امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

امیر حسین کوچولو نفس ما

پنجمین سفر هوایی،نهمین سفر《15 ماهگی》شب یلدا

1392/10/1 4:34
نویسنده : مامان
1,779 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشق مامان خوبی؟ الهی همیشه شاد و سلامت باشی،پسر قشنگم.فدات بشم که برخلاف تصورم که احتمال میدادم بازم توی هواپیما اذیتم کنی،خیلی آقا و ماه بودی و اصلا اذیتم نکردی، هم برای رفت و هم برگشت،برای رفت یه دختر مهربون کنارمون بود که کلی باهات بازی کرد و سرگرم شدی و برای برگشت پیشمون هیچکسی نبود و دوست داشتی توی راهرو قدم بزنی،اما نمیذاشتم زیاد ازم دور شی،مهماندارِمهربون هم هرچی صدات کرد که بری پیشش ،نرفتی.....

.مامانم یه سفره احسان نذر داشت هدیه به حضرت رقیه،که 28 صفر بود،اما به خاطر اینکه دوست داشت ما هم توی مراسمشون باشیم زودتر نذرشو انجام داد،.....

. شب یلدا هم چون یه روز بعد از نذر مامان بود و کلی هممون خسته بودیم قرار گذاشتیم با چند تا از فامیلها شام رو بیرون بخوریم و یخورده بگردیم.و کلا خوش گذشت.......اینم شما که چون خوابت میومد یکمی اخمو بودی،اما برای برگشت سرحال و شیطون....

. رفتبرگشت

پروازمون یکمی تاخیر داشت و شما مشغول خوردن کراکر .......

111

اوه اوه چه اخمووووو.خوب لالات میاد بخواب،چرا اخم میکنی مادررررررر......

..2

پسر داییت...سپهر ....2

تدارکات نذر مامان.....که تمام زحمتهاش به دوش فامیل های مهربونمون بود،چون خود مامان که نمیتونه از پس این کارها بر بیاد......《آه ه ه ه دلم گرفت امیرم چقدر مریضی بده، همیشه قدر سلامتی ت رو بدون، از وقتی مامان سکته کرده کار خونه هم واسش سخت شده،چون نباید چیز سنگین بلند کنه،بخاطر فنری که تو قلبشه،حتی نمیتونست تو رو بغل کنه،ولی با این حال همش دنبالت بود و کلی باهاش بازی کردی و شبها کنارت میخوابید و مواظب بود نری سراغ شومینه.... چند شب هم که بد خواب شده بودی و همش غر میزدی،بابام میگفت بسه امیرحسین بخواب دیگه،تو هم که ماشاالله میرفتی در اتاقشو داد میزدی، که انگار شاکی بودی بهت میگفت بخواب،وقتی چند تا داد بلند میکشیدی دوباره برمیگشتی پیش من و دوباره غررررر،بابا هم که ضعف میکرد از این کارت میاومد میبردت و پیش خودش میخوابوندت،البته بعد از یک ساعت روی پا تکونت دادن.》فدات بشم که بی قراری های کم و کوچیکت حاصل جدا شدن از وابستگی و یادگاری نوزادیت بود!  و شما در سن یک سال و دو ماه و 23 روز از شیرگرفته شدی.....و اصلا اذیتم نکردی،دورمون شلوغ بود و کمتر بهم میچسبیدی و زود یادت رفت،فقط قبل و بعد خواب یکمی بی قراری میکردی اونم نه برای شیر برای فقط بغلت کردن و بوسیدنت و مدام منو میبوسیدی،الهی فدات بشم پسر عزیزم،مهربونم،....صبورم.......هر کی بهت میگفت بوس بده،میرفتی پیشش و میبوسیدیش،همه میگفتن چه پسر مهربونیییییییی، البته صاف میرفتی لب ملتو میبوسیدی که ناراحت میشدم و الان یادت دادم لپ ببوسی، و دیگه خودمم لبتو نمیبوسم،خلاصه کلی واسه خودت آقا شدی عشقم.......33

.نون و پنیر و سبزی...3

آش رشته..

.آش رشته3334

حمام......و تلفن که ترکوندیش! هرجا قایمش میکردن باز میرفتی سراغشو کلا سیمشو میکشیدی و قطعش میکردی..........

