجوری داد،ترسیدم، بدو رفتم نگاهش کردمو ،به به.خندم گرفته بود.....یکی از حلقه های هوشتو انداخته بودی توش. خودتم کلی خوشت اومد و میخندیدی...

.6ا3618885551116*5621359

دوست داریم بی نهایت...

نظرات (107)

زندگی از آ...تا...ی
30 اردیبهشت 93 15:38
سلام مامان نازنین دوست دارید انواع غذاها و شیرینی های ایرانی و خارجی رو یاد بگیرید؟ دوست دارید فرمول انواع ماسک های زیبایی رو یاد بگیرید و تو خونه درست کنید؟ دنبال جدیدترین نکات خانه داری هستید؟ دنبال نقشه های قلاب بافی و درمانهای خانگی می گردید؟دوست دارید برای کوچولو داستانهای قشنگ قشنگ تعریف کنید؟ کاری نداره وبسایت زندگی از آ...تا...ی رو لینک کنید تا همه روزه از مطالب جالب و مفیدش استفاده کنید. به هر موضوعی هم علاقه داشتید تو قسمت نظرات پیشنهاد بذارید تا تیم آ...تا...ی درموردش براتون مطلب بذاره. داستانهای قشنگ خودتون و کوچولوتون رو بدید تا به اسم خودتون یا کوچولو در سایت گذاشته بشه.
الهه مامان مبین
30 اردیبهشت 93 15:58
به به به این دوست با سلیقه من . چه چیزای خوشمزه ای عزیزم چه کیک با سلیقه ای خانمی .... کلی لذت بردم و از دستورات خوبت استفاده کردم
مامان
پاسخ
ممنونم عزیز دلم.مرســــی مهربونم.
الهه مامان مبین
30 اردیبهشت 93 15:58
دوستون داریم زیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
مامان
پاسخ
ما بیشترررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
الهه مامان مبین
30 اردیبهشت 93 15:59
ببووووووووووووووووووووس پسمل نازم رو
مامان
پاسخ
چشم.شما هم متین رو ببوسید
هنگامه
30 اردیبهشت 93 22:09
واااااای ماشاله چقدر امیرحسین بزرگ شده و قیافش با موی بلند عوض شده آفرین به این مامان نمونه . بووووووووس عزیزم رمز رو عوض کردی؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم.حالا خوشمل شده یا زشت.خخخخ ممنونم فدات بشم.دوست خوبم.... بله جدید رو خصوصی براتون گذاشتم
زهرا مامان ایلیا جون
31 اردیبهشت 93 1:58
به به ببین خانوم کد بانو چهکرده پس حالا فهمیدم چرا انقدر کم پیدایی میری برای خودت از این غذا ها و دسر های خشمزه درست میکنی هااا منم میخوااام
مامان
پاسخ
عزیززززم.نه گلم.یکمی کار داشتم. یکمی هم بی حوصله...بوووووس
مامان مهدی و زهرا
31 اردیبهشت 93 9:37
وای چه خوشمزه،فکر لب ودهن آب افتاده ی منو نکردی، من عاشق ژله ام و کیک ،خیلی هم درست میکنم،مهدی که دیوونشه،
مامان
پاسخ
شرمنده خانمی.کاری نداره ها زود حاضر میشه...
مامان مهدی و زهرا
31 اردیبهشت 93 9:38
واقعا آفرین به این همه ذوق و سلسقه که به خرج میدی،
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.نظر لطفته مهربونم.بوووووس
مامان مهدی و زهرا
31 اردیبهشت 93 9:40
خونه ی ما سالاد ماکارونی طرفدار نداره ،مخصوصا بابای بچه ها کلا موافقش نیست،من یکی دوبار درست کردم ،با بی میلی یک قاشق زدن وهمش موند واسه خودم
مامان
پاسخ
اکثرا همینجورین.رضا هم زیاد استقبال نکرد...
مامان ایلیا(آرزو)
31 اردیبهشت 93 10:35
سلام جیگرم خوبید؟دلم برای جفتتون یه ذره شده وای بازم چیزای خوشمزه خدار شکر که آقا شده ببوسش
مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم.ممنون شما خوبید؟دقیقا مثل ما.ممنون حتما.ایلیا رو ببوس
مامان ایلیا
31 اردیبهشت 93 15:39
سلاااام واااای راحیل جووون چه کردی، ترکوندی چقدر خوشمزه و هوس انگیزن همشون.. واقعا آفرین به این همه سلیقه و کدبانویی..
مامان
پاسخ
سلام گلم... شرمنده میکنی عزیز دلم.... بله خیلی .... خیلی لطف داری مهربونم.بوووووووس
نی نی برفی من برفین
31 اردیبهشت 93 16:31
سلام عزیزم این چه پستی بود گذاشتید آب دهنم راه افتاددلم به تاپ تاپ افتادبه هر حال دستت درد نکنه هم خیلی خوشگل بودن هم خیلی با سلیقه امیر حسین قهرمان با اون هندونه بلند کردنش منو کشته مرده خودش کرده از طرف خاله النازش کازش بگیررررر نه یوسش کن ای جونم
مامان
پاسخ
سلام خانمی...پست خوشمزه ها .شرمنده.نظر لطفته عزیزم.بووووس. پهلون پنبه ایه برای خودش.... قربون خاله الناز مهربونش.بووووس
شکوفه مامان مانی و پانی
31 اردیبهشت 93 22:24
به به چه پست خوشمزه ای خوش به حالت جوجو با این مامان کدبانو و با سلیقه ت. مامانی واقعا که خسته نباشید داری.دستت درد نکنه
مامان
پاسخ
نظر لطفته مهربونم.... مرسی مهربونم
مهدیه
1 خرداد 93 11:02
نوش جونت این همه چیزای خوشمزه ایده گرفتم و دوست دارم درستشون کنم. ولی من همسرم خییییییییییییلی بد غذاست. باید یه وقتی درستشکنم که نباشه. مطمئنم اگه باشه لب نمیزنه بهشون!!! بوس
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.... انشاالله..وای چه بد... بووووس
مامان شقایقℒℴѵℯ
1 خرداد 93 14:23
وای وای بازم خوشمزه. خداییش خوشمزه ب نظر میرسه. راحیل ب نظرم تو ی کدبانویی.............. امیرحسین قدر مامانتو بدون خاله جونم. دوست گلم خیلی شرمندم ک این روزا دیر ب دیر میام بهتون سر بزنم. راستش همچنان مهمونا واسه تسلیت و ... میان پیشمون و ب غییر از اونم ک به اندازه کافی با پسرک درگیرم. امیدوارم بهم حق بدی و ازم ناراحت نشی. قول میدم جبران کنم. با خدمات جدید نینی وبلاگ ک از این ب بعد میفهمم کی پست جدید گذاشتی و میام سر میزنم حالا برو خصوصی کارت دارم
مامان
پاسخ
واقعا خوشمزه ست ها شقایق جونم.شرمندم نکن.اون قدرها هم تعریفی نیستما. فدات بشم.میفهمم.راحت باش.توقعی هم ازت نیست... بوووووس.سر فرصت میام پیشت..
بابا و مامان
2 خرداد 93 8:16
الاهی من فدای اون لپ پرت
مامان
پاسخ
خدا نکنه مهربونم
بابا و مامان
2 خرداد 93 8:17
وای مامان افرین به این همه هنر وسلیقه چه کردی اب دهنمون راه افتاد
مامان
پاسخ
نظر لطفته عزیزم
بابا و مامان
2 خرداد 93 8:18
اخه عزیز دلم حلقه هوشت اون تو چکار می کنه
مامان
پاسخ
رفته حمام خاله
بابا و مامان
2 خرداد 93 8:19
نوش جونت عزیزمهمیشه سلامت باشی و شاد دوستت دارم زیاد
مامان
پاسخ
ممنونم.ما بیشتررررر
مامان محمدحسین
2 خرداد 93 19:23
به به عجب تنوعی... ایده پسری برای سرگرم کردن عالیه : انداختن حلقه در ماشین لباسشویی
مامان
پاسخ
. واقعا عالیههههه
رومینا
2 خرداد 93 20:09
وای با روح روان من بازی کردی من جنبه این همه خوراکی های خوشمزه رو ندارم اخه. خیلیییییییییییییییییی یا سلیقه و کدبانویی . قربون امیرحسینم بشم که اینقدر شیطون بلاییییییییییی نازه
مامان
پاسخ
شرمنده گلم.نظر لطفته عزیزم.خیلی هم تعریفی نیستم خدا نکنه مهربونم.بوووووس
مامان فاطمه
3 خرداد 93 17:28
آخی خدا حفظش کنه خیلی با نمکه گل پسرتمامانی حسابی هنرمندی ها اگه با تبادل لینک موافقی بهمون سر بزن...