..55

و شب یلداااا... خیلی جالب بود تو با هر پیتزا یه بسته انار دون شده سرو میشد....بعد از شام چندتا پاساژ رفتیم و شما هم خوابت بردو برگشتیم خونه........

.666666666

وقتی اومدیم خونه و کلی خوراکی خوردیم تازه یادم افتاد که عکس درست حسابی ازت نگرفتم و تند تند یه سینی کوچیک و چیدم و چندتا عکس انداختم .......

.777

و برگشتیم...

.877

اینم اسباب بازی های مسیر رفت و برگشت....877

این معمای لونپوس رو برات باز کردم تا سرگرم بشی همونجا زدی روش و پخش شد مغزم هنگ کرد تا تو هواپیما با وجود ورجه ورجه هات درستش کردم........

..777

قربونت بشم پسر عزیزم خیلی دوست دارم خیلی....بوسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
14 دی 92 5:06
سلام دوست جونی خوبی بچه های نازت خوبن برام ببوسشون این تعطیلات رفته بودیم شمال تا یکم از این همه الودگی هوااا فرار کنیم وااااااااااای که چه هواییی ببخشید بی خبر شده اخه قبل از رفتن خیلی کار داشتم نشد که خبر بدم
مامان
پاسخ
سلام عزیز دلـــم.بچه هاااااای نازمچشم بذار دومی که بدنیا اومد میبوسمش چه خوبــــــ....نوش جونتون هوای خوبــــ.....میفهمم ولی دیگه بی خبر نری ها اااا نگران میشم.....و در آخر قهرم باهات....بچه هام
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
14 دی 92 5:13
ای جانم خاله جون دیگه بزرگ شدی هزار ماشالله معلومه که دیگه تو هواپیما اذیت نمیکنی قربون اخمت نذرتون قبول باشه عززززززیزم قربون پسر مهربون که به همه بوس میده فدای خوشگلی هاااات بوس من کو پـــــــس
مامان
پاسخ
بله دیگه آقا شدم و این بار دیگه گریه نکردم،....خدا نکنه خاله جونممنون....اینم بوس شمــــا
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
14 دی 92 5:15
چه یلدای قشنگی یلداتون گل باران ان شالله همیشه شاد باشید تریناتشم خیلی قشنگ بود
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم...مرسیییی... چشمهات قشنگ میبینه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
14 دی 92 5:16
اسباب بازی هاااتم مبارک پس چرااا به ما ندادن
مامان
پاسخ
ممنون هواپیما های خصوصی مثل آتا که شما باهاش رفته بودید گاهی اوقات یادشون میره و نظم ایران ایر رو ندارن،واسه همین باید خودت بعد از پذیرایی ازشون بخوایی که اسباب بازی بچه رو بدن....بابام کارمند بازنشسته فرودگاهه و همیشه بهم میگه امیرمم حتی با اینکه صندلی نداره ولی باید ازش پذیرایی بشه چون اسمش تو لیست پروازه،که معمولا پذیرایی نمیکنن ازش و باید خودم بهشون بگم که روم نمیشهولی از اسباب بازیش نمیگذرم
مامان ماهان
14 دی 92 12:32
الهي قربونت بشم عزيزم تو عكسي كه اخم كردي انقد دل شدي كه نگو الهي فداي اخم هات بشم عزيزمعكسهات عاليه مث هميشه
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربونمقربونت بشم لیلا جونمممنون عزیز دلم نظر لطفته
الهه(مامان یاسان)
14 دی 92 13:32
خصوصییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان
پاسخ
چی بگم والا....امان از دست این خاله خرسه هاااا
الهه(مامان یاسان)
14 دی 92 14:22
سلام راحیل جونم واقعا پسرمون رو از شیر گرفتیییییییی چرا خوب؟؟؟حالا بگو راحت بودیا نه؟؟؟؟؟ راستی نذرتون قبول ایشاالله صاحب همین نذر مامانت رو شف بده و دوباره مامانت مثل روزای اولش بشه ولی حتما برام بگو که دلیل اینکه انقدر زود امیر حسین رو از شیر گرفتی چی بوده
مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم،بلــــه راحت شدم.میام وبت میگم.راحت راحت بود و اصلا اذیتم نکرد زود یادش رفت خدا رو شکر....ممنون.انشاالله.چشم میام وبت میگم. وواسه خود امیرحسینم تو یه پست کامل توضیح دادم که چرا زود از شیر گرفتمش ...البته همچین هم زود نبود زیاد هم بود...
الهه(مامان یاسان)
14 دی 92 14:48
راحیل جونم نگو تو رو خدا ایشاالله بچه ی دیگه ای که آوردی خدا ایشاالله بهت سلامتی بده تا بتونی اونم شیر بدی البته درکت میکنم یاسان شب تا صبح صبح تا شب بهم میچسبه تازه خودش کمه میره اسبا بازیهاش,عروسکاش یا هر چیزه دیگه عکس روش داشته باشه رو میاره میده بهم بعدم لباسم رو میزنه بالا تا بهشون شیر بدم منم این شکلی میشم حالا امیر حسین توی خونه بهونه میگیره یا نه
مامان
پاسخ
نه نگو تو رو خدا عمرااااااا،فقط شیرخشک.واااای خدا صبرتو زیاد کنه الهیییی،خودشون کمن ماشاالله عروسکاشونم که بیارن چه شود....واویلا....
مامان ایلیا(آرزو)
14 دی 92 16:55
سلام عزیزدلم خیلی دلم برات تنگ شده ایشالا همیشه خ ش باشی جیگرم آفرین که آقا بودی ماشالا روز به روز ماهتر میشی دوست دارم راحیل جون خودت خوبی ؟آقا سپهر چه نازه ماشالا.ایشالا مادرت هم زود خوب بشه
مامان
پاسخ
سلام گلم،منم همین طور خیلی وقت هم هست ازت بی خبرم وقت نمیکنم بهت زنگ بزنم،ایلیا جونم خوبه؟اذیت که نمیکنه؟.ممنون عزیزم.نظر لطفته عزیزمما هم خیلی دوستون داریم مهربونمممنون اگه خاله خرسه بذاره خوبیم....آره خیلی نازه بیشتر شبیه مامانشه.انشاالله
مامان اهورا (نرگس)
15 دی 92 1:43
آخی...نذرشون قبول باشه...شما هم یه جور یلدا رو گذروندین دیگه...ماهه پسرمون...ببوسش از طرف من!!!!
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم....بلـــه دیگه....نظر لطفتونه عزیزم....چشم حتما
مامان کارن
15 دی 92 8:46
یلداتون مبارک با تاخیر - جوووونم امیر حسین پسر مهربون آفرین که بوس دادی به همه و تو هواپیما اذیت نکردی - نذر مادرتون هم قبول باشه
مامان
پاسخ
ممنون عزیز دلـــم.ممنونمرسی عزیزم
مامان محيا
15 دی 92 11:59
قبول باشه نذرتون مامانيآفرين به گل پسرمون كه ماماني رو اذيت نكرد واسه از شير باز شدنشچه گوشه چشمي انداخته سر ديگ آش نازي عزيزم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزمواقعا آفرین خیلی همکاری کرد پسر نازم..دیدی چه نگاه هایی تحویلمون میده ،نیم وجبی کلی با نگاهش دلبری میکنه و ناز داره....
مامان بردیا شیطون
15 دی 92 15:43
مارکوپلو بازم سفر رفتی ایشالا قبول باشه...... نوش جوووووووووووووووووووووووووون دلمون پیتزا خواست خیلی عکسای قشنگی بود یلداتون هم مبارک
مامان
پاسخ
بلــــه.ممنون گلمبمیرم که هوس کردید شرمنده... ممنون چشمهاتون قشنگ دید
مامان بردیا شیطون
15 دی 92 15:44
زندگی آرام است مثل آرامش یک خواب بلند زندگی شیرین است مثل شیرینی یک روز قشنگ زندگی رویایی است مثل رویای یک کودک ناز زندگی زیبایی است مثل زیبایی یک غنچه باز زندگی تک تک این ساعت هاست.....
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم خیلی زیبا بود
مامان عرفان
15 دی 92 17:55
مامان
پاسخ
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
15 دی 92 18:04
عززززیزم کجااای
مامان
پاسخ
زیر سایتون گلم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 دی 92 3:18