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم.مرسی
مریم(پرنیاوبردیا)
3 خرداد 93 22:29
خصوصی داری عزیزم
مامان
پاسخ
مرسی از لطفت
مامان کیارش
4 خرداد 93 13:29
باریک اله مامان هنرمند
مامان
پاسخ
نظر لطفته عزیزم
زهرا مامان ایلیا جون
4 خرداد 93 16:10
کجایی دوست جوونی رمزمو عوض کردم دوباره بدو خصوصی
مامان
پاسخ
زیر سایتون خانمی... الان میام
مامان حنانه زهرا
4 خرداد 93 16:34
وای عزیزم چهجوری دلت میاد این عکسارو بذاری ودل ماروخون کنی. مردم از گشنگی
مامان
پاسخ
شرمنده اما چیز خاصی نیستن راحت درست میشن.
مــن و آوايي قــلــمــبــه
5 خرداد 93 4:08
اول از همه سلام ... خواهري ممنونم ازت كه مدام جوياي حال اوايي بودي ... تا اخر خرداد ماه بايد پاش توي گچ باشه ... خيلي خوبي عزيزم
مامان
پاسخ
سلام به روی ماهت....خواهش میکنم گلم.....اآخی چقدر زیاااااد........لطف داری مهربونم
مــن و آوايي قــلــمــبــه
5 خرداد 93 4:08
خيلي خيلي با سليقه كدبانو و هنرمندي
مامان
پاسخ
نظر لطفته گلم.خجالتم میدی
مــن و آوايي قــلــمــبــه
5 خرداد 93 4:09
كيك ژله سالاد ماكاروني با تن ماهي و ..... معلوم بود كه بي نظير ترين مزه رو دارن حتماً در اولين فرصت درست ميكنم
مامان
پاسخ
انشاالله درست کنید و خوشتون بیاد
مــن و آوايي قــلــمــبــه
5 خرداد 93 4:11
خوراكي هاي پسملي نوش جونش
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان بچه ها
5 خرداد 93 12:24
منم ميخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
مامان
پاسخ
فدات بشم.تشریف بیار منزل در خدمتم. گریه نکن خوووو.شما که از اینها بهترشو میخوری.به به. محصولات ارگانیک.... منم میخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
مامان بچه ها
5 خرداد 93 12:27
بابا هنرمند با هنرت دل ما رو خون كردي خوش بحال بابايي و امير حسين جون اينقدر تند تند ژله هاي جوروا جور و غذاهاي خوش آب و رنگ ميخورن واقعا آفرين داره راحيل جون
مامان
پاسخ
وای خاک به سرم، روم به دیوار.خوش بحالشون واقعا.خخخخ
مامان بچه ها
5 خرداد 93 12:28
چه كيك هنرمندانه اي همشو شما سه نفر تنهايي خوردين
مامان
پاسخ
ممنون از لطفت مهربونم... بله با اجازتون البته بیشترش دو نفره
مامان بچه ها
5 خرداد 93 12:34
قربون حرف زدنت برم گل پسر نوش جونت دنت ولي من جاي شما ميبودم از دنت ميگذشتم و غذاهاي خوشمزه مامانيمو ميخوردميكي بره كمك بچه داره وزنه برداري ميكنه اونم با هندونه شيره امير حسين
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون.آی گفتی،اینهمه با لذت براش غذا درست میکنم که تشویق بشه به خوردن.اما دریــــغ از خوردن.منم همش پکر میشم.خیلی شیرررره اونم از نوع پاستوریزه ش
مامان عالمه
5 خرداد 93 13:03
سلام مامان کدبانو دهنم آب افتاد راستی این کورن فلکس چی هست از کجا بخریم؟؟؟ به وب ما هم بیا
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.الان میام پیشت..
زهرا مامان ایلیا جون
6 خرداد 93 3:55
ممنونم که خبر دادی اره واقعاااا خوش باشی گلم
مامان
پاسخ
خواهش میکنم مهربونم واقعا مرسی
فرزانه مامان آرین مهر
6 خرداد 93 8:01
سلام عزیزم خوبی امیرحسین خوبه میبوسمشماشالله خیلی بزرگ شدهوای اینجا چه کردید چقدر خوراکی دهنم اب افتاد میگم این ژله های رنگین کمونی رو چرا اینقدر زیاد درست کردی مهمون داشتید یا واسه خودتونه در مورد درست کردن اونا هم یبار توضیح بده لایه سفیدش رو با شیر مخلوط کردی یا بستنی بعدم میشه بپرسم قالبتون چه شکلیهببخشید خیلی سوال کردم ویه چیز دیگه راحیل جان چون بچه هامون شیطونند بهشون کاکائو کمتر بدیم بهتر من تا جایی که بتونم به آرین مهر کاکائو نمیدم .