تو از کجااا میدونی شاید من خبر دارم که یه خبرااایی هست و به من نمیگی ای بابا قایم کردن نداره که بده من بدونم تو راهی داری شوخی کردم فدات شم حتما صفحه نظرات و باز کرده بودم اونی که میخواستم بفرستم برای مامان اران و باران فرستاده برای تو و اونی که برای تو بود و فرستادم برای اون فکر کن اخه نظرات و باز کرده بودم اما لود نمیشد بردم پایین یکی دیگه رو باز کردم ببینم چی میشه همین شد که قاطی شد کلا زدم تو کار سوتی خاطراتم و خوندی چقدر غلط املایی داشتم در هر صورت ببخشید قهر نکن دلم میگیره راستی تایید نکنی ابروم میره هااااااا
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 دی 92 3:31
حداقل بیا یه خبر بده اشتی کردی یا نه
مامان
پاسخ
آشتی گلم،آشتی
فرزانه مامان آرین مهر
16 دی 92 8:42
سلام راحیل عزیز انشالله که خوب وسلامت باشد .یلداتون مبارک باشه معلومه که حسابی بهتون در کنار خانواده خوش گذشته .چه خوردنیهای خوشمزه ای نوش جونتون .از شیر گرفتن امیر حسین جون هم مبارک دیگه برای خودش مردی شده میبوسمش راحیل جون خدا مادر عزیزتون رو حفظ کنه و سلامتیشون رو بدست بیارند ونذرشون هم قبول باشه مادر نعمته خدا براتون حفظشون کنه
مامان
پاسخ
سلام به روی ماهت فرزانه جونم.ممنون گلممرسی عزیزم.بله خیلی خوب بود خدا رو شکرررر.ممنون.مرسی از لطفت گلم.انشاالله ولی مثل سابق دیگه نمیشه فنر تو قلبشه و تا همیشه دیگه همین مدلیهتازه دکترش هم گفته اگه مواظب خودش نباشه چند تا رگ دیگه ش که یکمی گرفتگی داره به سرنوشت همین فنردار شده گرفتار میشن! و فقط خدا باید بهمون رحم کنهممنون گلم مرسیییییی انشاالله..
فرزانه مامان آرین مهر
16 دی 92 9:00
راستی تو 4 صبح تو وبلاگ مردم چه میکنی مگه خوابت نمیاد دختر بگیر بخواب
مامان
پاسخ
چی بگم والا...من از دوران دبیرستان که واسه کنکور درس میخوندم به جغد شب شهرت داشتم.و از اون موقع این شب بیداری و درس خوندن ادامه داشت تا دوران دانشگاه و بعدم شب زنده داری واسه امیرمو الان هم که وب گردی اکثرا شبها بیدارم و تا لنگ ظهر خوابــــــ.خیلی سعی کردم خوابمو تنظیم کنم ولی فایده نداره خیلی وقته دیگه این مدلیم
الهه(مامان یاسان)
16 دی 92 11:38
خصوصییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان
پاسخ
tTldlPWCtMqfI2lMsn0yZcEchKQOQok8q1_nbwYt3lq9OZ6H9U9k2SQ4zEhdELH4
17 دی 92 17:43
خصوصییییییییییییییی
مامان
پاسخ
الهه جون ببین اسمت چه مالیخولیایی شدهاینم از لطف تغییرات نی نی وبلاگه دیگه
مامان ایلیا
17 دی 92 19:30
سلام مامان مهربون ممنون که به وبلاگ پسر ما سر زدید. هزار ماشالله به این گل پسر ناز و خوشمزه ایشالله همیشه به گردش باشید و کلی بهتون خوش بگذره. من با افتخار لینکتون کردم بازم پیشمون بیاید خوشحال میشیم.
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.خواهش میکنم.ممنون عزیزم...انشاالله.ممنون شما هم با افتخار لینک شدید..حتما عزیزم
الی مامان محیا
18 دی 92 9:31
اول اینکه سلام راحیل جونم خوبی؟ دوم اینکه ببخشید بهتون خیلی وقته سر نزدم چون درگیر عمل پای بابام بودم ...و شما هم که تلافی کردی و نمیای وبلاگمون!!! سوم اینکه ماشالله امیرخان چه جوجوی فهمیده ای شده چهارم اینکه نمیگی این خوشمزه ها رو میذاری و منم معتاد پیتزا...خوب اول صبحی آدم دلش ضعف میره؟؟؟ پنجم اینکه نذرتون قبول مامانی خیلی دور از شما هستن پس؟؟؟