مامان
پاسخ
سلام مهربونم.خوبیم ممنون عزیز دلم.زیاد نبود فدات شم 4 تا ژله بود،باقی مونده های همون ژله هایی که باهاشون برای امیرحسین رنگ انگشتی درست کردم.نه گلم مهمون نداشتم.ما خودمون خیلی ژله و کیک دوست داریم.عزیزم من عکس این ژله رو توی اینترنت دیدم با یه توضیح مفصل بود.اما از اونجایی که من پایبند به میزان و اندازه نیستم.همینجوری درستش کردم.《اول ژله آبی رو ریختم بعد گذاشتم یخچال ببنده بعد اضافش که سرد شده بود رو یه مقداری شیر بهش اضافه کردمو ریختم روش تا ببنده.همه ی لایه ها به همین ترتیب.اگه سرچ کنی درست کردن دقیقشو پیدا میکنی که اندازه ژله ها رو هم گفته.قالبم هم پلاستیکیه مخصوص ژله ست.کفش عوض میشه و 4 5 تا طرح داره.توی قالب کیک هم میتونید درست کنید》گلم اگه بازم سوالی داشتی در خدمتم...ممنونم مهربونم که همیشه نکته های خوبی رو گوشزد میکنی.بوووووس
نرجس
6 خرداد 93 9:26
کجااااااااااااااایی؟چند وقنه نیستی مامانی
مامان
پاسخ
همینجام فدات شم.زیر سایه تون. بوووووووس مهربونم.مرسی که جویای احوالمونی
مامان متين
6 خرداد 93 14:54
به به چه ژله هاي خوشمزه اي
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
آیسان مامانی ماهان جون
7 خرداد 93 12:58
سلاااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممم دوست خوووووووووووووووووووووبمممممممممامیر حسین ناااااااااااااااااازم خوبیننننن..مرسی که فراموشمون نکردین گلم
مامان
پاسخ
سلااأااااااااااااااااااااممممممممممممم.عزیز دلممممممممممم خوبیم ممنون.مگه میشه دوست گلی مثل شما رو فراموش کنم
آیسان مامانی ماهان جون
7 خرداد 93 13:00
وااای من همش توبه میکنم بیام وب شماااااااااااااا..حیف که سر قولم نیستم ددختر این چه پستیهههههه؟؟!!دلم به تاپ تاپ افتاااد که دوباره
مامان
پاسخ
خدا رو شکر که توبه هات خیلی جدی نیستن.پست خوشمزه هاااا.قربون دلـــت.بوووووس
آیسان مامانی ماهان جون
7 خرداد 93 13:01
ای جوووووووونم چقدم خوشمزه یه جاااااااااااا . . . همه اینا رو خوردین یعنی الان تمووووووم
مامان
پاسخ
جاتون خالی با این حرفت که کوفتمون شد.خخخخ همشو خوردیم گوشت شد به تنمون آیسان جونی حتما درست کن کاری نداره....
آیسان مامانی ماهان جون
7 خرداد 93 13:03
آخی ای جانننم ماهانم بچگیاش عاشق تبلیغ مای بیبی بود و با دست مای بیبی خودشو نشون میداد یعنی بزنیم تبلیغات مای بیبی
مامان
پاسخ
جونم ماهان نازمببوسش مامانی
آیسان مامانی ماهان جون
7 خرداد 93 13:04
حالا چرا اون کیک به اون خوشمزگی تقدیم همسری؟؟؟؟هااان عایااا؟؟؟
مامان
پاسخ
اونها مال روز مرد بود خوووووو
آیسان مامانی ماهان جون
7 خرداد 93 13:08
من عااااشق سالاد ماکارونیم اما این خیلی به صرفه بود..ای ول من خیلی خودمو تو خرج و زحمت میندازم برا سالاد ماکارونی خخخخخخخخخخ منبعد اینو درست میکنم..میسی از آموزشت گللم
مامان
پاسخ
انشاالله درست کنید و خوشتون بیاد...من دوست داشتم اما همسری خوشش نیومدخواهش میکنم عزیز دلم
آیسان مامانی ماهان جون
7 خرداد 93 13:19
ای مامان ناقلااااااااااااااااااااااااکرن فلکس رو تو جعبه چیپس میریزی و به خرد بچه میدی اونوقت این غش در معامله نیست عایاااااا؟؟؟؟!!!
مامان
پاسخ
غش و مششو نمیدونم.اما هرچی بود گول نخورد و معامله کلا فسخ شد.خخخ
آیسان مامانی ماهان جون
7 خرداد 93 13:21
نوش جوونت امیر حسین جون که گزا رو اوند دوست داری
مامان
پاسخ
ممنون خاله گل و مهربون...
آیسان مامانی ماهان جون
7 خرداد 93 13:25
ای شیطون بلاا حلقه تو تو لباسشویی چیکار میکنه
مامان
پاسخ
رفته شسته بشه
نرجس
9 خرداد 93 10:56
سلاااااام فخدا رو شکر که پیداتون شد و کامنت گذاشتید، چون کم کم داشتم نگران میشدم،ولی نمی دونستم چه کار کنم. در هر صورت علت شلوغی سرت هر چی هست، خیره انشاالله.
مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم.خیلی ممنون مهربونم که جویای احوالمون هستی قربونت بشم مهربونم.خیره فدات شم.هم مهمون داشتم هم یه سری کار عقب مونده داشتم.... بازم ممنون دوست خوبم.بوووووووس
مهنوش مامان ماهان ولیانا
9 خرداد 93 22:17
عجب پست خوشمزه ای..گرسنه ام شد..چه دوست هنر مند کدبانویی داشتیم و خبر نداشتیم..افرین به دوستممممممممممم.. همه چی عالی و اشتها برانگیز دیده میشه..
مامان
پاسخ
مهنوش جونم،ممنون از این همه لطفت.به پای هنرمندی و کد بانوییِ شما که نمیرسم.... بووووس برای دوست خوبم
مهنوش مامان ماهان ولیانا
9 خرداد 93 22:26
اون غذایی رو که یه نوع ساندویچ بود حتما درست میکنم..هوس انگیز بود ظاهرش
مامان
پاسخ
امیدوارم که درست کنید و خوشتون بیاد.واقعا خیلی خوشمزه ست.چند روز پیش مهمون داشتم از این غذا هم براشون درست کردم خیلی خوششون اومد.به به..
مهنوش مامان ماهان ولیانا
9 خرداد 93 22:27
بووووووس برای امیر حسین عزیز دلم با اون شیرین کاریش که خودش هم نشسته تماشا میکنه
مامان
پاسخ
ممنون خاله مهربون.بووووس برای فرشته ها
زهرا مامان ایلیا جون
10 خرداد 93 4:58
سلااام میدونی دلمون برای پسملی تنگ شده هاا انوقت بازم پست رمز داری میزاری ببوس عسل خاله رو
مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم.این پست قدیمیه...جدید نیست.وبم قاطی شده
زهرا مامان ایلیا جون
10 خرداد 93 4:58
راستی چرااوبت بهم ریخته تو پرسش و پاسخ دیدم نوشتی
مامان
پاسخ
دیدی که چه اوضاعی شده.... پس شما هم دچارش شدی....خیلی بده.بی حوصله م کرده. اینهمه وقت گذاشتم برای نوشتن ،آخرش اومدن همش زدن.
مامان عرفان
10 خرداد 93 9:23
خصوصي
مامان عرفان
10 خرداد 93 9:30
ايول هنرمند
مامان
پاسخ
شرمنده میکنی عزیز دلم.خیلی دلم براتون تنگیده نگار جونم.... منتظر وب جدیدت هستم.یکدنیا بوووووووس
مامان عرفان
10 خرداد 93 9:35
دهنم آب افتاد باز . دختر كم پستهاي خوشمزه بذار و كم خون به جيگر ما كن .
مامان
پاسخ
شرمنده... چشم....
مامان مائده
10 خرداد 93 11:23
عزيزم رمز وبت عوض شده؟
مامان
پاسخ
نه قربونت بشم وبم به هم ریخته.اون پست قدیمیه...