مامان
پاسخ
سلام عزیزم....ممنون خوبیم....انشاالله بابا تون زود حالش خوب بشه....نه عزیزم اومدم وب شما ولی وقت نشد کامنت بذارم دوباره میام گلــــم بله خدا رو شکرررر.شرمنده دلتون خواست ممنون.بله دورررر
من و 50 درصد خودم.
18 دی 92 10:32
ممنون که به من سر زدی...در مورد کیک ما ساکن مشهد هستیم...قنادی انسه خیابون هاشمیه.......
مامان
پاسخ
خواهش میکنم .... اوکی....کیک خوشگلی بود .....
شقایق(مامان ارشان)
18 دی 92 13:19
به به چه سفر قشنگی. چه پسمل آقایی ... ب قول ارشان آبیــــــــــــن!! ینی آفرین ب تو ک انقدر آقا بودی فدای بوس کردنت... نذری هم قبول باشه دوست جونم چه یلدای با نمکی. بووووووووووووووووووووووس
مامان
پاسخ
ممنوووون شقایق جونم.من فدای حرف زدنت آرشان جونم ممنون عزیزم.مرسی.بووووووووووووووووووس
عالمه مامان امیرحسین
18 دی 92 15:15
سلام دوستم چه پسر نازی داری خدا حفظش کنه پسر من هم اسمش امیرحسین و تقریبا هم سن گل پسر شما من لینکتون کردم و آپم خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم....ممنون.مرسی.منم دوستدارم به شما سر بزنم ولی آدرسی که هست آدرس وب خودمونه.دوباره آدرستونو برام بگذارید عزیزم.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
19 دی 92 6:42
عزیزم کم پیدا شدی هااا تا الان بیدار بودم دیگه میخوام برم لالا امدم یادت بندازم که 5 شنبه است قربون تو رفیق ماهم بشم من بچه های نازتو برام ببوس
مامان
پاسخ
فدات یکمی سرم شلوغه، به به صبح بخیر....چشم خوندممنم همینطور گلـــــم
آرشیدا
19 دی 92 19:09
نذر مامانی قبول ایشاله
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
samane(khaleye farima)
21 دی 92 3:24
salam mashalla be in gol pesar khoshgal misham be webe farima biyaeid,age dost dashtid be webe man ham sar bezanid.www.parnaz.roomfa.com
مامان
پاسخ
سلام عزیزم حتما سر میزنم
آیسان مامان ماهان
21 دی 92 11:52
به به به چه پسر خوبی، که مامی رو تو سفر اذیت نکردی،،
مامان
پاسخ
بله حسابی آقا بود این دفعه
آیسان مامان ماهان
21 دی 92 11:52
نذر سفره مامان خانومی هم قبول حق راحیل جووووونم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزِمهربونم
آیسان مامان ماهان
21 دی 92 11:53
پس یلداتونم حسابی با جمعتون و شام بیرون خوش گذشتهخدا رو شکر،جمعتون پایدار
مامان
پاسخ
بله حسابی خوش گذشت.انشاالله.ممنونم عزیزم
آیسان مامان ماهان
21 دی 92 11:54
پسر داییتم خوشگله ماشالله،امیر جونمقربونت بشم که خوابت مییاد ابروهاتو به هم چین میدی خاله
مامان
پاسخ
بله حسابی فشن و نانازه....یه اخم هایی میکنه بیا و ببین.ایلیا رو ببوس
آیسان مامان ماهان
21 دی 92 11:56
وای برا مامانتون ناراحت شدمخدا سلامتیشونو برگردونه به حق سفره رقیه (س)
مامان
پاسخ
.انشاالله
آیسان مامان ماهان
21 دی 92 11:57
دستشون درد نکنه فامیلای مهربونتون که اینهمه زحمت کشیدن
مامان
پاسخ
خیلی زیاد دستشون درد نکنه،همه کارها رو خودشون انجام دادن مخصوصا خاله بزرگم که عاشقشم الهی همیشه زنده و سالم باشن.
آیسان مامان ماهان
21 دی 92 11:59
چه عکسهای ناز و خوشمزه ای هم از امیر حسینم هم یلدا
مامان
پاسخ
به به جای شما خالی
عالمه مامان امیرحسین
27 دی 92 12:20
amirhosein_golpesar.niniweblog.com
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم شما هم لینک شدید.