مامان مائده
10 خرداد 93 11:26
واي سر ظهري دلم آب افتاد با اينهمه دسر!!قربون اين پسمل دنت دوست
مامان
پاسخ
شرمنده مائده مهربووووونم.بفرمایید منزل در خدمت باشیم.... فدای مهربونی هااات.بووووس
ترنم
10 خرداد 93 12:35
به به چه پست خوشمزه ای ،واقعا خسته نباشی دوست هنرمندم من که با دیدن عکساش حسابی لذت بردم ایشالله خدا نگهدار گل پسر نازت باشه
مامان
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم.الان حوصله ندارم.سر فرصت میام وبتون.
آجی محمدمهدی
10 خرداد 93 14:55
آرزومیکنم توشوی بنده ی محبوب خداودعامیکنم آرام بمانی هرروز؛سربلندازهمه ی واقعه ها...شادباشی وبخندی هردم به دل انگیزترین خاطره ها...
مامان
پاسخ
ممنون مهربونم خیلی زیبا بووود
زهرا مامان ایلیا جون
11 خرداد 93 3:11
سلاااام وبلاگم ریخته به هم اگه تونستی درستش کنی به من بگووووووو
مامان
پاسخ
اوضاع منم بدتر از شماست گلم.... عصبانیم....
مامان آیسو وآیسا
11 خرداد 93 20:33
وای دهنمون اب افتاد بابا هنرمند بابا کدبانو باسلیقه ... یعنی الان دلم خواست خونتون بودم ها
مامان
پاسخ
شرمنده گلم... ممنونم ،انقدر هم تعریفی نیستم فدات بشم.بوووووس..... فدات بشم،بیایی خیلی خوشحال میشم.هر کدومو دوست داری بگو برات درست کنم
مامان آیسو وآیسا
11 خرداد 93 20:34
رمز عوض شده دوست جووووون
مامان
پاسخ
نه مهربونم.پستهام جا به جا شده
مامان آیسو وآیسا
11 خرداد 93 20:36
با اون رمزی که دادی پست بالایی باز نشد دوستم
مامان
پاسخ
فدات بشم اون پست جدید نیست وبم ریخته به هم.
مامان مهيار
12 خرداد 93 1:49
به به خوش به حال امير حسين با اين همه خوشمزه هاي جور واجور.... خوش باشيد عزيزم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.مرسی
مامانی فاطمه
13 خرداد 93 7:51
دروبرمامانی هنرمند وبووووووس برای گل پسر نازشحالا یه بوسم برای مامانی دلگیر نشه ازمونمامانی مهربون خصوصی
مامان
پاسخ
قربونت بشم عزیزم.بوووووووووس
زهرا مامان ایلیا جون
18 خرداد 93 2:11
سلام دوست جوونی اخه کجاایی چرا دیگه بهم سر نمیزنی
مامان
پاسخ
میام وبت عزیزم
زهره مامانی فاطمه
19 خرداد 93 6:57
ما بیصبرانه منتظریم مامانی مهربون
مامان
پاسخ
مامان سمیه
19 خرداد 93 16:55
سلام عزیزم....خوبی ؟ نی نی خوشگلتون چطوره ؟ من شدیدا به نظر و کمک شما نیاز دارم.... می تونی بیایی خونه ی مجازی ما ؟ ممنونم و منتظرتون هستم. http://pesar2.niniweblog.com
الهه مامان مبین
19 خرداد 93 17:29
خصوصی دوست جونممممممممممممم
شکوفه مامان مانی و پانی
19 خرداد 93 19:18
سلااام عزیزم.خوبین؟ جریان چیه؟رمز عوض شده؟:-( همون پست بابلسرو میگم. منو فراموش نکنیا گلم.منتظرم.
مامان
پاسخ
سلام گلم.ممنون..محاله یادم بری مهربونم. الان میام رمز رو میدم
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 خرداد 93 2:59
عزیزم لطفا رمز
مامان
پاسخ
چشم حتما
مامانی فاطمه
20 خرداد 93 8:57
خصوصی عزیززززززززززززمهنوز پست کامل نشدههههه
مامان
پاسخ
همین الان کامل شد گلم
مامانی ماهان جون
20 خرداد 93 9:12
گفتم بیام مطمئن شم به منم لمز میدی خخخخخخخخخخخخخ
مامان
پاسخ
محاله یادم بری عزیز دلم[بوس]
مامان الهه
20 خرداد 93 13:33
مامانی خصوصی داری
مامان
پاسخ
بووؤووس
رومینا
20 خرداد 93 19:53
خصوصی خانومی
ساناز
22 خرداد 93 16:08
چه مامان هنرمندي چه كردي خوشحال ميشم بهم سر بزني اگه با تبادل لينك موافق بودين خبرم كنين
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.. حتما خانمی.حتما چرا که نهلینک شدید
مامانی ماهان جون
25 خرداد 93 11:28
مامان
پاسخ
مامانی ماهان جون
25 خرداد 93 11:30
راستی دوست خوبم نگارم برقرار شدسلامم میرسونه
مامان
پاسخ
دیدم عزیزم.ممنون که خبرم کردیشما هم سلام برسون گلم
مریم(پرنیاوبردیا)
25 خرداد 93 19:09
سلاااااااااااااام عزیزم........... چه خبرا؟؟؟خوبین؟؟؟ گل پسرمون خوبه؟؟؟ ببخشید تو این چند وقت نمیومدم سایت و نمیتونستم محبت هاتون و جبران کنم..... حالا با یه عالمه انرژی برگشتم.... رمز میخواستم البته اگه میشه..... از پست بابلسر به بعد تون و دیگه میخوام دنبال کنم ... دیگه هم تنبلی در کار نیست... راستی منم آپ کردما منتظرتونم
مامان
پاسخ
سلام خانمی.ممنون خوبیم.الان میام وبت..اگه دیر تر میومدی دیگه میخواستم از لینکام حذفت کنم. الان میام وبت خانمی.
مامان رها
25 خرداد 93 23:09
سلام دوست خوبم اتفاقى با وبتون آشنا شدم وبتون خيلى زيباست و زيباتر از اون ، كوچولوى عزيزتون هست ! راستش من خيلى از وبلاگ شما خوشم اومده خوش حال ميشم با هم تبادل لينك كنيم و دوست شيم . لطفا پيش ما بيايد و خبر بديد خداحافظ !
رومینا
26 خرداد 93 18:04
سلام مامانی به من رمز نمیدی
مامان
پاسخ
رمز رو دادم هااا.اما دوباره میام رومینا جون
رومینا
26 خرداد 93 18:05
خصوصی
مریم(پرنیاوبردیا)
27 خرداد 93 14:38
_______________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ __@@@@@@@@@@@@@@_______ __@@@@@@@@@@@@@@_______ _______________________________ _________@@@@@@@___________ _____@@@@@@@@@@@_________ ___@@@@@______@@@@@_______ __@@@@@_________@@@@@_____ _@@@@@___________@@@@@____ _@@@@@___________@@@@@____ _@@@@@___________@@@@@____ __@@@@@_________@@@@@_____ ___@@@@@______@@@@@_______ ______@@@@@@@@@@@________ _________@@@@@@@____________ ________________________________ __@@@@@____________@@@@@__ ___@@@@@__________@@@@@___ ____@@@@@________@@@@@____ _____@@@@@______@@@@@_____ ______@@@@@____@@@@@______ _______@@@@@__@@@@@_______ ________@@@@@@@@@@________ _________@@@@@@@@@________ __________@@@@@@@@_________ ___________@@@@@@@_________ ____________@@@@@@__________ _______________________________ ____@@@@@@@@@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______ _________________@@@@@______ _________________@@@@@______ _________________@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______ _________________@@@@@______ _________________@@@@@______ _________________@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
زهرا مامان ایلیا جون
28 خرداد 93 5:08
سلام خووووووبی ؟؟به من رمز ندادی هااا
مامان
پاسخ
الان میام وبت
مامان کیارش
28 خرداد 93 21:02
مامانی رمز پست بالایی لطفا
مامان ماهان
30 خرداد 93 0:37
سلام عزیزم خوبی سلامتی امیر جونم خوبه فدات شم خیلی دلتنگتون بودم همشم رمز دار کردی بهر حال فدات دوستون دارم امیر جونو ببوسش
بابا و مامان
31 خرداد 93 1:59
مامان
پاسخ
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
31 خرداد 93 11:44
مرسی عزیزم که بهم سر زدی ممنونم امیر حسین و ببووووووس
مامان
پاسخ
خواهش میکنم خانمی.ممنون.
الهه مامان مبین
31 خرداد 93 16:13
قربون تو دوست ماهمممممممممممممممممممممممممممممم
مامان
پاسخ
فدات بشم.عزیزم
الهه مامان مبین
31 خرداد 93 16:14
یه دنیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بوس برای دوست نازم و پسمل جیگرش
مامان
پاسخ
هوارتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بوس برای شما[بوس]
الهه مامان مبین
31 خرداد 93 16:14
مامان
پاسخ
فدای مهربونیت گلم.بووووووس
مامان عرفان
1 تیر 93 12:21
هر دفعه كه ميام وبت حالت رو بپرسم چشمم ميفته به اين خوشمزه ها ، احساس گشنگي ميكنم . از چند روزه ديگه كه روزه خواهم بود چه كنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
وای راست میگی رمزیش میکنم خانمی
الهام مامان علیرضا
1 تیر 93 23:29
آفرین به مامانی هنرمند من که کلی کیف کردم اتفاق علیرضا هم عاشق دنته و میگه:"دَدِت"
مامان مرضیه
2 تیر 93 17:04
عزیزم سوالی برام نذاشته بودین. بفرمایید من اگه بتونم کمکتون میکنم
مامان
پاسخ
ممنون خانمی
منوص
2 تیر 93 22:30
سلام عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه تبریک میگم میخوام یه سایت بهت معرفی کنم خیلی به دردت میخوره هم کلی مطالب علمی داره هم پزشک انلاین داره هر سوالی باشه جواب میدن وکلی مسابقه وجایزه داره حتما خوشتون میاد یه سری بزن ثبت نامشم خیلی راحته لینکشو میزارم براتون انشاا... مفید باشه http://www.madarclub.com/fa/apply/manoos
ابجی سجا
2 تیر 93 22:46
تمنا دارم از آسمان که اگر حتی قطره ای خوشبختی از آسمان بارید، بر گونه ی تو باشد
مامان
پاسخ
ممنون
مامان مرضیه
3 تیر 93 12:56
دوست عزیز تا از روی تاریخ چک نگذشته چک رو به اجرا بگذاریدتا اقداماتش انجام بشه. اگر نه دیر بجنبید دیگه دستتون به جایی بند نیست. توی قولنامه قید کردین که یک فقره چک دریافت شده؟یا مبلغ عنوان کردین؟در هر صورت بد قول شدن شما چیز خیلی مهمی نیست. شما میتوانید در خواست فسخ معامله بدهید اگر ضرر و زیانی قید نکرده اید همین فسخ معامله بهترین راه حل است. شاید ضرری هم متحمل شوید ولی بهتر از این است که ملک خود را از دست بدید.شما کدوم شهری عزیزم؟
ساخته ها نمدی
3 تیر 93 12:56
سلاااام وبتونه عالیه ما تو کار نمیدم عروس‌ک های نمدی ریسه اسم حلقه عروسک انگشتی..... بیاین وبمون ما قیمت فوق‌العاده زدیم ۴۰ درصد تخفیف خدافظ
مریم(پرنیاوبردیا)
3 تیر 93 17:03
مرسی که بهمون سر زدین.... امیدوارم خیلی زود مشکل تون حل بشه
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مریم(پرنیاوبردیا)
3 تیر 93 17:04
مامان
پاسخ
شکوفه مامان مانی و پانی
4 تیر 93 14:08
سلام عزیزم.خوبین؟ رمز عوض شده؟
مامان
پاسخ
نه خانمی همون قبلیه
الهه مامان مبین
6 تیر 93 1:06
رمز عوض شده گلم
مامان
پاسخ
نه خانمی عوض نشده
مریم(پرنیاوبردیا)
6 تیر 93 18:15
دلت آبی تر از دریا عزیزم به کامت گردش دنیا عزیزم الهی دائما چون گل بخندی روزگارت خوش و خرم عزیزم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.
مریم(پرنیاوبردیا)
7 تیر 93 15:52
سلام .: اسمم : رمضان. عمرم : چهارهفته. قلبم: يكي ازبناهاي بهترين دين روي زمين. موجودم : ثواب. وجودم: بركت. ميخوام بگم مرابه دوستيت قبول داري؟ اگرداري پس مرابه بهترين دوستهايت به عنوان هديه ارسال كن .. آمدن ماه مغفرت برشمااااااا پيشاپیش مبارک باد  。*☆∴。 。∴☆*。 。★*゚゚*★∵★*゚゚*★。 ☆゚   ゚☆゚   ゚☆ ゚☆。      。☆゚  *★。     。★*   ∵☆。  。☆∵     ゚*★。。★*゚ *☆ .-..-. `·.·´ ●/ /▌
مامان
پاسخ
ممنون خانمی
فدایی محیا
7 تیر 93 20:00
عزیزم اون اقایی ک میگی کیه؟